اجاره باغ آپارتمان در فومن – روستای کاس احمدان

در گیلان ، فومن

معرفی اجاره باغ آپارتمان در فومن – روستای کاس احمدان

🔴 علی رضا رضایی

🔹 علی رضا رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره باغ آپارتمان در فومن – روستای کاس احمدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی رضا رضایی:

✅ دو واحد آپارتمان مبله یکصدمتری واقع در ۱۵۰۰متر باغ میوه

✅ فول امکانات واقع در گیلان فومن روستای کاس احمدان

✅ ۱۵۰۰متر تا شهر فاصله دارد

✅ بر آسفالت آب شهر انتن دهی اینترنت عالی

✅ با آلاچیق و امکانات رفاهی

✅ در محوطه اجاره روزانه

✅ آماده عقد قرار داد با اشخاص حقیقی و حقوقی

✅ اجاره فقط به خانواده ها

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۸۵۴۲۸۸

🔸 آدرس  گیلان فومن روستای کاس احمدان

فواید کرایه روزانه آپارتمان چیست؟

۱- بکارگیری واحد های آپارتمانی بلا استفاده

یکی از مهم ترین مزایای اجاره روزانه آپارتمان بکار گیری واحد های آپارتمانی بلا استفاده می باشد. علی رغم رفع نیاز مسکن مسافران یکی از راه های مناسب به کار گرفتن آپارتمان هایی است در همه جای کشور بدون استفاده و خالی رها شده اند. منتهی این امر نیاز به نظارت مناسب دولت و همکاری مالک و مستاجر با یکدیگر دارد تا با تامل هم از امکاناتی که بلا استفاده مانده و خاک می خوردند بهترین استفاده ها شود.

به هر حال اجاره دادن روزانه آپارتمان های بلا استفاده یک نوع کمک به اقشاری است که بنابر دلایلی موفق به جذب مستاجر برای واحد مسکونی خود نمی شوند و به این طریق موفق به کسب درآمد می گردند.

۲- ایجاد آرامش و امکانات بیشتر برای مسافر

دیگر مزایای اجاره روزانه آپارتمان در کشور اسکان مسافران با امکانات بیشتر و بهتر می باشد. به هر حال کسانی که سوئیت آپارتمان را به مسافرخانه و هتل ترجیح می دهند، به امکانات بیشتری در طول سفر خود دسترسی می یابند. به نحوی که با اجاره آپارتمان، یک فضای دنج و امن که دقیقا همچون فضای منزل شان است در دسترس دارند.

۳- بی نیاز شدن مسافر از صرف غذاهای آماده

از آنجایی که واحد های آپارتمانی مجهز به آشپزخانه و در اکثر موارد واحد هایی که به صورت روزانه اجاره داده می شوند نیز یک سری امکانات مورد نیاز اولیه زندگی وجود دارد مسافر قادر هست مطابق با میل و ذاعقه خود غذایی مناسب تهیه کرده و مصرف کنید. به این ترتیب با اجاره روانه آپارتمان دیگر از خوردن غذاهای مضر و آماده نیز معاف می شود و این مورد نیز یکی از بهترین مزایای اجاره روزانه آپارتمان است.

فواید قانونی بودن اجاره روزانه ملک و آپارتمان
رخ دادن برخی ناهنجاری های اجتمایی امری است بدیع که نه فقط در کشور ما بلکه در همه جای دنیا امکان رخ دادن آن بیشتر است. حال هر چقدر شهرها بزرگتر باشد این امکان نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین قانونی بودن و یا نبودن اجاره روانه آپارتمان تاثیر چندانی در این مقوله نداشته و تجربه ثابت کرده است افزایش محدودیت ها و ممنوع کردن اجاره روزانه منزل احتمال افزایش ناهنجاری های اخلاقی و اجتمایی را بیشتر می کند.

اما قانونی بودن اجاره روزانه سوئیت هم برای مسافران و هم صاحبان آن ها خالی نفع نبوده و هر دو دسته بدون تن دادن به رفتارهای ناشایست و خلاف عرف و قانون به حق خود می رسند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

  •  فومن گیلان 

اشتراک گذاری آگهی

poster

مالک آگهی تاریخ عضویت: 25 فروردین 1400

تماس با آگهی دهنده

تماس با آگهی دهنده

اگر از آگهی دهنده سوالی دارید ، از طریق فرم زیر برای او پیام شخصی بفرستید .

تخفیف بگیرید

تخفیف بگیرید

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران