فروش و نصب کاغذ دیواری در اصفهان و حومه

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروش و نصب کاغذ دیواری در اصفهان و حومه

🔴 محمد جواد یزدانی

🔹 محمد جواد یزدانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب کاغذ دیواری در اصفهان و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد جواد یزدانی :

✅نصب انواع کاغذ دیواری

✅پوسترهای سه بودی

✅نصب با ضمانت 10ساله با بهترین متریال و بهترین کیفیت کار

و…

 

🔸 شماره تماس  09162356331

🔸 آدرس  اصفهان و همه نقاط بیرون شهری و درون شهری

 

نکات مهم قبل از خرید کاغذ دیواری چیست ؟

داشتن طرح و ایده
قبل از رفتن به فروشگاه های عرضه کاغذ دیواری ایده و طرحی واضح و شفاف از آنچه می خواهید، داشته باشد.

توجه به رنگ دکوراسیون موجود
به رنگ وسایل موجود در دکوراسیون داخلی منزل خود توجه داشته باشید. در این صورت طیف رنگی متناسب با دکوراسیون خود را می دانید.دانستن این موضوع خیلی مهم است. چرا که عدم هماهنگی طرح و رنگ برای خانواده احساس آشفتگی و کسالت ایجاد می کند.

توقع شما از فضایی که می خواهید کاغذ کنید
حتما به این نکته توجه کنید که کاغذ دیواری را برای چه هدفی می خواهد. تا بتوانید با توجه با آن هدف، طرح و رنگ خود را انتخاب کنید. کوچکتر یا بزرکتر جلوه دادن فضا، ایجاد هیجان ،آرامش، سرزندگی و نشاط و…..

مقدار بودجه ای که می خواهید صرف این کار کنید، را مشخص کنید.
مقدار مساحت مورد نیاز را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید رول ها کنید.

مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری کجاهاست؟
گوشه ها،تاقچه ها و مکان های کوچک برای شروع مناسبند.در فضا های دارای نقطه کانونی و یا مکان هایی که نیاز به نقطه کانونی دارند نیز مناسب هستند. مانند دیوار پشت تخت خواب یا تلویزیون. در حمام و آشپزخانه هم می توانید از کاغذ استفاده کنید، اما باید از انواع مقاوم در برابر رطوبت استفاده کنید.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی
یکی از مهمترین نکات در انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی توجه به سبک دکوراسیون است و در دکوراسیون های مدرن بهتر است کاغذ انتخابی دارای طرح ساده و یا تک رنگ باشد. انتخاب کاغذ های ساده و تک رنگ علاوه بر اینکه حس سادگی در دکوراسیون مدرن را القا می کند به دلیل سادگی خسته کننده هم نیست.و ست کردن آن با دکوراسیون هم راحت تر است. یک نکته مهم دیگر این است که لزومی ندارد برای کل دیوار های پذیرایی خود از کاغذ استفاده کنید.می توانید یک نکته کانونی در دکوراسیون خود انتخاب کرده و در آن قسمت از کاغذ مناسب استفاده کنید. مثل پشت میز تلویزیون .

دقت در انتخاب رنگ مناسب
انتخاب رنگ های تند و بیش از حد درخشان گزینه مناسبی برای فضای اتاق خواب نیست. بهتر است از رنگ های گرم و در عین حال روشن استفاده کنید. استفاده از رنگ هایی مثل قرمز،نارنجی و آجری موجب ایجاد فضایی گرم و صمیمی می شود. استفاده از رنگ های سرد مثل زرد و سبز هم می تواند گزینه مناسبی باشد. انتخاب آن بستگی به سلیقه و همچنین تناسب و هارمونی با دکوراسیون داخلی شما دارد. حتما رنگ کاغذ را متاسب با رنگ دکوراسیون خود انتخاب کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران