تولید و پخش شلوار لی – حکمتی – مرکز تولید و پخش انواع شلوار لی و کتان و کاپشن در تهران – بازار بزرگ

در تهران ، تهران

معرفی تولید و پخش شلوار لی – حکمتی – مرکز تولید و پخش انواع شلوار لی و کتان و کاپشن در تهران – بازار بزرگ

🔴 مجموعه تولید و پخش شلوار لی – حکمتی

🔹 مجموعه تولید و پخش شلوار لی – حکمتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و پخش انواع شلوار لی و کتان و کاپشن در تهران – بازار بزرگ می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولید و پخش شلوار لی – حکمتی :

✅ تولید و پخش انواع شلوار لی و کتان وکاپشن به صورت عمده

✅ ارسال به سراسر ایران

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین حکمتی

🔸 شماره تماس  02155899633

🔸 شماره تماس  09128389043

🔸 آدرس  بازار بزرگ تهران ، خیابان خیام ، ۵۰متر پایین تر ، چهار راه گلوبندک ، جنب بانک سپه ، اول کوچه احتشامی ، پاساژ ارک ، پلاک ۲۰۳

 

مزایای شلوار لی ( جین ) چیست؟

1. یکی از مزایا شلوار جین وجود سبک ها مختلف است
سبک ها و رنگ های جین واقعا بی پایان هستند. بسیاری از برندهای مختلف جین در حال حاضر بسیار بیشتر از انواع استاندارد “برش چکمه” یا “پای پهن” ارائه می دهند. به راحتی می توانید شلوار جین را برای هر مراسم یا مناسبتی پیدا کنید. کت های زنگوله ای یا شلوار جین گشاد در کنار شلوار جین کمر بلند و تنگ دوباره موجود است. مردم همیشه از گزینه های زیادی در مد قدردانی می کنند و انتخاب بهترین سبک و شستشو اکنون آسان تر شده است.

2. یکی از مزایا شلوار جین دوام شلوار جین است
شلوار جین به دلیل ماندگاری معروف است. ساخته شده از پارچه جین، پارچه ای با دوام، در اصل به عنوان لباس کار طراحی و پوشیده می شدند. پوشیدن یک شلوار جین ممکن است تا ده سال طول بکشد. جین تنها پارچه ای است که دوام زیادی دارد.

3. یکی از مزایا شلوار جین شیک بودن ان است
بله، شلوار جین به دلیل ماندگاری به عنوان لباس کار وارد بازار شد. با این حال، در طول سال ها، آنها بیشتر به یک مد ضروری تبدیل شده اند. شما می توانید هر نوع شلوار جین مناسب با استایل خود را بیابید . چه ظاهری رنگ و رو رفته یا طرح های دقیق گلدوزی را ترجیح دهید. شلوار جین ما را با پوشیدن مشهورترین نمادهای مد و ما که به دنبال شلوارهای بادوام با قیمتی مقرون به صرفه هستیم، متحد می کند.

4.راحت
با تنوع گسترده ای از لباس ها و مارک های موجود امروزه، پیدا کردن شلوار جین راحت آسان تر از همیشه است. این نیز یکی از بزرگترین نقاط فروش آنها است. شلوار جین راهی آسان برای احساس شیک بودن و در عین حال بسیار راحت بودن را ارائه می دهد. تعداد کمی از گزینه های لباس دیگر این ترکیب را ارائه می دهند.

5.نگهداری آسان
در حالی که به نظر می رسد شلوار جین کمی ناخالص است، نیازی به شستن بعد از پوشیدن ندارد. با وجود این، اکثر مردم موافقند که هرچه بیشتر آنها را بشویید، راحت تر می شوند. آنها همچنین ظاهری محو یا پاره شده به خود می گیرند که بسیاری از مردم ترجیح می دهند. اگر هدف شما ماندگاری بیشتر آنها و حفظ ظاهر فعلی آنها است، آنها را به دفعات نشویید. نگهداری و مراقبت از شلوار جین بسیار آسان است. برای شستن آنها نیازی به استفاده از چیز خاصی ندارید و نیازی به شستشوی مکرر آنها ندارید. داشتن و نگهداری آنها از همه اقلام پوشاک کمترین مشکل را دارند.

6. تطبیق پذیری
شلوار جین معمولا راحت ترین شلواری است که هنوز برای کار مناسب است. شلوار جین تیره برای دفتر کار و حفظ ظاهری براق عالی است. آنها پایه ای عالی برای هر لباسی هستند و افزودن لوازم جانبی یا یک تاپ بیانی آسان است. یک تاپ بسیار حرفه ای بپوشید و این همه توجه را از این واقعیت که شلوار جین پوشیده اید دور می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران