بهترین مرکز خدمات تخصصی و تعمیرات کولر گازی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز خدمات تخصصی و تعمیرات کولر گازی در مشهد

🔴 مجموعه

🔹 مجموعه  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات تخصصی و تعمیرات کولر گازی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه  :

✅ ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی کولر گازی

✅ صفر تا صد خدمات شامل فروش ، نصب ، تعمیرات ، لوله کشی مسی ، سرویس و شارژ گاز و …

✅ به صورت خدمات رسانی در محل در اسرع وقت و بهترین کیفیت و قیمت

✅ خدمات دهی در تمامی نقاط مشهد انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد

خرابی های شایع کولر گازی چیست؟

1- چکه کردن یا آبریزی کولر گازی
سرازیر شدن آب یا چکه کردن آب از پنل داخلی کولر گازی یکی دیگر از مشکلات شایع کولر گازی می باشد علت این اتفاق مسدود شدن راه آب خروجی است این مشکل را می توان با سرویس کولر گازی رفع کرد.

2- برفک زدن روی لوله ها
برفک زدن لوله ها یا کندانسور ممکن است به علت کاهش میزان شارژ گاز دستگاه یا کثیف بودن فیلترهوا باشد زمانی که دستگاه را خاموش می کنید یخ ها شروع به آب شدن می کنند و نشتی ایجاد می شود در این حالت کولر گازی را ریست نکنید ابتدا فیلتر هوا را تمیز کنید اگر به حل مشکل کمک نکرد دستگاه را روشن نکنید و برای تعمیر کولر گازی با دیجی سرویس تماس بگیرید.

3- کثیفی فیلتر هوای
تمیز بودن فیلتر هوا کولر گازی، بسیار اهمیت دارد در صورت کثیف بودن فیلتر هوا، علاوه بر اینکه راندمان دستگاه پایین می آید بلکه باعث آسیب زدن به قطعات دیگر می شود. پس می توانید با یک سرویس به موقع کولر گازی از کثیف شدن فیلتر هوا جلوگیری کنید. سعی کنید سرویس کولر گازی را هر شش ماه یک بار انجام دهید تا در صورتی که متوجه نقص یا ایرادی در دستگاه شدید سریع به تعمیر کولرگازی بپردازید.

4- باد گرم زدن کولر گازی
اگر متوجه شدید که کولر گازی شما باد گرم می زند به علت نشت گاز دستگاه است در اولین فرصت گاز دستگاه را شارژ مجدد کنید.

5- به درستی کار نکردن فن بیرونی یا کندانسور
در صورتی که کندانسور یا فن بیرونی به درستی کار نکند، هوای گرم محیط را نمی تواند به بیرون منتقل کند تا هوایی مطلوب و خنکی داشته باشیم. در این حالت کندانسور به شدت گرم می شود و سیستم سرمایشی دستگاه از کار می افتد.

6- خرابی برد الکتریکی دستگاه
زمانی که برد دستگاه خراب شود باعث خاموش شدن کولر گازی می شود و همچنین ممکن است نحوه عملکرد دستگاه را نیز مختل کند.

7- عمل نکردن ترموستات
ممکن است کولر گازی نیاز به شارژ مجدد داشته باشد یا اینکه کندانسور و اپراتور و فیلتر کثیف باشند و نیاز به شستشو داشته باشند.

8- مشکلات سیم کشی کابل ها
در صورتی که کولر گازی شما به صورت خود کار روشن و خاموش می شود ممکن است به علت بالا بودن آمپر مصرفی دستگاه باشد، ممکن است سیم کشی دچار مشکل شده باشد، معیوب بودن سیم کشی دستگاه بسیار خطرناک است چون باعث آتش سوزی می شود.

9- لرزش کولر گازی و ایجاد صدای های ناهنجار
اگر کولر گازی شما صدای ناهنجاری می دهد ممکن است از یونیت داخلی یا پانل و یونیت خارجی و یا کندانسور کولر گازی باشد. اگر پایه های کمپرسور دستگاه شل باشند تولید صدا می کند برای حل این مشکل می توانید دستگاه را آچار کشی کنید.

10- روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی
در صورتی که کولر گازی روشن نمی شود ابتدا به سراغ تنظیم کردن ترموستات و کنترل بروید اگر این کار مشکل را حل نکرد با دیجی سرویس تماس بگیرید.

11- کار نکردن فن پنل داخلی کولر گازی
اگر کویل سردکننده و لوله های مبرد یخ زده باشند بهتر است صبر کنید تا یخ ها آب شوند تا بتوانید فن دستگاه را چک کنید، در صورتی که مشکل رفع نش، رله فن یا موتور فن خراب است.

12- آمپر کشیدن کمپرسور
خرابی موتور، کثیف بودن کندانسور، گاز زیاد دستگاه و گرفتگی لوله ها باعث بوجود آمدن این مشکل می شوند، عوامل تاثیر گذار در خرابی کمپرسور شامل: متغیر بودن یا ضعیف بودن ولتاژ برق یا ورود مبرد مایع به درون کمپرسور، خراب شدن خازن یا تمام شدن شارژ کولر گازی، خرابی سنسور و…..

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران