کلیه امور خرید و فروش زمین ویلایی و آپارتمان در قم

در قم ، قم

معرفی کلیه امور خرید و فروش زمین ویلایی و آپارتمان در قم

🔴 مشاوره املاک پارسا

🔹 مشاوره املاک پارسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید و فروش زمین ویلایی و آپارتمان در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 کمتر از ۷۲ساعت با خریدار خیلی قوی در پردیسان فایل فروش خود را با ارسال مشخصات وعکس بفروش میرسانیم

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

خرید زمین بهتر است یا آپارتمان؟

سرمایه گذاران در حوزه مسکن معمولا با یک سرمایه اولیه نسبی و تقریبا کلان وارد این بازار سرمایه گذاری می شوند. این مقاله آن ها را از مشکلاتی مانند وام و پرداخت اقساط و افت شدید قیمت ها نجات می دهد. آن ها به واسطه داشتن سرمایه اولیه به دنبال انتخاب می روند. برای سرمایه گذاران،

زمین به صورت سودآوری بلند مدت و آپارتمان برای سرمایه گذاری کوتاه مدت انتخاب می شود‌.
اغلب زمین ها با گذشت مدت زمان طولانی، سود زیادی را با خود به همراه دارند اما آپارتمان ها با گذشت زمان، به دلیل استهلاک و خرابی، سود آنچنانی در مقایسه با زمین ها نداشته و به همین دلیل برای سرمایه گذاری کوتاه مدت انتخاب می شوند.

زمین بخریم یا خانه کلنگی
در هنگام تصمیم گیری برای خرید خانه کلنگی همانند خرید زمین، باید بلند مدت بودن این سرمایه گذاری را مد نظر قرار داد. سرمایه گذاران در صورتی خانه کلنگی را مورد انتخاب قرار می دهند، که سرمایه ای برای بازسازی آن داشته باشند. بدون وجود سرمایه، انتخاب خانه کلنگی کار اشتباه و نادرستی خواهد بود، چرا که سود بدست آمده از طریق خرید خانه کلنگی پس از ساخت و بازسازی آن امکان پذیر خواهد بود.

در خرید خانه کلنگی مواردی مثل موقعیت ملک، سن خانه، متراژ، زمان خرید، سند و کارهای حقوقی و امتیازات ملک مورد توجه قرار می گیرد. در خرید زمین نیز شمالی یا جنوبی بودن آن و همچنین اندازه زمین مهم بوده ولی به دلیل سودآوری زیاد این املاک، معمولا این موارد خیلی در اولویت قرار نمی گیرند. این اولویت ها برای خرید خانه کلنگی بیشتر به چشم می آیند.

پس از تحقیقات محلی و بررسی قسمت های بیرونی ملک مورد نظر، توصیه می شود شرایط اقتصادی جامعه و قیمت های روز بررسی شود. بعد از این کارها می بایست بخش های داخلی خانه بررسی شوند. بخش های داخلی ملک مانند سیستم فاضلاب و لوله کشی، سیم کشی ساختمان، سیستم سرمایشی گرمایشی، نورگیر بودن، کابینت ها و آشپزخانه، سرویس بهداشتی، سقف و ایزوگام و بررسی درب ها مورد توجه قرار می گیرند.

خرید زمین بهتر است یا آپارتمان
سرمایه گذاری روی زمین به مراتب بهتر از سرمایه گذاری بر آپارتمان می باشد. آپارتمان ها به سرعت در حال ساخت بوده و آپارتمان های نوساز جای موارد قدیمی را می گیرند. از آن طرف زمین ماهیت خود را در طی سال ها تغییر نمی دهد، اما آپارتمان طی مدت زمانی دچار استهلاک شده و دچار آسیب هایی می گردد.

خرید آپارتمان و زمین نیاز به یک بودجه مشخص دارد. با این حال بودجه مورد نیاز برای آپارتمان گاهی بیشتر از زمین خواهد بود، چرا که احتمالا آپارتمان خریداری شده، دچار نقایص و مشکلاتی بوده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این صورت با وجود سرمایه صرف شده برای خرید آپارتمان انتخاب شده، وجود بودجه کافی برای تعمیرات نیز الزامی می باشد.

به دلیل شرایط اقتصادی، قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و به طور معمول قادر به خرید آپارتمان ها نمی باشند. بسیاری از مردم در خرید خود در حوزه املاک و مستغلات، بیشتر به سمت خانه های کلنگی می روند، چرا که قیمت پایین تری نسبت به آپارتمان ها دارند. در این صورت خرید زمین نسبت به آپارتمان انتخاب بهتری به نظر می رسد. به این واسطه که می توان پس از خرید تا رسیدن زمان مناسب برای فروش و سودآوری بیشتر، صبر کرد و با سرمایه بیشتر، کیفیت سرمایه گذاری در منابع مختلف را گسترش داد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  قم قم 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران