حمل بار و اثاثیه در سبزوار

در خراسان رضوی ، سبزوار

معرفی حمل بار و اثاثیه در سبزوار

🔴 مهران ذوالجلالی

🔹 مهران ذوالجلالی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار در سبزوار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهران ذوالجلالی :

✅ حمل بار،اتاق مسقف چادری

✅ حمل اثاثیه منزل

✅ طول اتاق۵/۴۰ ، ارتفاع۲/۷۰ ، عرض۲/۳۰

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۰۶۳۵۰۱۸۰

🔸 شماره تماس ۰۹۰۳۵۸۰۳۶۳۷

🔸آدرس سبزوار

 

بغلدار مسقف چادری چیست ؟

 

با افزایش نیاز مردم به حمل‌ونقل، این صنعت روزبه‌روز گسترده‌تر شد. امروزه کشورها در سراسر جهان به‌راحتی می‌توانند با سیستم‌های پیشرفته حمل‌ونقل، کالاهای خود را صادر یا وارد کنند. یکی از تکنولوژی‌هایی که در امر واردات و صادرات کالا و حتی در جابجایی‌های کوچک کمک بسیار بزرگی کرد، روی کار آمدن کانتینر در اتاق سازی بود.

امروزه انواع مختلف کانتینر با هدف جابجا کردن کالاهای گوناگون در شرکت‌های کاربری سازی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. گروه کاربری سازی شایان یکی از فعالان موفق این صنعت به شمار می‌رود. این گروه با تکیه بر آخرین فناوری روز دنیا اقدام به ساخت اتاق کامیون مناسب برای انواع خودرو کرده است. بهسازی ناوگان نیز یکی از خدماتی است که گروه شایان ارائه می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با کانتینر سقف دار فلزی بغلدار مسقف چادری گروه کاربری سازی شایان آشنا کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.
مزایای استفاده از کانتینر در صنعت حمل بار

قبل از هر چیز خوب است تا کمی در مورد مزایای استفاده از کانتینر در حمل بار بدانید. با ورود انواع کانتینر به صنعت حمل‌ونقل بار، تحول عظیمی در این صنعت به وجود آمد. پس‌ از آن، واردات و صادرات انواع کالا روزبه‌روز گسترده‌تر شد. اما مزایای استفاده از کانتینر در حمل بار عبارت‌اند از:

کاهش خطر شکستگی و خراب شدن کالا در کانتینرها
کاهش خطر سرقت در حین جابجایی
ایمن بودن کانتینرها در برابر تغییرات آب و هوایی
کاهش هزینه‌های تخلیه و بارگیری
کاهش چشمگیر زمان عرضه محموله یا محصولات به بازار
افزایش سرعت کار در بارگیری و تخلیه
کاهش هزینه بسته‌بندی

عموما برای حمل و نقل وسایل حساس با وزن کم و حجم زیاد (مبلمان – وسایل منزل – کالاهای اداری شامل میز و صندلی و.. ) از کامیونت های مسقف فلزی وخاور مسقف چادر دار استفاده میشود.

در اتاق بار این نوع کامیونها به تعداد زیاد پتو – ضربه گیر حبابدار وکارتنهای مخصوص به جهت قرار دادن بین لوازم و جلوگیری از صدمه دیدن لوازم قرار داده میشود.

اطراف اتاق بار به طور کامل موکت زده میشود تا به طور ۱۰۰% لوازم و اسباب منزل از ضربات احتمالی محافظت شوند.

این کامیونت ها در اصطلاح عامیانه خاور مسقف فلزی و خاور مسقف چادری نامیده میشوند که بهترین انتخاب جهت حمل لوازم منزل و ادارات می باشد از آنجا که

۱-امکان تردد این نوع کامیونت در همه ی زمانهای روز آزاد است

۲ – مجهز به تجهیزات حفاظتی بار می باشد(پتو – موکت – مبلمان و..)

۳ – سیستم فنر بندی این نوع کامیونت طوری طراحی شده که تا حد امکان جلوی ضربات ناشی از دست اندازهای خیابان و سرعت گیرها و..را گرفته و امنیت بار را تا رسیدن به مقصد به نهایت خود رساند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران