سیمان کاری و نما رومی در قزوین ، مازندران و تهران

در قزوین ، قزوین

معرفی سیمان کاری و نما رومی در قزوین ، مازندران و تهران

🔴 علی امیری منش

🔹 علی امیری منش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سیمان کاری و نما رومی در قزوین ، مازندران و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی امیری منش :

✅ سیمان کاری نما رومی انواع نماهای سیمان

✅ قبول سفارش در قزوین،مازندران،تهران

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۸۲۴۰۱۹۱

🔸 آدرس قزوین مهرگان نیایش نیایش ۶ ساختمان B 17 طبقه اول واحد ۴

 

مزایای نمای رومی چیست؟

نمای رومی چیست؟

نمای رومی را می‌توان الهام گرفته از سبک معماری خاص کلاسیک روم و یونان دانست اما در گذر زمان و ورود آن به ایران المان‌هایی از ایران باستان نیز به آن وارده شده است. نمای رومی ساختمان که بسیاری از آن به عنوان نمای کلاسیک نیز یاد می‌کنند با توجه به المان‌های شاخصی که در طراحی و اجرای آن به کار برده می‌شود در جلب توجه کردن بسیار بارز عمل می‌کند. این‌گونه نماها به خاطر معماری تقریباً پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ‌های طبیعی مرمر، گرانیت و تراورتن به گونه‌ای در تصور عموم مخصوص ساختمان‌های لوکس و طبقه مرفه جامعه است در صورتی که این‌گونه طرح‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی کم و بیش استفاده می‌شود.

مزایای نمای رومی

زیبایی فراوان

نمای رومی، دارای معماری پیچیده ای است که شاخصه های زیبایی شناسی را به بهترین شکل به نمایش می گذارد. ویژگی های بارز این نما که باعث شده نسبت به سایر نماها بسیار زیبا، برجسته و متمایز شود عبارتند از:

مدل های مختلف کتیبه
قاب های بسیار زیبای برای درب و پنجره
حکاکی روی ستون ها و سرستون ها
قوس های بزرگ
نمای رومی با نورپردازی اصولی می تواند در شب حتی بیشتر از زیبایی روز جلوه گری نماید.

نمایش ابهت

استفاده از سنگ، ستون و سرستون و … در نمای رومی، ساختمانی مستحکم و با ابهت را به نمایش می گذارد.

نماد تجمل و لوکس بودن

این نوع نما به عنوان یک نمای پر زرق وبرق، تجملاتی، پر تزیینات و به خصوص سلطنتی شناخته می شود. زیاد بودن جزئیات باعث پر طرح و نقش شدن آن می‌گردد و داشتن المان هایی مانند ستون های برجسته و سر ستون هایی به طرح شیر و … آن را به سبکی سلطنتی تبدیل نموده است.

از زاویه دیگر گران بودن اجرای نمای ساختمان رومی باعث شده که سرمایه داران برای به نمایش گذاشتن سرمایه شان از آن استفاده نمایند و همین امر یکی از دلایل ممنوع شدن اجرای این طرح در اکثر شهرهای ایران گشته است!

تمیزکاری آسان

در کل نماهای سنگی به راحتی و به خوبی شسته می شوند و شما پس از چند سال می توانید با یک شستشوی ساده، نمای خود را دوباره زنده نمایید!

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران