بهترین مرکز اجرای سقف وافل در رشت و گیلان

در گیلان ، رشت

معرفی بهترین مرکز اجرای سقف وافل در رشت و گیلان

🔴 شرکت فلات فیروزان

🔹 شرکت فلات فیروزان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای سقف وافل در رشت و گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت فلات فیروزان :

✅ شرکت فلات فیروزان با بهره گیری از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان و با اجرای ساختمانهای متعدد با سیستم وافل، آماده همکاری با کارفرمایان محترم میباشد،

✅ لذا علی رقم تخصص در اجرای سقف وافل در اجرای ساختمان بصورت صفر کلید و با سیستم های دیگر مانند کوبیاکس ، یوبوت ، تیرچه و تیرچه پیش تنیده نیز آماده همکاری میباشد

و…

 

🔸 با مدیریت  مهندس محمدیان

🔸 شماره تماس  09112375394

 

سوالات متداول در مورد سقف وافل چیست؟

1.بزرگترین مزیت سقف وافل چیست؟
سقف وافل مزایای زیادی نسبت به سایر روش های اجرایی دارد اما در رابطه با بزرگترین و مهمترین آنها میتوان به صرفه ی اقتصادی و مدت زمان اجرای کمتر و مقاومت و ایمنی بیشتر آن اشاره کرد.

2.بیشترین کاربرد سقف وافل کجاست؟
بیشترین کاربرد سقف وافل معمولا در ساخت سقف های با دهانه ی بیش از 12 متر و همچنین مکان هایی که وزن زیادی به سقف وارد نمی شود مانند فرودگاه ها ، ایستگاه های مترو و سالن ها و ….

3.قیمت سقف وافل به چه شکل محاسبه می شود؟
قیمت اجرای سقف وافل وابسته به مواد و مصالحی است که درآن به کار می رود به عنوان مثال قالب های وافل ، بتن مصرفی ، میلگرد و دیگر مصالح از موارد تاثیر گذار در این زمینه هستند .

4.سرعت اجرای سقف وافل چگونه است؟
در مقایسه با سقف های یوبوت و کوبیاکس خیلی سریع تر اجرا می شود چراکه به دلیل وزن کمتر با تعداد جک کمتری قابل اجراست و میتوان مستقیما وافل ها را به روی زیرسازی اجرا کرد و همچنین میلگرد گذاری و آماتوربندی دریک مرحله انجام میشود.

5.شرکت شما در کدام شهرها نمایندگی فروش و اجرا دارد؟
شرکت مهندسی آبا در شهرهای گیلان نمایندگی های فعال دارد .

6.متریال به کار رفته در سقف وافل چیست؟
از مهمترین متریال به کار رفته در اجرای سقف وافل می توان به جک ها و پایه های اطمینان ، قالب های وافل ، میلگرد ها برای میلگردگذاری و بتن اشاره کرد .

7.سقف وافل تخت چیست؟
در واقع سقف وافل تخت یک روش اجرایی در سقف وافل است که در مقابل ان روش اجرای مدولار وجود دارد و از مزایای روش تخت میتوان تسریع در زمان اجرا ، ایمنی کارگران ، چیدمان بهتر قالب ها و کیفیت بیشتر بتن ریزی اشاره کرد.

8.سقف وافل لانه زنبوری چیست و چه مزیتی دارد؟
سقف لانه زنبوری در واقع همان سقف وافل است که از مزیت های زیادی برخوردار است که ازمهم ترینشان می توان به صرفه ی اقتصادی ، ایمنی و استحکام بیشتر ، سرعت اجرای کمتر اشاره کرد .

9.رابطه ی ضخامت سقف وافل و کیفیت چیست؟
ضخامت سقف وافل از 30 سانتی متر تا 50 سانتی متر بسته به نوع سازه متغیر است . دال های کاربردی در سقف وافل در برابر جمع شدگی مقاومت بسیار خوب و مناسبی دارند و از لحاظ کیفیت امتیاز برتری نسبت به سایر سقف ها دارد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران