آموزش مقاله نویسی مقدماتی، پیشرفته در تهران و البرز

در تهران ، تهران

معرفی آموزش مقاله نویسی مقدماتی، پیشرفته در تهران و البرز

🔴 الهه زمیاد

🔹 الهه زمیاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش مقاله نویسی مقدماتی، پیشرفته در تهران و البرز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات الهه زمیاد:

✔ آموزش گام به گام مقاله نویسی و پروپوزال و رساله دکتری
✔ مقاله نویسی ISI ،علمی _ پژوهشی , تحقیقاتی, مروری ، و…

🔴 سر فصل مطالب
-از اولین قدم تا آخرین قدم و ارسال به ژورنال های معتبر
-تعاریف بنیادین
-مقاله نویسی مقدماتی
-مقاله نویسی پیشرفته
-ساختار بندی مقالات ISI
-نگارش مقاله مروری
-رفرنس دهی با End not
-سرچ پیشرفته در پایگاه ها
-آنالیز آماری SPSS مقدماتی
-روش انتخاب سابمیت مقاله
-پروپوزال نویسی

🔴 چرا مقاله نویسی؟
+بالا رفتن رتبه علمی
+ایجاد فرصت مطالعاتی بین المللی
+بهترین روش عضویت در بنیاد ملی نخبگان و هیات علمی
+ارتقا شغلی
+افزایش درآمد

 

 

🔸 شماره تماس 09100926956

🔸 آدرس تهران و البرز

 

اهمیت نوشتن مقاله پژوهشی و مزایای چاپ مقاله چیست؟

مقاله نویسی به ویژه نگارش مقاله های علمی و پژوهشی در سال های اخیر به شدت مورد توجه واقع شده است و افراد زیادی اقدام به نگارش مقاله های پژوهشی می کنند. حال این سوال پیش می آید که چرا مقاله پژوهشی بنویسیم و اصلا اهمیت نوشتن مقاله پژوهشی در چیست و مزایای چاپ مقاله چه می باشد. دلایل زیادی برای نگارش یا نوشتن یک مقاله پژوهشی وجود دارد هرچند همیشه این دلایل جنبه مثبت ندارد و گاهی اتفاق می افتد که پژوهشگران به دلایل منفی اقدام به نگارش مقاله های پژوهشی می‌کنند. در ادامه سعی می کنیم چند نمونه مهم از دلایل و مزایای چاپ مقاله پژوهشی را برای شما شرح دهیم.

اولین دلیلی که در این زمینه می‌توان به آن اشاره کرد اهمیت توسعه دانش می باشد. مشخصا نوشتن یک مقاله پژوهشی موجب بروز یافته های جدید درباره موضوع آن مقاله می شود و این کار کمک شایانی به رشد و توسعه دانش در جهان می کند. دومین دلیلی که برای اهمیت نوشتن یک مقاله می توان به آن اشاره کرد توسعه بخش بودن آن مقاله و حل مشکلات مختلف می باشد. بسیار اتفاق افتاده است که پژوهش یک مقاله به حل بسیاری از بحران ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی و حتی شخصی افراد کمک بسیار زیادی کرده است. حل مشکلات به وسیله یک مقاله پژوهشی در دو بعد کلی و فردی تقسیم می شود. در بعد کلی توسعه بخش بودن مقاله برای جامعه سازمان و یا حتی دانشگاه و آموزشگاه محل خدمت نویسنده سودمند است. در بعد فردی نیز نگارش مقالات علمی باعث می‌شود تا کارنامه علمی فرد رشد کرده و وی را از نظر علمی در مرتبه بالا قرار دهد. علاوه بر این نگارش یک مقاله پژوهشی باعث می شود تا شخص نویسنده دانش خودش را نیز افزایش دهد از این جهت نیز نوشتن یک مقاله علمی اهمیت خودش را نشان می دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران