مرکز فروش مرغ زینتی و اصیل در قائم شهر

در مازندران ، قائم شهر

معرفی مرکز فروش مرغ زینتی و اصیل در قائم شهر

🔴 امیرحسین میرزاجانی

🔹 امیرحسین میرزاجانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مرغ زینتی و اصیل در قائم شهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیرحسین میرزاجانی :

✅ فروش نژادهای اصیل ومحلی

✅ مرغ وخروس.جوجه.اوردک .غازوقو غاز

✅ ساخت انواع قفس های چوبی

✅ قفس جوجه. مرغ وخروس .پرنده .خرگوش وغیره

✅ زدن حصار دور وساخت در درهرابعاد واندازه

و…

 

🔸 شماره تماس  09114467941

🔸 شماره تماس  09031332472

 

مزیت پرورش مرغ زینتی چیست؟

از زمان های گذشته تا به امروز بشر علاقه بسیار زیادی به پرندگان داشته و کم و بیش در اکثر منازل از پرندگان مراقبت می کنند. رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و پرورش مرغ های زینتی یا پرندگان تزئینی مرسوم شده و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. افراد بسیاری مجذوب زیبایی، نحوه نگه داری و پرورش پرندگان شده و این کار را به یکی از پر درآمد ترین کسب و کارها تبدیل کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

افراد بسیاری به پرندگان علاقه دارند و در محیط های اداری خود یا منازل شخصیشان از پرندگان نگهداری می کنند. پرندگان یا مرغ های زینتی به علت جذابیت، زیبایی و بی آزاری محبوبیت بسیاری دارند و شرایط نگه داری از آنها بسیار راحت است و شما می توانید به راحتی شرایط را برای نگهداری آنها فراهم کنید، البته این در حالی است که قصد پرورش آن را نداشته باشید، در این حالت نیاز به تجهیزات صنعتی خاصی هم خواهید داشت که در ادامه به آن اشاره می کنیم. پرندگان زینتی گونه های مختلفی داشته و هر کدام شیوه زندگی، نگهداری، پرورش و مراقبت متفاوتی نیز دارند اما یک موضوع که بین همه آنها مشترک بوده و آن هم یک زندگی آرام و بدون استرس می باشد. قبل از آشنایی با راه کار ها و اصول نگداری از پرندگان بهتر است با اسامی بعضی از این مرغ ها آشنا شویم:

مرغ و خروس نژاد سبرایت
مرغ و خروس نژاد ابریشمی
مرغ لهستانی
مرغ سلطان
مرغ کوچین
و ..
پرورش مرغ زینتی در ایران
پرورش مرغ های زینتی روش های مختلفی دارد که شما می توانید هر کدام از این روش ها را انتخاب نمایید، می توان بصورت خانگی اقدام به پرورش مرغ های زینتی کنید که البته این روش را به شما پیشنهاد نمی دهیم، زیرا پرورش اگر به صورت صنعتی باشد، در نهایت نتیجه بهتری را خواهید دید. لازم به ذکر است که برای پرورش صنعتی پرندگان زینتی نیاز به سرمایه زیاد یا محل نگهداری بزرگ ندارید.

روش دیگر پرورش این گونه از مرغ این است که از دستگاه جوجه کشی استفاده کنید که عمدتا برای پرورش تعداد بالایی از مرغ های زینتی استفاده می شود. برای این کار نیازمند یک یا چند دستگاه و سوله برای نگهداری های بعد از متولد شدن هستید. به طور معمول این روش برای کسانی که قصد پرورش یا خرید و فروش پرندگان را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که تمایل به نگهداری و پرورش مرغ های زینتی دارید، می توانید خود یک دستگاه جوجه کشی ساده تهیه کنید و در قفس آنها را نگهداری کنید. این کار بسیار جذاب بوده و یک تجربه منحصر به فرد به شمار می رود چون که از صفر تا 100 این کار را خود انجام می دهید. البته باید توجه داشته باشیم که هر کدام از مرغ های زینتی که در بالا به آنها اشاره شد روش های مراقبت و نگهداری خاص خود را دارند و کاملا متفاوت هستند و به همین دلیل باید به این موضوع دقت خاصی داشته باشید تا در نهایت با مشکل رو به رو نشوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران