انجام خدمات تاسیسات آب و لوله کشی ساختمان در گیلان ، بندر انزلی و رشت

در گیلان ، رشت

معرفی انجام خدمات تاسیسات آب و لوله کشی ساختمان در گیلان ، بندر انزلی و رشت

🔴 امیر ستایش

🔹 امیر ستایش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تاسیسات آب و لوله کشی ساختمان در گیلان ، بندر انزلی و رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر ستایش :

✅ خدمات‌رسانی آب

✅ تعمیر و نگهداری ونصب پمپ و مخزن اب ذخیره

✅ نصب شیر آلات‌ و لوازم‌بهداشتی و توالت فرنگی فلاش‌تانک تو کار و رو کار

✅ لوله کشی . سرد و گرم رادیاتور و پکیج روکار وتوکاد

✅ لوله کشی فاضلاب و هواکش .ونت خشک و فول ونت

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۷۵۹۰۵۰۰

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۲۹۹۳۱۱۳

🔸 آدرس  گیلان. بندر انزلی. رشت

 

اهمیت لوله کشی آب ساختمان چیست؟

لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان یکی از مهمترین بخش های تاسیسات ساختمان است که بروز هر گونه اشتباه در در اجرای صحیح آن میتواند هزینه های هنگفتی برای مالک به دنبال داشته باشد. ایجاد هر گونه تغییر در سیستم لوله کشی آب سرد و گرم پس از ساخت کامل ساختمان بسیار هزینه بر است بنابراین باید این سیستم تنها توسط افراد حرفه ای نصب و راه اندازی شود. در این مقاله با اصول این نوع لوله کشی و نحوه اجرای آن بیشتر آشنا خواهید شد.
🔶انواع لوله کشی آب سرد و گرم

نحوه اجرای لوله کشی آب سرد و گرم بسته به کاربری ساختمان میتواند بسیار متنوع باشد. برای مثال لوله کشی یک ساختمان تجاری یا مسکونی و همچنین یک ساختمان تک واحدی .و چند واحدی تفاوت زیادی با هم دارند. برای تمام انواع لوله کشی های آب سرد و گرم، آب مصرفی از کنتور آب شهری به وسیله یک شیر یک طرفه قطع و وصل در ورودی ساختمان به تمامی بخش های لوله کشی ساختمان منتقل می شود. این آب پس از طی مسیر انشعاب اصلی وارد لوله ی تقسیم کننده شده و سپس در طی چند مسیر به بخش های مختلف ساختمان می رسد.
🔶آب لوله های سرد و گرم

آب موجود در این نوع لوله ها کاملا بهداشتی است و آب تمیز به محل مصرف منتقل می شود. این آب در پارامترهای مختلف مانند دما، رنگ، تیرگی، بو و مزه بهداشتی بوده و برای آشامیدن مناسب است. این آب کاملا تمیز بوده و هیچ گونه بیماري یا اثر زیان آور بیولوژیکی را به دنبال نخواهد داشت.

🔶نکات مهم در اجرای لوله کشی ساختمان

برای لوله کشی آب سرد و گرم معمولا از لوله های تک لایه، پنج لایه و فلزی استفاده می شود. لوله های آب سرد و گرم نباید در نزدیکی لوله های فاضلاب باشند زیرا ممکن است به مرور زمان دچار پوسیدگی شده و آلودگی های فاضلاب وارد آب آشامیدنی شود. این لوله ها باید در مسیری جداگانه و دور از سیم های برق ساختمان و مسیرهای باشند. از عبور دادن لوله های آب از درون دود کش، کانال هوا، چاه آسانسور یا اتاق تابلوی برق جدا خودداری کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران