استودیو موسیقی میلاد مقدم – بهترین مرکز آموزش خوانندگی و آموزش آهنگسازی، میکس و مسترینگ در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی استودیو موسیقی میلاد مقدم – بهترین مرکز آموزش خوانندگی و آموزش آهنگسازی، میکس و مسترینگ در مشهد

🔴 استودیو موسیقی میلاد مقدم

🔹 استودیو موسیقی میلاد مقدم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش خوانندگی و آموزش آهنگسازی، میکس و مسترینگ در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 استودیو اختصاصی موسیقی و خوانندگی آماده همکاری با خواننده های محترم در سبک های مختلف از جمله :

✅ پاپ / سنتی

✅ رپ/هیپ هاپ

✅ راک و متال

✅ از صفرتاصد

✅ سفارش شعر و ملودی

✅ آهنگسازی و تنظیم

✅ جلسه تمرین و ماکت

✅ جلسه تمرین و ضبط (صدابرداری حرفه ای)

✅ تیم تصویر برداری (عکاسی/فیلم برداری) (طراحی انواع کاور های موزیکی،تولید موزیک ویدئو)

✅ پخش سراسری موزیک در تمامی سایت های کشور

 

🔴 دوره های آموزشی از جمله :

✅ خوانندگی : ( صداسازی : سلفژ ، تحریر و ویبریشن ، تغذیه ، تقویت دیافراگم و نکات حس گیری و نفس گیری و ..)

✅ ترانه نویسی / تکست ( در سبک های :پاپ/سنتی ،
آر اند بی ، رپ/هیپ هاپ )

✅ آموزش آهنگسازی و تنظیم / میکس و مسترینگ

برای مشاوره و توضیحات بیشتر تماس حاصل فرمائید

 

🔸 با مدیریت  میلاد مقدم

🔸 شماره تماس  09157350596

🔸 آدرس  مشهد شهرک غرب ، سه راه اندیشه

 

مزایای ضبط در استودیوی حرفه‌ای چیست؟

مزایای ضبط در استودیوی حرفه‌ای
بزرگترین مزیت ضبط در استودیوها، حرفه‌ای بودن آنهاست. ضبط در استودیوهای حرفه‌ای امکان دسترسی به افرادی را برای شما فراهم می‌کند که رازهای کسب‌وکار تولید موسیقی را می‌دانند. این افراد از تمام شگردهای لازم برای رسیدن به صدادهی حرفه‌ای مطلع هستند و حتی می‌توانند اشکالات موجود در کار شما را نیز از بین ببرند. کیفیت و کمیت تجهیزات ضبط موجود در استودیوهای حرفه‌ای همیشه خیره‌کننده است. چنین استودیوهایی می‌توانند تمام تجهیزات لازم از قبیل میکروفون‌های حرفه‌ای، لیمیترها، کمپرسورها، اکولایزرها و افکت‌ها را در اختیار شما بگذارند که هر یک می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر موسیقی شما داشته باشد.

میزان تجربه
آیا می دانید چطور یک ضبط موثر و کارآمد داشته باشید؟ فاکتورهای زیادی در این امر دخیل هستند که متاسفانه خیلی از افراد نادیده می گیرند. فرض کنید الان همۀ تجهیزات برای ضبط صدا، در اختیار شماست. آیا بلدید چطور هر دستگاه را در موقعیت مناسبی از اتاق قرار دهید؟ و چطور به صورت کارآمدی از آن ها استفاده کنید؟ در صورت بی توجهی به این موضوع، ممکن است ضبط بسیار بدی داشته باشید.

تازه کارها احتمالاً مشکلات زیادی در این بخش دارند. بادگرفتن یک کانفیگ مناسب برای استودیو، کار ساده ای نیست و به تجربۀ زیادی نیاز دارد. حتی در صورتی که بخواهید یاد بگیرید، منحنی یادگیری دشواری دارد. بالاخره زمان زیادی لازم است تا اشراف کاملی بر این موضوع پیدا کنید. بنابراین جدایی از بودجه، تجربۀ استفاده از تجهیزات مختلف نیز یک فاکتور اساسی در انتخاب نوع استودیو است.

فاکتورهای دیگری مثل عایق کاری صوتی و رفع مشکل بازتاب صدای محیط نیز وجود دارند که یک حیطۀ کاملاً تخصصی است.

معایب ضبط در خانه
بزرگترین عیب ضبط کردن در خانه، فقدان دانش و تجربه است. این امر می‌تواند مشکلات بزرگی را در روند ضبط آلبوم در خانه ایجاد کند. ضبط، میکس و مستر کردن صدا با کیفیت حرفه‌ای نیازمند تلاش و تکنیک بالا است و متأسفانه نمی‌توان این موارد را ساده و سریع به دست آورد. تجهیزات موجود در استودیوهای حرفه‌ای بسیار گران‌قیمت هستند و امکان ندارد بتوانید کیفیت صدای آنها را با نرم‌افزارهای مجانی و یک میکروفون ارزان‌ قیمت در خانه شبیه‌سازی کنید.

نهایتاً تصمیم‌گیری درباره اینکه در استودیو ضبط می‌کنید یا در خانه، بر عهده شماست. حتی اگر بودجه لازم برای تولید آلبوم در استودیو را داشته باشید نیز خالی از لطف نیست که چند و چون روند ضبط را بیاموزید. از قدیم گفته‌اند که دانش نوعی از قدرت است و هر چه بیشتر درباره صنعت موسیقی بیاموزید، احتمال موفقیت شما در این صنعت بیشتر می‌شود.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران