بهترین مرکز تعمیر ، سرویس ، نصب کولر و یخچال ، پکیج در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی بهترین مرکز تعمیر ، سرویس ، نصب کولر و یخچال ، پکیج در اهواز

🔴 جلال موسوی

🔹 جلال موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر ، سرویس ، نصب کولر و یخچال ، پکیج در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جلال موسوی :

✅ تعمیر وسرویس ونصب انواع کولر خانگی و صنعتی ویخچال صنعتی فروشگاهی ورفتاب پکیج وچیلر و اسپیلت مرکزی ولوله کشی مسی پذیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09332884489

 

مشکلات و خرابی های رایج کولر گازی اسپلیت چیست؟

نشت گاز گولر گازی اسپلیت
گاهی ممکن است گاز مبرد داخل کولر گازی کم باشد، و یا کولر گازی دچار نشتی گاز باشد. نشت گاز مبرد کولر گازی، یکی از ایرادات رایج در کولر گازی ها می باشد. در صورتی که لوله های کولر گازی دچار سوراخ باشند و گاز نشتی داشته باشد، نباید به هیچ عنوان به آن مجدد گاز اضافه کنید. این مسئله را تکنسین های متخصص به خوبی می دانند، در صورتی که در این شرایط ابتدا باید قسمت دارای نشتی را پیدا کنید، هر گونه نشتی را بر طرف کنید و سپس آن را تست کنید و مطمئن شوید که نشتی بر طرف شده، و سپس کولر گازی را با مقدار مناسب گاز مبرد شارژ کنید. توجه داشته باشید که کیفیت و کارایی کولر گازی شما، به طور مستقیم با میزان صحیح گاز در ارتباط می باشد. همچنین برای اطلاع از میزان صحیح گاز مورد نیاز برای دستگاه کولر گازی، باید به مشخصات و اطلاعات مربوط به شرکت سازنده ی کولر گازی توجه کنید. که البته تعمیر کاران متخصص و با تجربه ی در زمینه تعمیرات کولر گازی به این میزان و مقادیر آشنایی کامل دارند. همچنین توجه داشته باشید، که نشت گاز کولر گازی، می تواند برای محیط زیست بسیار مضر و خطرناک باشد.

کثیف شدن فیلتر های کولر گازی اسپلیت
در صورتی که فیلتر ها و لوله های کولر گازی، کثیف شوند، کولر گازی به درستی کار نمی کند و باعث می شود تا راندمان کولر گازی کاهش پیدا کند. همچنین علاوه بر این، ممکن است کمپرسور یا فن ها دچار خرابی زودرس شوند. نگهداری نا مناسب از دستگاه و عدم سرویس به موقع کولر گازی باعث ایجاد چنین مشکلاتی می شود. بنابراین لازم است تا به صورت دوره ای فیلتر های کولر گازی بررسی شوند و در صورت کثیف بودن شسته شوند و یا این که تعویض شوند. اگر در منزل حیوانات خانگی دارید، ممکن است لازم باشد تا این فیلتر ها را زودتر تمیز کنید و یا تعویض کنید.

خرابی برد الکترونیکی کولر گازی اسپلیت
در صورتی که کولر گازی به طور مکرر روشن و خاموش شود، این مسئله می تواند باعث آسیب رساندن به برد کنترلی، کمپرسور و فن کولر گازی شما شود. این حالت می تواند بعد از یک مدتی، سیم ها دچار خوردگی شود و ترمینال ها آسیب ببینند و همین مسئله بعد ها مشکل ایحاد کند. و باعث آسیب رساندن به برد الکترونیکی دستگاه شود. بنابراین برای جلوگیری از این آسیب های احتمالی، باید دستگاه شما توسط تعمیر کار حرفه ای کولر گازی بررسی شود.

خرابی سنسور ترموستات کولر گازی اسپلیت
کولر گازی ها دارای یک سنسور ترموستات هستند، که در قسمت پشت پنل داخلی قرار دارند، در صورتی که این سنسورخراب شود، کولر گازی یک رفتار نا منظم خواهد داشت. گاهی ممکن است سنسور خراب نشده باشد، فقط این قطعه جابه جا شده باشد. بنابراین در این صورت فقط کافیست ترموستات سر جای اصلی خود قرار بگیرد تا مشکل بر طرف شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران