ساناز بیوتی – بهترین مرکز پاکسازی ، اکسیژن تراپی ، جوان سازی و میکرودرم حرفه ای پوست در فیروزآباد

در فارس ، فیروزآباد

معرفی ساناز بیوتی – بهترین مرکز پاکسازی ، اکسیژن تراپی ، جوان سازی و میکرودرم حرفه ای پوست در فیروزآباد

🔴 مجموعه ساناز بیوتی

🔹 مجموعه ساناز بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پاکسازی ، اکسیژن تراپی ، جوان سازی و میکرودرم حرفه ای پوست در فیروزآباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ساناز بیوتی :

✅ پاکسازی حرفه ای پوست

⭐ میکرودرم حرفه ای

⭐ اکسیژن تراپی

⭐ جوان سازی

⭐ آبرسانی عمیق پوست

⭐ لیفتینگ و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

⭐ کاهش سیاهی و پف دور چشم

⭐ افزایش کلاژن سازی صورت و بدن…با بروزترین دستگاه مواد و بهترین برند

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۱۷۵۶۵۸۰۳

🔸 آدرس  فیروزآباد سالن بانوی آبان رو به روی مجتمع ایران زمین

 

مزایای پاکسازی پوست چیست؟

۱. پاکسازی پوست باعث کاهش استرس می‌شود
طبق مطالعه‌ای که در مجله بیومدیکال ریسرچ منتشر شده است، ماساژ صورت سیستم عصبی سمپاتیک شما را فعال می‌کند. این مسئله میزان اضطراب شما را کاهش می‌دهد و خلق‌وخوی شما را بهبود می‌بخشد.

صدها نقطه فشار روی صورت شما وجود دارد که به سیستم‌های مختلف بدن مرتبط هستند. هنگامی که این نقاط ماساژ داده می‌شوند، بدن شما به آن پاسخ می‌دهد. به‌همین‌دلیل، یک ماساژ خوب صورت نه تنها پوست شما را درخشان نگه‌ می‌دارد بلکه بر عملکرد سایر اندام‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.

این روش یک نوع تمرین ورزشی برای صورت شما نیز است. ازآنجایی‌که شناسایی تمام نقاط فشار برای شما امکان‌پذیر نیست، برای انجام ماساژ صورت باید به یک متخصص مراجعه کنید.

۲. پوست صورت را کاملا تمیز می‌کند
مطمئنا پاکسازی پوست تحت نظر پزشک متخصص، نتایج بهتری نسبت به انجام آن در منزل خواهد داشت. اگر دقت کنید، با وجود در اختیار داشتن همه داروهای موضعی و خوراکی در منزل، اما هنوز هم لازم است سالانه به پزشک خود مراجعه کنید. زیرا متخصص صورت نوع پوست شما را می‌شناسد و دقیقا می‌داند که برای حفظ شکل و ساختار آن چه باید کرد. معمولا همزمان از بخور صورت برای باز کردن منافذ و تمیز کردن کامل پوست شما نیز استفاده می‌شود.

۳. پاکسازی روند پیری پوست را به تعویق می اندازد
بدیهی است که با گذشت زمان، جوان‌تر نمی‌شوید و ازآنجایی‌که شما همین یک صورت را دارید، باید به‌درستی از آن مراقبت کنید. مراقبت و ماساژ منظم صورت، بازسازی سلولی را تقویت می‌کند و باعث تحریک ایجاد پروتئین کلاژن پوست می‌شود. این مسئله ظاهر جوان‎تری به پوست صورت شما می‌دهد.

۴. ماساژ صورت باعث افزایش گردش خون در پوست می‌شود
یک مطالعه نشان می‌دهد که ماساژ دادن، گردش خون را در بدن بهبود می‌بخشد. همین امر در مورد صورت شما نیز صدق می‌کند. بهبود گردش خون در صورت به این معنی است که سلول‌های شما مقدار بیشتری اکسیژن و مواد مغذی که توسط خون حمل می‌شوند را دریافت می‌کنند. این مسئله کمک می‌کند تا سلول‌های سالم‌تر و کارآمدتری داشته باشید و چهره شما به چهره‌ای درخشان تبدیل شود.

۵. پاکسازی پوست باعث جوانسازی صورت می‌شود
با افزایش سن، پوست شما درخشندگی خود را از دست می‌دهد. از طرفی، طبیعی است که با این سبک زندگی و آلودگی محیطی، روند بهبودی برای پوست شما دشوارتر شود. پاکسازی پوست صورت می‌تواند به جوانسازی پوست کمک کند. در واقع درمانگر یا متخصص صورت از روش‌ها، محصولات و فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کند که در بهبود بافت پوست شما موثر هستند.

۶. پاکسازی به سم‌زدایی پوست کمک می‌کند
یکی از فواید پاکسازی پوست صورت سم زدایی است. پوست شما باید به طور مرتب از شر مواد زائدی که روی آن انباشته می‌شوند، خلاص شود. به‌همین‌دلیل، سم‌زدایی پوست ضروری است. طبیعتا اگر این کار به‌درستی انجام نشود، ممکن است منجر به بروز آسیب پوستی شود.

به جز تمیز کردن و شستن روزانه صورت، برای سم‌زدایی آن نیاز به پاکسازی پوست تحت نظر پزشک متخصص نیز می‌باشد. معمولا درمانگر از موادی مانند کرم‌های غنی از آنتی‌اکسیدان، نمک دریایی، عصاره‌های گیاهی و روغن‌ها استفاده می‌کند تا بتواند ظاهر صورت شما را شاداب و درخشان کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران