فروش زمین 220 متر ، جواز دار در چالوس – الف کلاه

در مازندران ، چالوس

فروش زمین 220 متر ، جواز دار در چالوس – الف کلاه

🔴 مهدی مقدسی

🔹 فروش فوق العاده زمین در شمال کشور محدوده چالوس – الف کلاه

🔹 دارای اب برق گاز سر زمین

🔹 جواز ساخت

🔹 متراژ ۲۲۰ متر

🔹 دوبهر

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس  چالوس الف کلاه کوچه سرشار قطه اول دست راست

 

معرفی مزایای خرید زمین در شمال

1- امکان حداکثر استفاده؛ بهترین کاربرد؛ شانس عالی برای پیشرفت

یکی از بزرگترین مزایای خرید زمین در شمال این است که ملک شما آزاد و در اختیار شما است. اگرچه ممکن است مسئله خرید یک زمین در محدوده استان مازندران به پیش‌بینی‌ها و بررسی‌های دقیق‌تری نیاز داشته باشد، اما این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید حداکثر استفاده را از زمین خریداری شده انجام دهید.

همچنین نوع کاربری زمین خود را می‌توانید انتخاب کنید و حتی اگر یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید، شانس بسیار عالی برای پیشرفت‌های آینده برای شما فراهم است.

البته خاطر نشان می‌کنیم که بسیاری از محدودیت‌های انتخاب زمین، در مسئله خرید زمین در شمال وجود دارد. پیچ و خم‌های انتخاب یک زمین مناسب را حتماً با تکیه بر مشاوران کار کشته و با تجربه در این حوزه پشت سر بگذارید.

2- حق مالکیت مستقیم

دومین مزیتی که خرید زمین در شمال برای افراد فراهم می‌کند این است که برای آن‌ها حق مالکیت مستقیم به وجود می‌آورد. مشتریان برای خرید یک زمین، پول نقد را به فروشنده ارائه می‌دهند و در مقابل، زمین مناسب را تحت تملک خود در می‌آورند. این کار باعث ایجاد یک آرامش خاطر در ذهن خریدار خواهد شد.

زمین مستقل در شمال کشور، یک دارایی ملموس است که هیچگاه حق مالکیت آن از بین‌ نمی‌رود. از طرف دیگر اگر بخواهیم از جنبه سرمایه‌گذاری یا دارایی مالی به این قضیه نگاه کنیم می‌توان گفت حق مالکیت مستقیم زمین می‌تواند یک سند معتبر باشد تا مالک زمین بتواند با استفاده از آن وام بانکی دریافت کنند.

3- هزینه‌های کمتر؛ نگهداری کمتر

خرید زمین در شمال به نگهداری کمتری نیاز دارد. زمین‌های خالی که هنوز هیچ استفاده تجاری و کاربردی از آن‌ها نشده است از نظر بازرسی یا هزینه‌های جانبی، بسیار مقرون به صرفه هستند.

همچنین مالک زمین، نگرانی‌های مربوط به پرداخت آب و برق، لوله‌کشی‌ها و خدمات شهرداری را ندارند. در حقیقت، این مسائل برای زمین‌هایی که هنوز استفاده نشده‌اند اجرا نمی‌شود، بنابراین احتمال خرابکاری کمتری نیز از سوی افراد متفرقه در زمینه وجود دارد.

4- مقرون به صرفه در مقایسه با زمین‌های توسعه یافته

اگر هنوز برای خرید زمین در شمال قانع نشده‌اید توجه شما را به چهارمین مزیت این معامله جلب می‌کنیم. خرید یک زمینه مناسب بدون توجه به متراژ آن در مقایسه با زمین‌های ساخته شده یا توسعه یافته، مقرون به صرفه‌تر است.

دلیلی که این ادعا را توجیه می‌کند در پرداخت مالیات و عوارض مربوط به املاک تعریف می ‌شود. مالکین این زمین‌ها در دراز مدت، نیاز نیست که هزینه‌های جانبی را مشابه با آنچه در زمین‌های ساخته شده پرداخت می‌شود، بپردازند.

از طرف دیگر، فروشندگان زمین‌های خالی یا همان زمین‌های ساخت نشده معمولاً انگیزه‌‌های بهتری برای فروش دارند، بنابراین شما به عنوان یک خریدار، هزینه‌های کمتری را برای خرید زمین در شمال می‌پردازید.

آنچه اهمیت دارد این است که قیمت زمین در هر سال افزایش پیدا می‌کند اما قیمت ساخت و سازها کمتر در معاملات نقش دارند. اگر به سرمایه‌گذاری در خرید زمین در شمال فکر می‌کنید، نکات جانبی را دقت داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  چالوس مازندران 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران