بهترین نماینگی مجاز تعمیرات هود فر گاز در سراسر مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین نماینگی مجاز تعمیرات هود فر گاز در سراسر مشهد

🔴 مجموعه هوم پلاس

🔹 مجموعه هوم پلاس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات هود فر گاز در سراسر مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه هوم پلاس :

✅ نماینگی مجاز تعمیرات هود فر گاز

✅ تعمیرات تخصصی هود فر گاز ماکروفر و تستر تمامی برند های موجود در ایران با نمایندگی بیش از ۱۲۰برند

و…

 

🔸 با مدیریت  سعید افضلی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مشکل رایج در هود آشپزخانه چیست؟

شاید در نگاه اول، انواع و اقسام هودهای آشپزخانه در نظر شما ظاهری متفاوت داشته باشند، اما سعی کنید ظاهر آنها شما را فریب ندهند. پشت این ظاهر زیبا، قطعات ساده و کوچک یکسانی وجود دارند که با اتصال به هم مانند اعضای بدن انسان، پیکره‌ی هود را تشکیل می‌دهند. این قطعات اکثرا در تمامی هودها یکسان هستند.

نکته‌ای که بیان شد کاملا به نفع شماست؛ زیرا در صورت بروز مشکل می‌توانید سریعا آن را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام کنید. اما ابتدا نیاز دارید با قطعات مختلف هود آشنا شوید سپس به این موارد بپردازید.

همه‌ی برندهای هودهای آشپزخانه اگرچه با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما همه ی آنها دارای ساختاری پایه و قطعات یکسان می‌باشند. این قطعات، قطعات اصلی هستند که می‌توانید در همه‌ی هودها بیابید.

– موتور: موتور اصلی‌ترین قسمت هود است که کار آن، کشیدن بوی ناشی از پخت و پز غذا و یا عوامل دیگر و خارج کردن آن از طریق تهویه‌ی آشپزخانه می‌باشد.

– چراغ هود و گیره‌ی نگهدارنده‌ی آن: برندهای مختلف رنگ های مختلفی را در لامپ هایشان بکار می‌برند که همه‌ی آنها به یک گیرنده ثابت شده‌اند.

– دکمه‌ی کنترل: اگر بجای دکمه های کنترل، کلمه‌ی PCBرا شنیده‌اید، تعجب نکنید. زیرا به این نام نیز خوانده می‌شوند. کلیدهای کنترل برای تنظیم لامپ‌ها و سرعت موتور بکار می‌روند. امروزه مدل‌های پیشرفته کنترل از راه دور را به جای کلیدهای کنترل سنتی استفاده می‌کنند.

اگر در هود شما مشکلی به وجود آمده است، شک نکنید که این مشکل در یکی از چهار قطعه‌ی ذکر شده می‌باشد. بنابراین بهتر است یک نگاه عمیق به این قطعات داشته باشیم و آنها را بهتر و حرفه ای تر بشناسیم.

موتور هود
اگر موتور هود آشپزخانه، ناگهان شروع به ایجاد صداهای غیرعادی میکند، ممکن است به این دلیل باشد که موتور در تلاش است تا پروانه یا فن را بپرخاند. در این حالت چون فشار زیادی بر روی آن قرار دارد ممکن است موتور بسوزد. بهتر است آن را عوض کرده و یک موتور جدید را جایگزین آن کنید.

اگر هود شما کتابچه‌ی راهنما دارد و اجزاء داخلی آن را نمایش میدهد میتوانید برای شناسایی قطعات داخلی از آن استفاده کنید و اقدام به تعویض موتور کنید.

هود را خاموش کنید و برای دسترسی به سیم پروانه پوشش پروانه را در بیاورید. قبل از خارج کردن گیره‌های نگهدارنده‌ی موتور، سیم‌هارا به دقت باز کنید و معکوس مراحل را با موتور جدید انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که بخش جدید توسط همان تولید کننده وبه عنوان فن ساخته شده است ومدل آن نیز درست است؛ سپس کتابچه‌ی راهنما را بررسی کرده و به توصیه های نوشته شده در آن عمل کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران