غذا آماده و بریانی در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی غذا آماده و بریانی در کرمانشاه

🔴 غذا آماده و بریانی رسول عمو

🔹 غذا آماده و بریانی رسول عمویکی از بنام ترین فعالان در زمینه تهیه غذا آماده و بریانی در کرمانشاه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات غذا آماده و بریانی رسول عمو :

✅ جوجه کباب زعفرانی 35000

✅ زرشک پلوبامرغ. 35000

✅ بال کبابی. 20000

✅ چلوکباب کوبیده 33000

✅ چلومیکس. 45000

✅ جوجه ران مخصوص. 30000

✅ غذاها عالی با کیفت خوب وقیمت پایین

✅ هزینه پیک نزدیک مغازه رایگانه

و….

 

🔸 شماره تماس 09189259170

🔸 شماره تماس 09392853445

🔸آدرس کرمانشاه شهرک نجفی بلوارقائم پشت شیرینی فروشی ارتین 16متری دوم

کترینگ چیست؟

 واژه کترینگ ” catering ” یک واژه انگلیسی است کترینگ و تهیه غذا هر دو به معنای تهیه و بسته‌بندی غذا در یک محل و سرو آن غذا در محلی دیگر است. به این صورت که غذا و نوشیدنی و تمام مخلفات آن در مکان‌های مشخصی طبخ و آماده سازی می‌شود و در مکان‌های مورد نظر سرو می‌شود. صنعت کترینگ امروزه جایگاه خاصی پیدا کرده است و باعث شده سرویس دهی مجالس و ارگان‌ها بسیار ساده شود و پذیرایی و سرو غذا در میهمانی‌ها و مجالس به بهترین و منظم ترین شکل صورت بگیرد. کترینگ‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها بر اساس نیاز کاربران و مصرف کنندگان غذا را آماده سازی و طبخ می‌کنند.

در صنعت کترینگ غذاهای مورد نیاز رستوران‌ها، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، قطارها و حتی مشتریان خانگی تهیه می‌شود. تهیه غذاهای catering محدودیت ندارد و می‌تواند در قالب ارائه غذاهای رژیمی نیز صورت بپذیرد.

تنوع غذایی در کترینگ های مختلف:

غذاهای ارائه شده در کترینگ های خانگی و رستورانی، می‌توانند غذاهای گرم مانند قورمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، جوجه، چلو کباب و … باشند؛ اما در کترینگ هوایی، غذاهای نیمه آماده یا کنسروی مانند ساندویچ ماهی تن یا اسنک مرغ، به همراه نوشیدنی و دسر به مسافران ارائه می‌شود؛ در کترینگ های شرکتی تنوع بیشتری در مواد غذایی ارائه شده وجود دارد و انواع غذاهای خوش‌طعم ایرانی را می‌توان در منو مشاهده کرد. در تمامی کترینگ های ارائه شده، غذاها از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند، تا سلامت مصرف کنندگان تضمین شود.

کترینگ کلاسیک

کترینگ کلاسیک در واقع همان رستوران ها هستند که در آن ها غذاهای سنتی و رسمی همراه با نوشیدنی های محلی و مخلفات غذا تهیه و سرو می شود. انواع چلوکباب، چلو خورش ها، خوراک ها و سایر غذاهای سنتی غذاهای اصلی رستوران ها محسوب می شود. پس می توان گفت رستوران با غذای ایرانی همان کترینگ کلاسیک در ایران است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران