ساخت و فروش لوگو پروژکتورهای تبلیغاتی آریان تبلیغات نوین ATN در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی مرکز ساخت و فروش لوگو پروژکتورهای تبلیغاتی آریان تبلیغات نوین ATN در تبریز

🔴 مجموعه تبلیغات نوین ATN

🔹 مجموعه تبلیغات نوین ATN یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و فروش لوگو پروژکتورهای تبلیغاتی  در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تبلیغات نوین ATN :

✅ تبلیغات مدرن و خلاقانه و زیبا

✅ بهترین وسیله برای دیده شدن شما توسط عموم

✅ بسیار به صرفه وکم هزینه نسبت به تابلوهای دیگر

✅ قابلیت تغییر تصاویر و طرح متفاوت به صورت نامحدود

✅ قابلیت اجرا در مکانهای غیرمتعارف کف پیاده رو،بر روی دیوار های جانبی و فضای داخلی پاساژها

✅ قابلیت چرخش لوگو

✅ اجرای طرح و تصویر تمام رنگی و متن دلخواه شما

✅ نصب راحت لوگوپروژکتور حتی توسط خودتان

✅ کیفیت بی نظیر و ماندگاری تصویر و عمر طولانی

✅ عدم ایجاد محدودیت در تردد در سطح شهر

✅ دستگاه ضدآب وضد گرد و غبار

✅ با صرفه و جدید

✅ جذاب و مدرن افزاینده مشتری

✅ تبلیغات گسترده نامحدود

✅ نصب خیلی آسان

✅ قیمت رقابتی با دستگاههای مشابه خارجی با یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش، ساخت ایران

و…

 

🔸 کارشناس فروش  حمید پورصادق

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

اجزاء لوگو پروژکتور چیست؟

تجهیزات تبلیغاتی شامل بخش‌های متنوعی هستند که نوع و کاربردشان مشخص است. همانطور که در مقالات قبل‌تر اشاره شد لوگو پروژکتور ها یک سیستم تبلیغات نوری هستند و از سه بخش اصلی منبع‌ نور، متمرکزکننده نور و گوبو (مانع نوری) که در یک راستا قرار دارند تشکیل شده‌اند. نتیجه این قرارگیری ایجاد یک تصویر است و به محلی که تصویر به نمایش درمی‌آید (روی زمین، دیوار و …) پرده نمایش می‌گویند.

منبع نور می‌تواند شامل لامپ LED و یا هر چیز دیگری که عامل اصلی ایجاد نور است، باشد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در نمونه‌های امروزی و مدرن LED ها جایگزین تمام موارد قدیمی (انواع لامپ) شده‌اند. کارخانه‌های زیادی در سرتاسر دنیا تولید کننده LED هستند اما عواملی که LED ها را از هم مجزا می‌کند تکنولوژی ساخت، شار نور خروجی و قابلیت تمرکز نور خروجی می‌باشد بطور مثال ساخت یک مدل LED با پارامتراهای کاملا یکسان در دو کارخانه مجزا خروجی و کیفیت متفاوتی دارد.
در گوبو پروژکتور ها و لوگو پروژکتور ها لنزها یا همان عدسی‌ها وظیفه متمرکز کردن نور تابیده شده از منبع نور را به عهده دارند در انتخاب لنزها شدت پراکندگی، قدرت متمرکز کردن نور و کیفیت فوکوس تصویر نهایی از عواملی هستند که نیاز به محاسبات دقیق دارند. گوبو یا همان مانع نور در انواع مختلف شیشه‌ای، فلزی و طلقی در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند که در مقاله‌های بعدی حتما مورد بررسی قرار خواهند گرفت. انتخاب نوع گوبو رابطه مستقیمی با توان LED به‌کار رفته در منبع نور دارد. همچنین برای بهره‌وری از بالاترین کیفیت کل سیستم معمولا گوبو پروژکتور ها و لوگو پروژکتور ها با فن و یا خنک کننده‌های فلزی (Heat sink)، حرارت تولید شده را دفع می‌کنند. جهت استفاده از یک گوبو پروژکتور و یا یک لوگو پروژکتور بهینه و کارآمد تمامی موارد ذکر شده ارتباط مستقیمی باهم خواهند داشت به صورتی که قوت و ضعف در هر قسمتی در تصویر نهایی ایجاد شده تاثیر مستقیم خواهد داشت.

کاربردهای لوگو پروژکتور
گوبو پروژکتور یا لوگو پروژکتور یک دستگاه با خروجی نور دلخواه می‌باشد که در زمینه‌های مختلف کاربردهای متعدد و متنوعی دارد. استفاده از لوگو پروژکتور ها بدون در نظر گرفتن هرگونه محدودیتی در شرایط مناسب نوری نکته‌ایست که این دستگاه را از سایر موارد تبلیغاتی متمایز می‌کند. در زیر به برخی از کاربردهای لوگو پروژکتور در محل‌های مختلف اشاره شده است:

استفاده از لوگو پروژکتور ها در تبلیغات: همواره در معرض دیدبودن مهمترین بخش از یک تبلیغ هدفمند است. برای تبلیغات در پاساژها،‌ معابر، مراکز خرید، مراکز تفریحی و …. هر جایی که امکان نصب آن فراهم باشد لوگو پروژکتور و گوبو پروژکتور یک انتخاب عالی است.
استفاده لوگو پروژکتورها برای راهنمایی افراد: استفاده از لوگو پروژکتور و گوبو پروژکتور ها برای هدایت و راهنمایی در مکان‌هایی که نور کمی دارند مثل سینماها، سالن‌های کنفرانس و معابر شهری کمک بزرگی به مراجعه کنندگان خواهد کرد. استفاده از لوگو پروژکتور ها در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، فضاهای تجاری و اداری و فروشگاه‌های بزرگ که از علائم گوناگون استفاده می‌کنند در جذب مراجعه کننده یک راهکار و ایده جدید خواهد بود.
استفاده برای تزئین و سرگرمی: استفاده از گوبو پروژکتور ها در رستوران‌ها، کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست فودها و …… شکل زیبا و گیرایی خاصی به محیط خواهد داد. همچنین در سالن‌های بازی، شهربازی‌ها، مهدکودک‌ها و حتی در منازل می‌تواند جنبه سرگرمی داشته باشد.
کاربرد در مراسم‌های مختلف: استفاده از لوگو پروژکتور ها با نورپردازی در مراسم‌های مختلف مذهبی و رویدادهای مهمی مثل تولد‌ها و مجالس عروسی، زیبایی دو چندانی رو به مراسم خواهد داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران