فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در کرج

در البرز ، فردیس

معرفی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در کرج

🔴 امیرحسین هواشم

🔹 امیرحسین هواشم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیرحسین هواشم :

✅ فروش انواع محصولات آرایشی و بهداشتی

✅ فروش انواع مرطوب کننده

✅ فروش انواع آبرسان

✅ فروش انواع تقویت کننده پوست و مو

✅ فروش انواع ضد آفتاب

✅ فروش انواع ضد لک

✅ فروش انواع ضد جوش

✅ فروش انواع خوشبو کننده بدن

✅ فروش انواع حالت دهنده مو

✅ فروش انواع حالت دهنده و حجم دهنده مو

✅ برند ترکیه و فرانسوی

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس البرز کرج فردیس

 

 ۵ دلیل مهم استفاده از ضد آفتاب در هوای سرد

۱- هوای سرد بر پرتوهای فرابنفش تأثیری ندارد.

پرتوهای UVB (عامل آفتاب سوختگی) در طول ماه‌های سرد سال شدت کمتری دارند، اما پرتوهای UVA (عامل ابتلا به سرطان پوست) در کل ماه‌های سال، قدرت خود را حفظ می‌کنند. درست است که در روزهای سرد زمستان برای محافظت از سرما، بدن خود را با لباس‌های پوشیده و ضخیم می‌پوشانید، اما صورت، گردن و دست‌های شما معمولاً بدون محفاظ هستند و سرطان پوست غالباً در همین نواحی ایجاد می‌شود. از فواید کرم ضد آفتاب در این فصل محافظت پوست در برابر اشعه مضر خورشید است.

۲- ابرها مانع عبور همه‌ی پرتوهای UVB نمی‌شوند.

حدود ۸۰ درصد پرتوهای UVB در ابر و مه نفوذ و از آنها عبور می‌کنند. بنابراین، پنهان شدن خورشید پشت ابر به معنای آن نیست که از پرتوهای زیان بار آن در امان هستید. در این مواقع، با توجه به اینکه ابرها از عبور اشعه‌ی مادون قرمز جلوگیری می‌کنند، احساس گرما نمی‌کنید، اما پوستتان در حال آسیب دیدن است.

۳- اشعه‌ی UVA از شیشه‌ی پنجره عبور می‌کنند.

پرتوهای UVA (عامل سرطان پوست) تقریباً از شیشه‌ی همه‌ی منازل و خودروها عبور می‌کنند. طول موج این پرتوها نسبت به UVB بلندتر است. در حقیقت، به دلیل عبور این پرتوها از شیشه‌ی خودروها، بیش از ۵۳ درصد از سرطان‌های پوست در دست چپ یا قسمت چپ صورت ایجاد می‌شود. هنگامی که در یک روز زمستانی آفتابی با یک فنجان چای و کتاب مورد علاقه‌ی خود کنار پنجره می‌نشینید، پوستتان کاملاً در معرض پرتوهای فرابنفش خورشید قرار دارد.

۴- اشعه‌ی فرابنفش در ارتفاعات شدت بیشتری دارد.

به ازای هر ۳۰۰ متر افزایش ارتفاع از سطح دریا، شدت تابش اشعه‌ی فرابنفش ۵-۴ درصد بیشتر می‌شود. در ارتفاع ۱۵۰۰ متری، شدت تابش پرتوها ۲۵ درصد و در ارتفاع ۳۰۰۰ متر حدود ۵۰ درصد بیشتر است. به همین دلیل است که کوهنوردان حرفه‌ای همیشه از ضد آفتاب‌های مناسب استفاده می‌کنند.

۵- هوای خشک عامل خشکی بیشتر پوست است.

هوای سرد پوست را خشک می‌کند. برای جلوگیری از خشکی پوست،علاوه بر استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب برای جلوگیری از خشکی پوست استفاده از کرم‌های ضدآفتاب با پایه‌ی مواد معدنی حاوی روغن نارگیل یا روغن زیتون را می‌تواند انتخاب مناسبی کنید. حتماً لب‌های خود را با بالم لب حاوی موم زنبور عسل و دست هایتان را با کره شی (Shea butter) چرب کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران