فروش و پخش کاه نیشکر باگاس در بیرجند و سراسر خراسان جنوبی

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی فروش و پخش کاه نیشکر باگاس در بیرجند و سراسر خراسان جنوبی

🔴 شرکت کارآفرینان قهستان (کوشادام )

🔹 شرکت کارآفرینان قهستان (کوشادام ) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش کاه نیشکر باگاس در بیرجند و سراسر خراسان جنوبی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت کارآفرینان قهستان (کوشادام ) :

کاه نیشکر درجه یک سفید ونرم 1500✔✔✔☆

کاه نیشکر درجه دو قهوه ای 1150✅✅¤

ارسال به سراسر خراسان جنوبی☆☆☆

کاه درجه یکی که ارسال میکنیم بسیار نرم و سفید میباشد . و با تمام کاه موجود در بازار کلی فرق میکنه. چون مخصوص گوسفند و بدون هیچگونه پسماند هست.¤☆¤

ارسالی ها حداقل 8 تن به بالا میباشد.♡

(توجه داشته باشید که ماشین تک و جفت کیلویی 1600 .و. تریلی کیلویی 1500 تحویل شمادرمیاد. نوع درجه یک)

و…

 

🔸 با مدیریت  مهندس مهدی یعقوبی

🔸 شماره تماس  09155626812

🔸 آدرس  خراسان جنوبی بیرجند

باگاس نیشکر چیست؟

باگاس محصول جانبی تولید شکر است هنگامی که ساقه نیشکر برداشت می شود آنها را پرس می کنند تا آب آنها گرفته شود و سپس به شکر تبدیل می شود. محصول باقی مانده یک فیبر گیاهی می باشد. با استفاده از فرایند حرارت و فشار زیاد ، این ماده سپس به شکل ظروف مختلف مانند کاسه و بشقاب قالب گیری می شود.

برزیل ، هند ، اروپا (مانند فرانسه) ، چین و تایلند ۵ تولید کننده نیشکر برتر در جهات هستند. شرایط موجود در این کشورها باعث رشد نیشکر می شود. آنچه در گیاه نیشکر فوق العاده است همه کاره بودن آن است ، نه تنها در تولید ظروف غذای گیاهی کاربرد دارد بلکه می توان از آن به عنوان منبع سوخت زیستی استفاده کرد که به مبارزه با اثرات زیست محیطی سوخت های فسیلی کمک می کند. باگاس نیشکر به عنوان خوراک دام نیز استفاده می شود که باعث تولید گازهای گلخانه ای مانند اتانول ، کمپوست می شود.

موارد استفاده باگاس نیشکر:
قبلا باگاس به عنوان زباله در نظر گرفته می شد که در مزارع سوزانده و باعث آلودگی می شد. با این حال ، پیشرفت های علمی در شناسایی موارد کاربردهای این ترکیب به ما کمک کرده است. باگاس به دلیل انرژی گرمایی که تولید می کند از آن به عنوان منبع سوخت در کارخانه های قند استفاده می شود. فناوری های نوین برای تولید ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت برق برای هر تن مواد باگاس در حال توسعه است.

محققان همچنین در حال بررسی احتمال در نظر گرفتن آن به عنوان سوخت زیستی هستند. باگاس به دلیل خواص سازگار با محیط زیست به طور گسترده ای توسط توزیع کنندگان مواد غذایی لندن و دیگر شهرها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل مناسب بودن برای چاپ و نوشتن ، برای تولید خمیر و تخته استفاده می شود و برای ساخت جعبه و تخته نیز کاربرد دارد. همچنین مشخص شده است که باگاس فرآوری شده به عنوان بخشی از رژیم غذایی معمولی می تواند برای سلامتی انسان مفید باشد.

کاربرد های باگاس نیشکر در صنایع مختلف :
دانشمندان دائماً در رابطه با کاربرد آگاهانه محصولاتی که ممکن است برای محیط زیست خطرناک باشند تحقیق می کنند. برای نمونه تأمین کنندگان عمده نوشابه در انگلستان نیز تأثیر زیست محیطی مواد مضر را درک کرده اند و به دلیل ویژگی های سازگار با محیط زیست زیر از ظروف باگاس استفاده کرده اند. برخی دیگر از کاربردهای باگاس نیشکر عبارتند از :

برای تولید برق

بسته بندی مواد غذایی

تولید الکل

تولید تخته فیبر با چگالی متوسط ​​

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران