ارائه خدمات گچ کاری ، نورمخفی و ابزار در تبریز و تهران

در تهران ، تهران

معرفی ارائه خدمات گچ کاری ، نورمخفی و ابزار در تبریز و تهران

🔴 جوادابراهیم زاده

🔹 جوادابراهیم زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات گچ کاری ، نورمخفی و ابزار در تبریز و تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جوادابراهیم زاده :

✅ گچکاری نورمخفی ابزاروغیره کارها

✅ گچکاری و خورده کاری و ابزار و نور مخفی

✅ گچ خاک و سفید

✅ تیقه کردن دیوار پیش ساخته

✅ با بهترین کیفیت وبا کمترین قیمت مناسب

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تبریز،تهران

مزایای گچ

زودگیری : گچ نسبت به مصالح ساختمانی دیگر مانند سیمان و امثالهم بسیار زودگیرتر می باشد و همان طور که ذکر کردیم برای تثبیت اولیه از آن استفاده می شود . به عنوان مثال ، در سقف طاق ضربی که استادکار می خواهد ، آجرها را کنار هم نگاه دارد ، از این ویژگی استفاده کرده و دوغاب گچ را بر روی آن می ریزد. گیرش این دوغاب گچ در مدت زمانی مختصر ، سبب می شود که آجرها در کنار یکدیگر تثبیت شوند.

قابلیت حجیم شدن : شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که گچ در هنگام گیرش ، افزایش حجم پیدا می می کند ، اگر چه این افزایش حجم حداکثر به یک درصد محدود می شود ، اما خاصیت فوق العاده ای که دارد این است که این افزایش حجم ناچیز باعث می شود که کلیه منافذ و خلل و فرج که در سطوح گچی قرار دارند ، پر شوند و گچ حالت کاملا یکپارچه به خود بگیرد. این ویژگی از لحاظ بهداشتی بسیار فوق العاده است ، چرا که بسیاری از جانوران ریز نمی توانند دیوارهای گچی نفوذ نمایند.
مقاومت گچ در برابر آتش سوزی : از جمله دیگر مزایای گچ این است که این ماده در مقابل سوانج آتش سوزی مقاومت کرده و می تواند به عنوان یک لایه عایق در برابر فولاد عمل نماید. (چرا که فولاد در مقابل آتش سوزی بسیار ضعیف بوده و از این رو آتش سوزی را نقطه ضعف ساختمان های فولادی می شمارند. ) علت این پدیده آن است که گچ در ساختار شیمیایی خود دو مولکول آب دارد . در هنگام آتش سوزی این مولکولها جدا شده و می تواند به عنوان یک لایه نازک آب در برابر آتش قرار گیرد و تا چند ساعت در مقابل آتش سوزی مقاومت کند.
اکوستیک بودن یا خاصیت جذب صدا در گچ : این عامل نیز از جمله موارد بسیار مهم در گچ است ، در مبحث مصالح ساختمانی همیشه این موضوع مطرح می شود که گچ اکوستیک است ، یعنی قابلیت جذب صدا را داراست ، اگرچه این قابلیت بیش تر در مورد سالن های نمایش و کنفرانس مطرح می شود ، اما در مکان هایی اعم از خانه و یا کلاس درس نیز ، مثمر ثمر خواهد بود ، چرا که گچ می تواند حدود تقریبا 70 درصد امواج صوتی را جذب نماید ، علی ای حال گچ علی رغم اکوستیک بودن ، در این زمینه قوی نبوده و برای سالن های تئاتر و نمایش ، بهتر است که از مصالح نسبتا بهتری استفاده گردد.

ارزانی گچ : گچ به دلیل ارزان بودن و هم چنین در دسترس بودن ، از جمله مصالحی است که همگان با آن کار می کنند و از این رو حتی کسانی که با بنایی آشنایی نداند ، به کمک مقداری گچ می توانند مشکلات جزئی در ساختمان خود را اصلاح نمایند.

شکل پذیری : گچ شکل پذیری فوق العاده ای دارد و به هر شکلی درمی آید . این خاصیت شکل پذیری باعث می شود که در بسیاری از صنعت ها مانند چینی سازی ، گچ به عنوان قالب مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل است که گچ بری ، در زیباسازی فضای داخل ساختمان نقش بسزایی دارد.

سفید بودن : سفیدی و رنگ سفید گچ باعث می شود که در فضای داخلی ساختمان ، گچ حرف اول را بزند ، چرا که استفاده از رنگ سفید ، جلوه فوق العاده ای به فضا می بخشد ، با این حال باید دقت داشت که درفضاهایی که نور در آن زیاد است از رنگ سفید استفاده نشود ، چرا که باعث ناراحتی چشم ها می شود.
مقاومت گچ : گچ مقاومت نسبتا خوبی دارد و حداکثر تنش فشاری قابل تحمل آن حدود 30 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است ، در کشش البته گچ ضعیف تر عمل کرده و تنش کششی حداکثر 5 کیلوگرم بر سانتی متر مربع را تحمل می نماید. با این حال ، توجه داشته باشید که این مقاومت برای گچ خالص است و اگر گچ به صورت ناخالص ( مثلا گچ و خاک ) به کار رود ، مقاومت کاهش چشم گیری می یابد.
فراوانی و در دسترس بودن : گچ از جمله مصالحی است که از لحاظ فراوانی در طبیعت ، در رتبه پنجم قرار داشته و به فراوانی در جای جای کره زمین مشاهده می گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران