مرکز تخصصی درب های اتوماتیک و دوربین های مداربسته هوشمند در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی مرکز تخصصی درب های اتوماتیک و دوربین های مداربسته هوشمند در اصفهان

🔴 مجموعه حفاظتی امنیت گستر اصفهان

🔹 مجموعه حفاظتی امنیت گستر اصفهان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب انواع درب های اتوماتیک و دوربین های مداربسته هوشمند در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه حفاظتی امنیت گستر اصفهان :

✅ ارائه انواع درب های اتوماتیک پارکینگی سکشنال صنعتی و مسکونی و درب های زیرسقفی و درب ریلی برقی و درب لولائی برقی

✅ ارائه دوربین های مداربسته IP تحت شبکه پیشرفته با دید شب رنگی و پلاک خوان و نرم افزار کنترل تردد

✅ درب های اتوماتیک شیشه ای و کرکره ای شفاف نشکن فروشگاهی وصنعتی

و…

 

🔸 شماره تماس  03136637777☎️

🔸 شماره تماس  03136634747☎️

🔸 شماره تماس  09131134638 📲

🔸 آدرس  اصفهان-خیابان شیخ مفید ابتدای مصلی جنوبی کوچه ۱۶ ساختمان صمصام طبقه اول-واحد ۴ مجموعه امنیت گستر اصفهان

 

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محصولات بسیار مهمی است که استفاده های فراوانی دارد و به عنوان جزئی جدا نشدنی از مجتمع های تجاری و مسکونی و اداره ها و … به حساب می اید. لازم به ذکر است که درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین و به علاوه پر طرفدارترین محصولات درب اتوماتیک به شمار می آید. این درب از اجزای بسیار خاصی تشکیل شده است و از اجزای آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

اپراتور ( این جزء از قسمت های مختلفی مانند موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. )
شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت
کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان)
کاور پشت دهنه
نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که مهم ترین قسمت از این نوع درب های اتوماتیک، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است به دلیل آن که اپراتور درب ها سبب باز و بسته شدن درب آن هم در زمانی کوتاه و سریع می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای قاب های بسیار جذابی دارند و به علاوه طراحی زیبای آن ها به صورتی است که استفاده از آن ها می تواند زیبایی محیط را دو چندان نماید. به جرآت می توان اذعان داشت که این درب ها بهترین انتخاب برای ورودی های شما می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو دارای چه مزیت هایی نسبت به درب های دیگر است؟
_درب اتوماتیک تاشو برای مکان هایی که محدودیت فضا دارند مناسب است زیرا به دلیل کاهش شعاع عملکرد و جمع شدن تمامی درب به روی دیوار، تا ۹۰ درصد ورودی را برای عبور و مرور باز می کند و برای فضاهای کم عرض و راهرو ها مناسب است که از نوع دیگر درب ها نمی شود در این نوع مکان ها استفاده نمود.
_درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به صورت روان و راحت باز و بسته می شود و خیلی بی صدا کار می کند که برای مکان های پرتردد و شلوغ مناسب است.
_این نوع درب دارای سیستم امنیتی پیشرفته و فوق العاده ای است که به محض این که از وجود مانعی اطلاع یابد، درب را متوقف می کند و از برخورد درب با هرمانعی جلوگیری می کند که سبب پیشگیری و رفع خطرات و آسیب های جانی و مالی می شود.
_درب اتوماتیک تاشو در مقایسه با نوع دیگر درب ها، از سرعت خوب و بی نظیری برخوردار می باشد و همین امر سبب شده که از این نوع درب در مکان های شلوغ و پرتردد استفاده شود زیرا از ظرفیت تردد بالایی برخوردار است و می تواند این کار را به صورت نامحدود و پیوسته انجام دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران