خدمات آموزش حرفه ای رنگ و لایت در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی خدمات آموزش حرفه ای رنگ و لایت در اصفهان

🔴 رویا شهریاری

🔹 رویا شهریاری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات آموزش حرفه ای رنگ و لایت در اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رویا شهریاری :

✅ صفرتاصدکراتین احیا

✅ باضمانت اجرایی پس ازآموزش

✅ پشتیبانی ۳ماهه بعدازوارد بازارکارشدن

✅ تشخیص تخلخل مو

✅ کلاژن تراپی

✅ ابریشم سازی

✅ کپس فیلر

✅ ترماتولاژی

✅ ارژنین تراپی

✅ معرفی محصولات حرفه ای

✅ بسترشناسی، بکلس تراپی

✅ اسکن مو،ساخت انواع کوکتل مو

✅ موودرمان وترید منت،دستگاه های فتون لیز

✅ اتوی سر،

✅ مکان اصفهان

و….

 

🔸 شماره تماس 09137863479

🔸آدرس اصفهان

معرفی مزایای کلاژن تراپی

کلاژن تراپی چیست؟

همانطور که گفتیم کلاژن در بدن فواید زیادی دارد و وظایف مختلفی را بر عهده گرفته است.همین باعث میشود تا متخصصان از این خاصیت کلاژن برای درمان بسیاری از بیماری ها و رفع نواقصی که وجود دارد بهره بگیرند. کلاژن تراپی به روشی گفته میشود که متخصصان ماده ی کلاژن را با استفاده از سوزن به صورت مستقیم در لایه ی اپیدرم صورت تزریق میکنند. جالب است بدانید کلاژن تراپی یکی از متداول ترین روش هایی است که امروزه متخصصان ترجیح میدهند برای بیماران خود از آن استفاده کنند چون عوارض این روش تا حد زیادی کمتر از روش های دیگر خواهد بود و علاوه بر این فواید مختلفی را به دنبال خواهد داشت.
این کار باعث میشود تا بافت های صورت به صورت خود به خودی ترمیم شود و شاهد از بین رفتن بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک باشیم.در واقع کلاژن تراپی یکی از بهترین روش هایی است که با استفاده از آن میتوانید به صورت کاملا طبیعی به افزایش سلامت پوست و زیبایی آن بپردازید.

مزایای کلاژن تراپی

کلاژن تراپی به طور حتم یکی از بهترین روش هایی است که میتوان برای جوانسازی و افزایش زیبایی پوست از آن استفاده کرد.چون در این روش به علت طبیعی بودن ماده ای که تزریق میشود نیاز نخواهد بود تا ماده ی کلاژن به صورت مستمر به پوست بیمار تزریق شود.علاوه بر این روش کمترین عوارض را برای بیماران به دنبال خواهد داشت و به نوعی یکی از ایمن ترین روش های موجود به شمار میرود. کلاژن یکی از مولفه های اصلی رشد مو و سلامت پوست و مو است. کلاژن خوراکی میتواند شفافیت مو را افزایش داده، رشد مو و ناخن را بیشتر کند و همچنین به انعطاف پذیری هرچه بیشتر پوست کمک کند.
در کلاژن تراپی با مصرف کلاژن خوراکی ساختار پوست را تقویت می شود و آن را در مقابل انواع آسیب ها مقاوم می کند. تقویت ساختار پوست با خوردن کلاژن همچنین منجر به تقویت دیواره های منافذ پوست میشود. در نتیجه پوست صورت جوان تر به نظر میرسد.
اگرچه کلاژن برای کل بدن مفید است، اما به طرز محسوس‌تری برای پوست مفید است. به این دلیل که هر چه فرد مسن‌تر می‌شود، اپیدرمیک (لایه بیرونی پوست) نازک می‌شود و خاصیت ارتجاعی پوست طی فرآیندی تحت عنوان الاستوسیس از دست می‌رود. متعاقباً، نشانه‌های بیشتری از پیری و چین و چروک بیشتر در فرد بوجود می‌آید. خبر خوب این است که این تغییرات به طور دائم یا غیر قابل برگشت نیستند. در واقع، طبق مطالعه‌ایی که در سال گذشته صورت پذیرفت، مشخص شد زنانی که به طور منظم به مدت ۸ هفته هیدرولیز کلاژن (فرم پپتید) مصرف نمودند تا ۲۰ درصد از میزان چین و چروک‌هایشان کاسته شده!

مزایای مصرف کلاژن خوراکی

• بهبود بافت و افزایش استحکام پوست
• کاهش چین و چروک صورت
• افزایش رطوبت پوست و کمک به حفظ آن
• تسریع بهبود زخم های پوستی
• روشن تر شدن پوست
• تقویت رشد مو و ناخن
• بهبود گردش خون بدن
• بهبود عملکرد تاندون های بدن و انعطاف پذیری و قدرت بیشتر آنها
• کاهش درد مفاصل
• بهبود آسیب های ورزشی و کمک به بازسازی سریع عضلات بدن
• افزایش قدرت استخوان ها
• کاهش اشتها و کمک به حفظ تناسب اندام

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران