خدمات بنایی و دیوار چینی توسط استاد بنا قدیمی کار در کرمان

در کرمان ، کرمان

معرفی خدمات بنایی و دیوار چینی توسط استاد بنا قدیمی کار در کرمان

🔴 رضافرحبخش

🔹 رضافرحبخش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات بنایی و دیوار چینی توسط استاد بنا قدیمی کار در کرمان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کار ما در مورد ساختمان کارهای بنایی دیوار چینی 35سانتی 20سانتی وچیندن تیمهای داخل کاشی کاری سرامیک کاری نما و داخل ساختمان سیمان کاری کف سازی داخل ساختمان

 

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کرمان – خیابان شهید رجایی

تیغه چینی و دیوار چینی چیست؟

دیوارها یکی از عناصر پایه ای در ساختمان هستند که به عنوان جدا کننده‌ی فضاهای داخلی و محافظت کننده در مقابل فضای بیرونی عمل می کنند. همچنین دیوارها اغلب وزن ساختمان را نیز تحمل می کنند و نقش مهمی در ایمنی ساختمان دارند. به دیوارهای داخلی ساختمان اصطلاحا تیغه گفته می شود که اغلب ۱۰ سانتیمتری هستند. دیوارهای بیرونی نیز ۱۵ سانتیمتری می باشند. تیغه چینی و دیوار چینی در ساختمان پس از ستون گذاری و کف سازی شروع می شود که به آن مرحله‌ی سفت کاری نیز می گویند. از مصالح گوناگونی در دیوار چینی و تیغه چینی ساختمان استفاده می شود.

به عنوان مثال دیوار چینی با سنگ لاشه، با آجر، با بلوک سفالی، با بلوک سیمانی و با بلوک گچی.

تیغه چینی در ساختمان با استفاده از هر یک از این مصالح مزایا و معایب خود را دارد. تیغه چینی دیوارها یک فرآیند کاملا تخصصی ست و اجرای درست و اصولی آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

دیوار

دیوارها یکی از متداول‌ترین عناصر قائم در ساختمان‌های گوناگون هستند‌. مطابق تعریف‌، اعضای سازه‌ای قائم با بعدی بزرگتر از ۳ برابر ضخامت،‌ دیوار نام دارند. دیوار عبارت است از یک ساختار ممتد، یکپارچه، محکم و استوار که از جنس آجر، سنگ، بتن، چوب یا فلز و غیره باشد، که ضخامت آن در مقایسه با طول و ارتفاع نازک است. دیوارها معمولاً به عنوان مجزا کننده فضاها از یکدیگر به صورت اجزا یا اتاق‌ها عمل می‌کنند یا به عنوان محافظ یک فضا هستند. علاوه بر این، این ساختار‌های عمودی، انتقال دهنده بار ساختمان به زمین هستند. عملیات دیوار چینی شامل انتخاب نوع آجر‌، ملات مصرفی و روش اجرای کار باید بر اساس مشخصات‌، نقشه‌های اجرایی و دستورات دستگاه نظارت صورت گیرد.

وظایف دیوار بدین شرح می‌باشد:

فضاها را از هم جدا می‌کند.
باعث ایجاد امنیت در محیط پیرامون ما می‌شود.
نیروی اعمالی را تحمل می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران