بهترین پیمانکاری ساخت و بازسازی باغ ویلا در البرز ، هشتگرد و تهران دشت

در البرز ، هشتگرد

معرفی بهترین پیمانکاری ساخت و بازسازی باغ ویلا در البرز ، هشتگرد و تهران دشت

🔴 وحید جمالی

🔹 وحید جمالی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پیمانکاری ساخت و بازسازی باغ ویلا در البرز ، هشتگرد و تهران دشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید جمالی:

✅ ساخت انواع باغ ویلا از صفر بازسازی

✅ اسکلت فلز

✅ اسکلت بتون

✅ گچ کاری

✅ لوله کشی

✅ برق کاری

✅ بنایی

✅ سیمان کاری

✅ ایزوگام

✅ موزاییک

✅ سنگ

✅ اهنگری

✅ حفر چاه اب و فاظلاب

✅ نقشه مشاوره رایگان

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۷۴۳۷۷۲۸

 

باغ ویلا چیست؟

همان طور که از نام آن نیز پیدا است، باغ ویلا به ساختمان ویلایی گفته می شود که در محوطه یک باغ بنا شده است. در باغ ویلا فضای سبزی که ویلا در آن ساخته شده است اهمیت ویژه ای دارد و باید به آن رسیدگی کرد. ویلایی که در این باغ بنا می شود ساختمانی مجلل با امکانات ویژه است که در دل باغی سرسبز با درختان میوه قرار گرفته است. این ساختمان از هر چهار طرف قابل رویت است و طراحی آن با خانه های شهری و آپارتمانی تفاوت های بسیاری دارد.

مراحل ساخت و طراحی باغ ویلا

پیش از آن که نسبت به طراحی و ساخت ویلا اقدام کنید ابتدا باید بدانید که می خواهید ویلایتان از لحاظ معماری چه شکل و ساختاری داشته باشد؛ سپس طرح مورد نظر خود را به کارشناسان این حوزه نشان داده و با آن ها مشورت کنید. همچنین باید برآوردی از هزینه ها داشته باشید و طرح و نقشه مد نظر خود را متناسب با بودجه ای که دارید، تعیین کنید.

به طور کی می توان مراحل ساخت و طراحی باغ ویلا را به پنج بخش خرید زمین، اخذ جواز ساخت، فرآیند و مراحل ساخت و ساز، هزینه های ساخت و ساز و هزینه های جانبی تقسیم بندی کرد.

خرید زمین اولین و مهم ترین قدم برای ساخت ویلا به شمار می رود. بسته به این که می خواهد ویلای شما در چه منطقه ای باشد، باید به جست و جوی زمین مناسب در منطقه دلخواه خود بپردازید. بدیهی است که قیمت زمین در شهرهای مختلف متفاوت بوده و بسته به این که قصد ساخت ویلا در منطقه ساحلی، جنگلی یا کوهستانی را داریدف باید هزینه متفاوتی را برای خرید زمین بپردازید. بنابراین باید ابتدا هزینه های ساخت را برآورد کرده و سپس متناسب با آن، بخشی از بودجه تان را به خرید زمین برای ساخت ویلا اختصاص دهید. این نکته را نیز فراموش نکنید که زمین خریداری شده باید حتما مجوزهای لازم را داشته و کاربری آن مغایرتی با ساخت ویلا نداشته باشد یا در منطقه حفاظت شده نبوده و ساخت ویلا در آن جا غیر قانونی نباشد. انشعابات آب، برق، گاز و تلفن از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه کنید.

مرحله بعدی ساخت ویلا، اخذ جواز ساخت و ساز از شهرداری است. این مرحله نیز هزینه هایی داشته و از آن جایی که پروسه دریافت مجوز زمان بر است پیشنهاد می کنیم که به سراغ زمین های دارای مجوز بروید. همچنین در این مرحله باید نقشه ویلای خود را نیز برای اخذ جواز به شهرداری ارائه دهید و هزینه های مربوط به عوارض نوسازی، تهیه نقشه رسمی، مالیت و … را پرداخت کنید.

فرآیند ساخت ویلا شامل چند مرحله بوده که در ادامه به آن می پردازیم:

سفت کاری: این مرحله شامل خاک برداری، فونداسیو، اسکلت، دیوارچینی و تعبیه قسمت های فلزی چون پنجره ها و درب ها می باشد.

نازک کاری: این مرحله تمام فعالیت های مرتبط با طراحی داخلی، از بعد از دیوارچینی تا نصب کابینت را در بر می گیرد.

تاسیسات برقی: از لوله کشی و داکت گذاری تا نصب کلید و پریز، آیفون، دتکتورها و تابلوهای برق در این مرحله انجام می شوند.

تاسیسات مکانیکی: این مرحله از شروع لوله کشی تا پایان نصب لوازم بهداشتی مانند توالت فرنگی و ایرانی و وسایل سرمایشی و گرمایشی چون کولر، آبگرمکن، رادیاتور و اسپیلت را شامل می شود.

هزینه های ساخت و ساز شامل کلیه هزینه هایی است که برای خرید مصالح و تجهیزات و ساخت ویلا صرف می شود. این هزینه ها بر اساس هر متر مربع از سازه محاسبه شده و در شهرهای مختلف متفاوت است. همچنین با توجه به تغییرات بازار مصالح، متغیر خواهد بود.

هزینه های جانبی شامل هزینه های اخذ مجوز، هزینه ساخت و نصب کابینت ها، محوطه سازی، نقاشی، خرید و نصب تاسیسات و وسایل سرمایشی و گرمایشی، نصب حفاظ برای افزایش امنیت ویلا و … می شود. همچنین اگر تمایل به ساخت استخر یا روف گاردن در ویلای خود دارید باید بودجه جداگانه ای برای آن در نظر بگیرید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران