انجام کلیه امور تأسیسات آب و فاضلاب ساختمانی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی انجام کلیه امور تأسیسات آب و فاضلاب ساختمانی در مشهد

🔴 علی اکبر شاهگلدیان

🔹 علی اکبر شاهگلدیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه امور تأسیسات آب و فاضلاب ساختمانی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی اکبر شاهگلدیان :

✅ انجام تاسیسات ساختمانی

✅ لوله فاظلاب، سردوگرم، پنج لایه

✅ گرمایش از کف، نصب شیر آلات اهرمی

✅ نصب رادیاتور، پکیج، آبگرمکن

✅ سرویس پکیج

و….

 

🔸 شماره تماس 09156019067

🔸آدرس مشهد خیابان اندیشه اندیشه 71

انواع سیستم‌های گرمایش از کف کدام‌اند؟

به طور کلی به هر روشی که بتوان از طریق آن گرمایش را از طریق کف ساختمان به همه فضای آن انتقال داد، گرمایش از کف گفته می‌شود. این روش گرمایش به تازگی به خصوص برای ساکنان طبقه اول آپارتمان‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ایران بیشتر سیستم‌های گرمایش از کف آبی هستند و آب گرم از طریق پکیج به داخل لوله‌های تعبیه شده در کف گردش پیدا می‌کند و باعث گرمایش فضا می‌شود.

سیستم گرمایش آبی

سیستم‌های گرمایش از کف به دو دسته آبی و برقی تقسیم می‌شوند. همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، سیستم‌های گرمایش از کف آبی از شبکه لوله‌های آب با ضخامت‌هایی کمتر از دیگر لوله‌های آب که در زیر پوشش کف ساختمان تعبیه شده‌اند و یک پکیج یا موتورخانه، تشکیل شده است. دمای آب توسط پکیج یا بویلر موتورخانه تنظیم می‌شود. با کم و زیاد کردن دمای آب می‌توان دمای محیط را هم کنترل کرد.

سیستم گرمایش از کف آبی در واقع شبیه یک رادیاتور بزرگ در کف ساختمان عمل می‌کند و می‌توان سیستم‌های گرمایش رادیاتور دیواری را با انجام برخی بازسازی‌ها و لوله‌کشی در کف ساختمان به سیستم گرمایش از کف آبی تبدیل کرد.

سیستم گرمایش برقی

سیستم‌های گرمایش از کف برقی هم از یک شبکه المنت و یک منبع برق (معمولاً شهری) تشکیل شده است. تنظیم دما در این نوع از سیستم گرمایش برقی معمولاً توسط یک سویچ که بر روی دیوار نصب است، انجام می‌شود و می‌توان آن را برای هر اتاق یا منطقه از ساختمان به دلخواه تغییر داد.

در گذشته برای اجرای سیستم برقی اقدام به المنت گذاری زیر پوشش کف ساختمان می‌کردند و سپس شبکه ایجاد شده را به یک منبع برق وصل می‌کردند و سیستم راه‌اندازی می‌شد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی، فرش‌های المنت تهیه شده‌اند که می‌توان آن‌ها را زیرپوشش‌هایی مانند پارکت استفاده کرد و نیازی به بازسازی و استفاده از مصالح ساختمانی در اجرای آن‌ها نیست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران