فروش کاه نیشکر درجه یک (کلی و جزئی) در نیشابور

در خراسان رضوی ، نیشابور

معرفی فروش کاه نیشکر درجه یک (کلی و جزئی) در نیشابور

🔴 علی ده حبه ای

🔹 علی ده حبه ای یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کاه نیشکر درجه یک (کلی و جزئی) در نیشابور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔷فروش کاه نیشکر بصورت جزیی و کلی و ارسال کاه نیشکر از خوزستان و انبار در نیشابور ب صورت تریلی تک و خاور نیسان وانت

🔷کاه دوبار اسیاب بدون رطوبت خشک و بدون خاک و ماسه وزن بسیار سبک و حجم کاه بالا مخصوص گوسفندی و کاه نیشکر گاوی هم موجوداست.

🔷کاه نیشکر در ۳نوع گوسفندی و متوسط و گاوی، موجود در انبار نیشابور_ مشهد.

🔷 ارسال کاه نیشکر جزیی و عمده با تریلی— ده چرخ— ایسوزو — خاور— نیسانی *
ب تمام شهر های خراسان رضوی و شهرستان نیشابور و حومه

🔷برای بازدید و سفارش کاه نیشکر تماس بگیرید .

🔷انبار و دپو در نیشابور خرید بصورت حضوری و غیر حضوری انجام داده میشود.

 

 

🔸 با مدیریت علی ده حبه ای

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  نیشابور،انبار نیشابور میدان صنعت ب طرف رحمت اباد و بعد از رحمت اباد و هلالی روستای ده حبه انبار بغل جاده اول روستا، ده حبه

 

کاه نیشکر (باگاس) چیست؟

کاه فله را با استفاده از دستگاه های خاص در دمای حدودا 300 درجه سانتیگراد پخته سازی و سپس خرد می کنند و در بسته بندی های مکعبی شکل۳۰-۴۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود و چون شکل بسته بندی آن شبیه بلوک است از این رو کاه نیشکر بلوکی نام گرفته است.محصول از نیشکر بدست می آید و غالبا از تولیدات استان خوزستان می باشد. و پس از بارگیری کارخانجات آن را به فروش می رسانند.بقاياي نيشكر شامل سرشاخه، پيت و باگاس و ملاس نيز يكی از پسماندهاي كشاورزي است كه بخش قابل توجهي از محصول اصلي نيشكر را در برمي گيرد.

سرشاخه، حدود 25 درصد از كل توليد زراعت نيشكر را شامل مي شود كه در زمان برداشت ساقه اين گياه در مزرعه باقي مي ماند و معمولا براي عمليات زراعي ايجاد مزاحمت مي كند كه در بسياري مناطق نيشكركاري براي رفع اين مزاحمت، سرشاخه ها را آتش مي زنند؛ هرچند اين كار در سال هاي اخير از طرف سازمان هاي حمايت كننده محيط زيست مورد انتقاد قرار گرفته است.سرشاخه نيشكر داراي ارزش غذايي مناسبي بوده به نحوي كه پروتئين خام و انرژي زايي آن نسبت به كاه غلات بالاتر است و مي توان آن را در رديف علوفه هاي متوسط طبقه بندي كرد.

نحوه مصرف کاه نیشکر

نحوه مصرف این محصول در جیره انواع دام بصورت ترکیب با دیگر خوراک ها می باشد.

که این درصد نسبت به نوع دام متفاوت خواهد بود. درواقع ترکیب این محصول با مکمل هایی نظیر سبوس برنج ، سبوس گندم ، ینجه ، ذرت علوفه ای سلاژ و … خوراک دامی ارزان و مقرون بصرفه تولید خواهد کرد.

این محصول از انجایی که به صورت کاملا فشرده تولید می گردد کنسانتره نیشکر نیز نامیده میشود .قیمت کاه نیشکر فشنگی نسبت به نهاده های دیگر به مراتب پایینتر می باشد بنابراین از استقبال خوبی در طی سال های اخیر برخوردار بوده است.

درصد استفاده از خوراک دام پایه نیشکری برای هر دو نوع دام شیری و پرواری با نسبت های متغیر مورد استفاده قرار می گیرد که برای دام پرواری حدود 55% و دام شیری حدود 25% می باشد .

ملاس نیشکر بصورت دبه ای : بدلیل خوش خوراکی ملاس را می توان بهمراه مقداری اب مخلوط وبهمراه کاه به دام داد علاوه بر استفاده دام ، برای بسترزیرپای دام قابل استفاده است. مقوی تر از کاه گندم و ارزان قیمتتر از کاه گندم می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران