فریبا گرشاسبی – بهترین مشاور و روانشناس خانواده در تهران – محدوده میدان فردوسی

در تهران ، تهران

معرفی فریبا گرشاسبی – بهترین مشاور و روانشناس خانواده در تهران – محدوده میدان فردوسی

🔴 فریبا گرشاسبی

🔹 فریبا گرشاسبی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و روانشناسی خانواده در تهران – محدوده میدان فردوسی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فریبا گرشاسبی :

✅ مشاور و روانشناس خانواده

✅ کارشناس اعتیاد

✅ مددیار آسیب های اجتماعی

✅ مشاور ناهنجاری‌های نوجوانان

✅ مشاوره قبل و بعداز ازدواج و طلاق

و…

 

🔸 شماره تماس  09124902275

🔸 آدرس  تهران ، میدان فردوسی ، زیر پل کالج ، خیابان پورموسی ، ساختمان شماره 5 ، طبقه 2 ، واحد 24

 

اهمیت مشاوره خانواده در زندگی چیست؟

همه ما می دانیم که برای داشتن رابطه سالم با همسر هر دو طرف باید تلاش کنند و مهارت های زندگی را یاد گرفته و به کار ببرند.

از طرفی هیچ دو نفری کاملا با هم هم نظر نیستند و اختلاف نظر و عقیده حتما در رابطه وجود دارد، مساله مهم این است که این اختلاف نظر در رابطه را چگونه کنترل کنیم تا باعث دعوا و اختلاف بزرگتی نشود؛ رابطه ای سالم و عاشقانه زمانی پایدار خواهد بود که زوجین در صورت بروز تعارضات در رابطه پا پس نکشند و برای حل این مشکلات تلاش کرده و آن ها را حل نشده باقی نگذارند؛ مشکلاتی که حل نشده روی هم تلمبار می شوند، ممکن است در زمانی دیگر دوباره بروز پیدا کرده و باعث ایجاد دعوا و اختلاف بزرگتری در رابطه شوند. با کمک گرفتن از مشاوره خانواده در مرکز نوا مشاور می توانید مشکلات خود را به تدریج رفع کنید.

گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده روز به روز رشد کرده و بزرگتر می شود و ناگهان باعث ایجاد معضل بزرگی در خانواده می شود؛ بهترین کار این است که مشکلات به ظاهر کوچک را بی اهمیت تلقی نکنیم؛ آن ها را جدی گرفته و برای حلشان قدمی برداریم.

زمانی که بین زوجین اختلاف و مشکلی ایجاد شود، ممکن است به دلیل فشار روانی زیاد و شرایط سخت در رابطه، ذهن افراد نتواند مسائل را درست تحلیل کند و همین امر باعث عکس العمل های هیجانی شده و حتی اختلاف را عمیق تر کرده و صمیمت زوجین را کمتر کند. حال تصور کنید بعد از این شرایط مشکل حل نشده باقی بماند و این فرایند بارها تکرار شود؛ مسلما اگر در چنین موقعیت هایی برای حفظ رابطه تلاشی انجام نشود، احتمال از دست رفتن رابطه بسیار است.

اینجاست که اهمیت کمک گرفتن از مشاورین و روانشناسان پر رنگ می شود. زمانی که زوجین به دلیل اختلافات پیش آمده و فشارهای روانی قادر نیستند مشکلات خود را دو نفری حل و فصل کنند، مشاور به عنوان فردی بی طرف به زوجین کمک می کند تا ابتدا علت اختلاف را پیدا کرده و برای حل آن به زن و شوهر مذکور کمک می کند.

در جلسات مشاوره حل اختلافات خانوادگی نوا مشاور مشکلات مربوط به زندگی مشترک طی چند جلسه مشاوره حل و فصل می شود؛ در این جلسات افراد ممکن است متوجه ابعادی از زندگی شوند که پیش از این از آن بی خبر بوده اند.

گاهی اوقات افراد مهارت های زندگی را بلد نیستند و یا از انتظارات همسرشان بیخبرند؛ همین جلسات مشاوره خانوده و کمک گرفتن از متخصصین آموزش دیده افراد را نسب به زندگی مشترک آگاه تر کرده و به آن ها کمک می کند تعارضات را حل کرده و برای ساختن رابطه ای سالم و عاشقانه قدم به قدم پیش بروند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران