بهترین لوله بازکنی فوری در اسلامشهر و تهران

در تهران ، اسلامشهر

معرفی بهترین لوله بازکنی فوری در اسلامشهر و تهران

🔴 رضا موسوی

🔹 رضا موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی فوری در اسلامشهر و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا موسوی :

✅ لوله بازکنی فوری

✅ لوله بازکنی با کمترین هزینه

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

دلایل گرفتن لوله فاضلاب چیست؟

گرفتگی لوله پشت بام با قیر :
اگر کف پشت بام شما قیرگونی شده باشد ممکن است قیری که در اطراف لوله خروجی آب باران پشت بام ها وجود دارد با تابش آفتاب در فصل تابستان آب شده و به درون لوله فاضلاب راه پیدا کند و سبب مسدود شدن آن شود.این مورد در موارد گرفتن لوله ساختمان ها بسیار شایع است که بیشتر به رعایت نکردن استاندارد های لوله کشی ساختمان مربوط می شود.

گرفتن لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی:
ممکن است گچ و سیمانی که هنگام ساختن آپارتمان استفاده می شود داخل لوله فاضلاب شده که با آب خوردن بلا فاصله و در مدت کمی سفت خواهند شد و باعث گرفتگی در لوله کشی ساختمان شود. این موضوع را جدی بگیرید و پیشنهاد می کنیم که در هنگام ساختمان سازی درب ورودی تمام لوله های ساختمان را با گونی و درپوش ببندید تا مصالح ساختمانی در آن وارد نشود.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه:
گرفتن لوله فاضلاب با ریختن چربی و روغن پخت و پز
شاید مهم‌ ترین دلیل بسته شدن لوله فاضلاب، روغن باشد. خیلی ازافراد تصور می کنند که روغن مایع چون مایع است به همراه آب وارد چاه فاضلاب می شود و آن را به راحتی ما به خیال اینکه روغن هم مانند آب مایع است روغن را وارد سینک می‌کنیم. این کار در گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه بشدت مؤثر است و برای اینکه این اتفاق نیفتد، به هیچ عنوان روغن را در داخل سینک ظرف‌شویی نریزید. به خصوص روغن های جامد که با از دست دادن حرارت خود سفت می شود و به اتصالات لوله فاضلاب می چسبد و به مرور زمان آب به سختی خارج می شود و شما را دچار مشکل می کند.

گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل ریختن باقیمانده غذا
سینک آشپزخانه مملو از پسمانده غذا، روغن سرخ‌کردنی، دانه‌های برنج، تکه‌های نان و … است. هنگام شستشوی ظروف در فرایند شستشو این مواد ممکن است حتی از صافی‌ خروجی آب نیز عبور کند و موجب گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌شود. پس از مسدود شدن لوله های فاضلاب پیشگیری کنید و باقی مانده غذای خود را از ظروف جدا کنید. بهتر است حتما در کنار سینک یک سطل آشغال قرار دهید تا حتی کوچکترین زباله ها را نیز در آن بیاندازید.

گرفتن لوله فاضلاب توسط برگ چای، پودر قهوه و …
چای و قهوه از نوشیدنی‌های پر استفاده در هر خانه ای است.پس ماندهای به جا مانده از این نوشیدنی ها ممکن است از صافی سینک عبور کنند و به داخل لوله فاضلاب بروند و با چسبیدن به چربی های چسبیده به دیواره لوله ها مانع عبور آب شده و باعث گرفتن لوله های فاضلاب شوند. پس مراقب باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران