فروش بهترین دوره آموزشی معامله گر حرفه ای بورس فارکس در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی فروش بهترین دوره آموزشی معامله گر حرفه ای بورس فارکس در تهران و سراسر کشور

🔴 مهندس یوسف رحمانی

🔹 مهندس یوسف رحمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش بهترین دوره آموزشی معامله گر حرفه ای بورس فارکس در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهندس یوسف رحمانی :

آموزش سطح حرفه ایی پرایس اکشن از پایه تا پیشرفته

(High Frequency Trading) آموزش

معاملات با فرکانس بالا در تایم فریم های پایین

ثبت نام در بروکر – واریز و برداشت از حساب

Deposit and Withdraw

تحلیل اخبار و آمارهای اقتصاد کلان کشورها

آموزش به صورت غیرحضوری بوده و فایل های آموزشی از طریق تلگرام ارسال خواهد شد

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۱۱۵۴۶۵۰

🔸 آدرس  تهران و اردبیل

ویژگی های بازار فارکس چیست؟

انعطاف پذیری (Flexibility in trading)
معامله گران در فارکس می توانند بصورت لحظه ای با قرار دادن موقعیت خرید یا فروش در هر زمانی از روز معامله کنند (به جز روز های تعطیل میلادی).

(Flexibility in trading) یک مزیت عالی برای این بازار محسوب می شود و افرادی که در طول روز مشغول کار دیگری (شغل اصلی) هستند می توانند در ساعات غیر اداری، به فعالیت در فارکس بپردازند. بنابراین انعطاف پذیری در ساختار بازار فارکس به معامله گران آزدای عمل کافی را میدهد تا تحت قوانین خود در این بازار فعالیت کنند.

ساعت کار شناور است.
محل کار ندارد (وابسطه به موقعیت خود تریدر)
عدم وجود رئیس
به صورت دقیق تر انعطاف پذیری به معنای آزادی عملی است که تریدر دارد و آن را به عنوان یکی از ویژگی های بازار فارکس می شناسیم.

کنترل فردی (Individual Control)
یکی از مزایای فارکس این است که خود شخص کنترل کاملی نسبت به انجام معاملات دارد. هیچ کس یک شخص را مجبور به معامله کردن در فارکس نمی کند و فرد با آگاهی کامل نسبت به فعالیتی که انجام می دهد وارد یک بازار بزرگ با حجم متوسط روزانه بین 6 تا 10 تریلیون دلار می شود.

همچنین در تجارت و خرید و فروش ارزها تصمیم گیرنده تریدر است که با توجه به دانش و تجربه فردی خود این کار را انجام می دهد. بنابراین یک معامله گر کنترل کامل بروی فعالیت خود در بازار دارد که نتیجه این کنترل سود یا زیان را برای او رقم می زند.

برای به نتیجه رسیدن در بازار فارکس و افزایش بازدهی توجه خود را به بخش هایی که می توانید بروی آن کنترل داشته باشید، معطوف کنید.

کنترل فردی از عواملی است که در برآیند معاملاتی یک تریدر نقش بسزایی دارد و مطالب کاربردی آن را در بخش روانشناسی و مدیریت سرمایه مورد بررسی قرار می دهیم.

وجود حساب های تمرینی (Practicing)
سومین ردیف از مزایای فارکس وجود حساب های تمرینی است، هنگامی که فردی به تازگی وارد دنیای تجارت فارکس می شود از نظر تجربه و آشنایی با نوسانات این بازار یک فرد مبتدی محسوب می شود.

برای چنین فردی یک حساب نمایشی یا همان حساب دمو مشهور وجود دارد که کاملا با تغییرات نمودار های زنده بازار مطابقت دارد. فعالیت در این حساب هیچ گونه خطری ندارد و یک تریدر تازه کار می تواند توانایی و سطح دانش خود را مورد ارزیابی قرار دهد. این حساب رایگان است و به عنوان وسیله ای عالی برای آزمایش، بهبود و سازماندهی مهارت های جدید بسیار کاربرد دارد و همیشه برای یک تریدر مفید است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران