گالری طلا و جواهر زمرد – ساخت و فروش زیورآلات و طلا و جواهر در کاشان

در اصفهان ، کاشان

معرفی گالری طلا و جواهر زمرد – ساخت و فروش زیورآلات و طلا و جواهر در کاشان

🔴 گالری طلا و جواهر زمرد

🔹 گالری طلا و جواهر زمرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش زیورآلات و طلا و جواهر در کاشان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری طلا و جواهر زمرد :

✅ ساخت و فروش انواع زیورآلات و طلا و جواهر

✅ با کیفیت بالا و قیمت مناسب

و…

 

🔸 با مدیریت  مهدی زرگرزاده

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۲۷۶۲۴۰۸

🔸 شماره تماس  ۰۳۱۵۵۴۵۲۵۸۸

🔸 آدرس  کاشان بازار زرگرها گالری زمرد

مزیت خرید طلا چیست؟

نقد شوندگی آسان طلا و سکه
تمام سرمایه گذاری‌ها با هدف کسب سود و تبدیل آن به پول نقد انجام می‌شود، به هرحال قصد شما از سرمایه گذاری در هر بازاری این است که روزی پول خود را نقد کرده و از سود آن استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های اصلی بازار طلا که باعث محبوبیت آن شده قابلیت نقدشوندگی خوب آن و وابسته نبودن به زمان است. یعنی شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید پول خود را نقد کنید، در واقع از این لحاظ بازار طلا مانند بانک و بورس اوراق بهادار است.

در هریک از روش‌های مذکور شما پس از خرید طلا امکان نقد کردن پول‌های خود در اسرع وقت را دارید.

بازدهی خوب بازار طلا در بلندمدت
مطالعات نشان داده است که سرمایه‌گذاری در طلا اغلب در بلندمدت بازدهی بهتری نسبت به سایر بازارها داشته و افرادی که طلا خریده‌اند و به مدت طولانی (بیشتر از یکسال) آن را نگهداری کرده‌اند اغلب سود کرده‌ و از سرمایه گذاری خود راضی بوده‌اند.

حفظ ارزش پول در برابر تورم
اکثر مردم در ایران سرمایه خود را به بانک‌ها می‌سپارند و از سرمایه گذاری در بازارهای دیگر خودداری می‌کنند. دلیل اصلی این کار نداشتن اطمینان به سایر بازارها و نقدشوندگی خوب بانک‌ها است.

اما در دنیایی که هرروز ارزش پول من و شما در حال کاهش است، آیا سود بانک‌ها جوابگوی نیازها و حفظ ارزش پول با گذشت زمان هستند؟ پاسخ این سوال خیلی ساده است خیر.

در حال حاضر براساس آمار رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کمترین نرخ سود سپرده های بانکی 10 درصد و بالاترین نرخ سود سپرده های بانکی 20 درصد در نظر گرفته است. در حالی که در سال 97 بازار طلا و سکه 269 درصد بازدهی داشته است و تا آخر پاییز 98 نیز سود سرمایه گذاری در بازار طلا 11.4% بوده است.

سرمایه گذاری مطمئن و امن
از طلا همیشه به عنوان کالایی امن یاد می‌شود، به این دلیل که حتی در شرایط بد اقتصادی که اکثر بازارها با افت شدید کمواجه می‌شوند بازار طلا حرکت قیمتی مخالفی با سایر بازارها داشته با قیمت آن افزایش می‌یابد. همچنین همانطور که گفته شد در سرمایه گذاری در طلا در بلندمدت اغلب سود ده است و با سرمایه گذاری بلندمدت در این بازار (حداقل 3 یا 4 سال) می‌توان سود خوب و کم ریسکی داشت.

تاثیرپذیری سریع طلا از شوک‌های اقتصادی
یکی دیگر از مزیت‌هایی که بازار طلا را از سایر بازارهای مالی متفاوت می‌کند، هوشمند بودن آن است. منظور از هوشمند بودن بازار طلا این است که بازار طلا و ارز اولین بازارهایی هستند که به شوک‌های اقتصادی و حوادث اجتماعی سیاسی واکنش نشان می‌دهند و قیمت آن‌ها جهش می‌یابد.

در شرایط عادی اغلب عملکرد همه بازارها از جمله طلا خوب است، با این حال مهم عملکرد یک بازار در شرایط بد اقتصادی است. بازار طلا همیشه در این شرایط عملکرد خوبی داشته و سربلند بوده است. در واقع می‌شود گفت که سرمایه گذاری در بازار طلا در شرایط بداقتصادی بهترین گزینه است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران