گروه تشریفات باسلیقه ها – طبخ ، آماده سازی و تزئین انواع غذا های ایرانی و خارجی و سالاد و دسر و میوه آرایی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی گروه تشریفات باسلیقه ها – طبخ ، آماده سازی و تزئین انواع غذا های ایرانی و خارجی و سالاد و دسر و میوه آرایی در مشهد

🔴 گروه تشریفات باسلیقه ها

🔹 گروه تشریفات باسلیقه ها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طبخ ، آماده سازی و تزئین انواع غذا های ایرانی و خارجی و سالاد و دسر و میوه آرایی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تشریفات باسلیقه ها :

🍚🍲🍜طبخ انواع غذاهای سنتی,مدرن,فست فود,فینگر فودو….

🍧🍨🍸تهیه انواع دسر و ژله های رنگارنگ با تزئینات زیبا شامل ژله های تزریقی,ژله رنگین کمان,ژله های عروسکی و…..

🍅🌶انوع سالادها با تزئینات زیبا

🎃پخت و تزئین انواع حلواوخرما

🌸🌺🌾تزئین انواع سبدگلهای زیبا

👰👰👰تزئین میز نامزدی,میز شب چله,دیزاین جهیزیه و یخچال عروس

🍌🍉🍇🍓🍒🍎میوه آرایی و تزئین سبدهای میوه

و…

 

🔸 با مدیریت  الهه نجفیان

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد،حجاب ۶۹

فینگر فود چیست؟

هر غذایی که بتوان به راحتی و بدون نیاز قاشق و کارد و چنگال با انگشت خورد یک نوع فینگر فود است و به علت راحتی اش،حسابی جای خودش را در مهمانی ها باز کرده است . دلیلش هم این است که با وجود انواع فینگر فود ها نیاز به سفره انداختن و کثیف کردن یک عالمه ظرف و ظروف ( و بدتر از آن شستن ظرف بعد از غذا ) نیست.

فینگر فود چیست ؟ چرا از فینگر فود ها در مهمانی ها استفاده میکنیم؟
همانطور که از اسم آن مشخص است، فینگر فود غذایی است که مستقیما به وسیله دست و بدون استفاده از قاشق و چنگال خورده می‌شود. فینگر فود را می‌توان به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی در مهمانی‌ها سرو کرد؛ هرچند که بهتر است برای غذای اصلی از فینگر فود گرم و برای پیش ‌غذا از فینگر فود سرد استفاده کنیم. از سینی فینگر فود برای پذیرایی در مراسمی مثل عروسی و نامزدی، تولدها، و سایر جشن‌ها می‌توان استفاده کرد.به عنوان مزیت دیگر پذیرایی با فینگر فود می‌توان به این اشاره کرد که اندازه کوچک این نوع غذا باعث می‌شود بتوانید در مهمانی‌ها با انتخاب ترکیب‌های مختلف طعم‌های زیادی را مزه کنید.

همان طور که گفتیم، یک نوع از فینگر فود به صورت سرد سرو می‌شود. معمولا برای تهیه سینی فینگر فود سرد نیازی به پخت و پز روی اجاق گاز نیست و بخش عمده‌ای از مواد این فینگر فودها وابسته به سبزیجات و لبنیات است. همچنین، خوبی فینگر فود سرد این است که نیازی نیست حتما آن‌ها را قبل از آمدن مهمان‌ها آماده کنید، بلکه می‌توانید از شب قبل تهیه آن‌ها را تدارک ببینید و روز مهمانی از کار زیاد و آشپزی خسته و بدون انرژی نباشید. همچنین، نوع سرد فینگرفود به دلیل ماندگاری بیش تر و خوردن آسان تر، پر طرفدارتر و دارای کاربرد بیشتری در مهمانی ها، مجالس، و جشن تولدها نسبت به نوع گرم فینگرفود است.

انواع فینگر فود
در واقع انواع فینگرفود ها را می توان به عنوان پیش غذا یا کنار غذا و یا حتی مزه هایی برای بعد از سرو غذا استفاده کرد و میز ناهار، شام یا تولد و جشن خود را با آنها تزیین کرد. انواع فینگرفود از زمان های بسیار قدیم در تمامی تمدن ها رایج بوده و تنها نام و نتوع مواد اولیه آنها بوده است که در گذر زمان تغییر کرده و اکثرا سعی بر طراحی و تهیه غذاها به صورت لقمه ای می کردند تا عدم وجود قاشق چنگال مشکلی در نحوه ی بلع غذای آنها به وجود نیاورد.

انواع غذاهای فینگرفودی می‌توان در صرفه‌جویی زمان و انرژی ما را یاری کند به ویژه ی برای افرادی که شاغل هستند و یا مشغله هایی چون نگه داری از بچه ها دارند. تهیه فینگر فود ها در منزل به راحتی امکان پذیر است و با اندکی صبر و سلیقه می توان فینگرفود های جذابی برای مهمانی ها و مجالس تهیه کرد. تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه و طرز تهیه اسنک در خانه در ساندویچ ساز با خمیر یوفکا و یا سبزیجات و گوشت کار چندان دشواری نیست؛ اما اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که نحوه تهیه فینگرفود را نمی دانید، مشغله فراوان و وقت کمی دارید، یا اصلا آشپزی دوست ندارید می توانید از فروشگاه آنلاین مامان پز، فینگر فود مهمانی خود را تهیه کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران