لوله کشی ساختمان نصب و تعمیر تمام شیر آلات بهداشتی ‌در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی لوله کشی ساختمان نصب و تعمیر تمام شیر آلات بهداشتی ‌در قزوین

🔴 محمد رضا ترسه

🔹 محمد رضا ترسه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله کشی ساختمان نصب و تعمیر تمام شیر آلات بهداشتی ‌در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد رضا ترسه :

✅ لوله کشی ساختمان آب فاظلاب پکج

✅ نصب روشویی توالت فرنگی وشیر آلات بهداشتی

✅ نصب پمپ آب

✅ تعمیر و سرویس پکج آبگرمکن دیواری

✅ نصب روشویی سنگی

و…

 

🔸 با مدیریت مهدی

🔸 شماره تماس  09118068589

🔸 آدرس  قزوین

 

چرا باید اصول لوله کشی را رعایت کنیم؟

همان طور که گفته شد اجرای عملیات هایی که به تأسیسات یک ساختمان مربوط می شوند، همگی دارای مقررات و اصول خاص خودشان هستند. در صورتی که این قوانین را به خوبی رعایت کنید، نه تنها عمر بهینه سیستم لوله کشی ساختمان برای مدت بیشتری بدون آسیب باقی می ماند، بلکه فرآیند ساختمان سازی را به یک امر بی خطر تبدیل می کند.

اصول لوله کشی، به طور طبیعی با استاندارد هایی بر مبنای نوع ساختمان و طراحی آن همراه است. برای مثال، مسائلی مانند این که لوله کشی ساختمان را از چه محلی باید آغاز کرد و یا اجرای این پروسه بر حسب نوع آن و به وسیله چه ابزار و تجهیزاتی باید صورت بگیرد، همگی در حوزه اصول لوله کشی ساختمان قرار می گیرند. به این ترتیب، هر چیزی، از تجهیزات لوله کشی گرفته تا انواع آن، نقش تأثیر گذاری در اصول لوله کشی دارد. این بدان معناست که اگر به جزئیات این استاندارد ها توجه نداشته باشید، هرگز به نتیجه مطلوب و خوشایندی دست پیدا نخواهید کرد.
اصول لوله کشی آب و فاضلاب

یکی از بدیهی ترین، مهم ترین و پر استفاده ترین مسائل لوله کشی، به آّب رسانی و دفع فاضلاب ساختمان مربوط می گردد. اصول لوله کشی آب ساختمان شامل نحوه اجرای لوله کشی و نصب کنتور آب می باشد که در این بخش به صورت مختصر به شرح آن می پردازیم.

۱. بستر و محل لوله کشی ساختمان

یکی از موارد فوق العاده مهم و پر اهمیت در اصول لوله کشی آب ساختمان که حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نسبت عمق بستر و محل لوله کشی می باشد. این یعنی که لوله های آب و فاضلاب باید دارای تناسب باشند؛ در واقع، این لوله ها نه باید سطحی و کم عمق باشند و نه عمیق. این الزام از آن جایی به یک اصل مهم در لوله کشی آب ساختمان تبدیل شده است که فشار زیاد خاک می تواند بر عمر لوله های آب به طور منفی اثر بگذارد و از سوی دیگر، تماس سطحی لوله با خاک سبب می شود تا لوله در معرض آسیب بر اثر برخورد با اجسام گوناگون قرار بگیرد.

۲. نوع استفاده از لوله کشی ساختمان

یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت داشته و رعایت آن در حین ساختمان سازی ضرورت دارد، تعیین نوع استفاده است. به عبارت ساده تر، شما باید مشخص کنید چه چیزی قرار است توسط این لوله های کار گذاری شده حمل شده و در آن جریان پیدا کند. این موضوع در نحوه لوله کشی ساختمان اثر قابل توجهی دارد. به طور مثال، نوع لوله کشی که به منظور فاضلاب و آب غیر شرب اجرا می شود با لوله کشی مخصوص آب آشامیدنی بسیار متفاوت می باشد؛ برای مثال، برای لوله کشی آب آشامیدنی باید به جنس لوله ها توجه ویژه ای داشت و در لوله کشی فاضلاب باید ضخامت لوله ها را در نظر گرفت.

۳. قطر لوله استاندارد

یکی از قوانین و اصول مهم لوله کشی ساختمان، توجه به قطر و ضخامت لوله هاست که برای مصارف مختلف، می تواند متفاوت باشد. به طور مثال، برای لوله کشی فاضلاب ساختمان، باید قطر لوله های به کار برده شده را به اندازه ای در نظر گرفت که در آینده با آسیب رو به رو نشوند؛ چرا که فاضلاب و مواد دفعی ساختمان به طور مداوم در این لوله ها جریان داشته و در صورت انباشته شدن این مواد آلوده در سطح لوله در حین انتقال، ممکن است مشکلاتی از جمله شکستگی یا مسدود شدن مسیر رخ دهد. از همین رو، همیشه باید استاندارد را در زمینه قطر لوله های در نظر گرفته شده رعایت نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران