ارائه خدمات فنی مهندسی در استان گیلان

در گیلان

ارائه خدمات فنی مهندسی در استان گیلان

🔴 کاوش صنعت ایده گستر

🔹 کاوش صنعت ایده گستر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات فنی مهندسی در استان گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کاوش صنعت ایده گستر :

✅ ارائه دهنده انواع خدمات فنی و مهندسی در استان گیلان

✅ با بیش از ٢۵ سال سابقه کار

✅ مشاوره ، نصب و نگهداری ماشین آلات و خطوط تولید

✅ مونتاژ و نصب انواع تابلو برق

✅ طراحی و مونتاژ انواع بردهای صنعتی و درایو

✅ هیدرولیک ، پنوماتیک

✅ خدمات و تعمیرات انواع کمپرسور

✅ تعمیرات انواع جت پرینتر صنعتی

✅ تعمیرات انواع استاکر و بالابر و جک پالت

و….

 

🔸 شماره تماس ٠٩١١٢٣٠٣٩۵۵

🔸 شماره تماس ٠٩١١۶۵۴٣٩۵۵

🔸آدرس رشت. شهر صنعتی. روبروی ورودی اول

اهمیت تعمیر و نگهداری کمپرسورها چیست ؟

تعمیر و نگهداری کمپرسورها

طیف گسترده‌­ای از کمپرسورها در صنایع مختلف به صورت روزانه مشغول به فعالیت هستند. این عناصر حیاتی همان­طور که پیش‌­تر اشاره شد از اهمیت و جایگاه ویژه‌­ای برخوردار می‌­باشند. با توجه به ضرورت جلوگیری از خواب این تجهیز لازم است که تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه‌­ای صورت پذیرد. متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با تعمیر و نگهداری کمپرسورها و بی‌توجهی به آن خسارات زیادی به صنایع وارد می‌­شود. تعمیر و نگهداری کمپرسورها مانند سایر تجهیزات صنعتی در چند بخش طبقه‌­بندی می‌شود. بخش ابتدایی امر تعمیر و نگهداری کمپرسورها مربوط به بخش استراتژی مدیریتی و نگاهی که به تجهیزات وجود دارد می‌­شود. در گام بعدی تعمیر و نگهداری کمپرسورها رویکردها و برنامه‌­ریزی­‌های دقیق خودنمایی می‌­کنند. نهایتا در زمینه تعمیر و نگهداری کمپرسورها به بخش فنی و بازرسی­‌های دوره‌­ای می‌­رسیم که در این نوشتار سعی شده این قسمت از تعمیر و نگهداری کمپرسورها مورد توجه قرار گیرد. هر چه بیشتر با موضوعات مرتبط با این مطلب آشنا باشیم بهتر می‌­توانیم تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم. در همین راستا در ادامه ضمن معرفی آن­‌ها، نکات مرتبط با تعمیر و نگهداری کمپرسورها را بررسی می­‌کنیم. در یک تعریف مختصر، کمپرسورها وسایلی مکانیکی هستند که همانند پمپ­‌ها عملکرد تغییر فشاری دارند، به عبارت دیگر کمپرسورها با کاهش حجم گازها، فشار را در آن­‌ها افزایش می‌­دهند. آن­‌ها با بکارگیری انرژی مکانیکی سیال را مکیده و فشرده می‌­نمایند. پیوستگی این عملیات، منجر به افزایش دمای گاز می‌­شود. بدین جهت معمولا در مسیر خروجی کمپرسورها از تجهیزات خنک­ کننده استفاده می‌­شود.
انواع کمپرسورها و بررسی عملکرد آن­‌ها

کمپرسورها به شیوه­‌های گوناگونی طبقه ­بندی می‌­شوند. در یکی از رایج‌­ترین روش‌­ها، آن­‌ها براساس نحوه انتقال انرژی که به سیال دارند دسته ­بندی می‌­شوند. مطابق با این گروه، دو نوع کمپرسور جابه‌­جایی مثبت (Positive Displacement) و دینامیکی (Dynamic) وجود دارد. پیش از معرفی زیرمجموعه هر یک از این کمپرسورها، فهم تفاوت عملکردی این دو نوع، در تعمیر و نگهداری کمپرسورها بسیار راه گشا است.

تفاوت اساسی که بین کمپرسورهای جابه‌­جایی مثبت (PDC) و دینامیکی (DC) وجود دارد، به این واقعیت اشاره دارد که این دو نوع چگونه فشار را به سیال وارد می­‌کنند. در کمپرسورهای جابه­‌جایی مثبت یک پیوند مکانیکی یا به عبارتی دیگر جابه‌جایی، حجم مایعات را از نظر فیزیکی کاهش می‌­دهد تا فشار افزایش یابد. در مقابل کمپرسورهای دینامیکی با تغییر سرعت سیال به کمک یک پخش کننده این عمل را انجام می‌­دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران