کفسابی و نماشویی ماهورا در تهران و شهرستان

در تهران ، تهران

معرفی کفسابی و نماشویی ماهورا در تهران و شهرستان

🔴 بخشایشی

🔹 بخشایشی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کفسابی و نماشویی ماهورا در تهران و شهرستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بخشایشی :

✅ استفاده از مواد اپوکسی برای ترمیم سنگهای قدیمی و جدید

✅ پر کردن درز سنگ با اپوکسی رزین و بتونه

✅ صد درصد ساب ایتالیایی و اسپانیایی برای شستشوی نما ، استفاده از طناب با داربست و بدون داربست

✅ ساب انواع سنگ های گرانیت ، موزاییک ،صلصالی ، دهبید ، اسلب

✅ ساب بتن

✅ کار در تهران و شهرستانها به صورت شبانه روزی انجام میشود

و…

 

🔸 آدرس  تهران

کفسابی چیست ؟ 

کفسابی یعنی لایه رویی سنگ را صیقل دهیم. این کار سنگ ها را هم تراز ،یک دست و براق میکند. می توانیم درز ها و ترک ها و شکستگی های سنگ را هم با رزین پرکنیم. بعد با لقمه های کاملا ایتالیایی ساب پرداختی انجام دهیم. یعنی سنگ را با دستگاه بسابیم . که با این پرداخت سنگ صاف تر براق تر میشود. سنگسابی برای هر جایی که کف آن، سنگ کاری شده نیاز است.

کفسابی در تهران
گفتیم که با کفسابی مشکلات و نواقص سنگ از بین میرود، و زیبایی محیط را چند برابر میکند. مراحل شست و شو بسیار ساده تر شده و طول عمر مفید سنگ کف را افزایش می دهد. همه این موارد باعث شده که کف سابی طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. و بسیاری خواهان آن باشند. به طوری که امروزه دستگاه و مواد مورد نیاز بسیار پیشرفته تر شده. و تقریبا برای همه سنگ ها و محیط ها می توانیم دستگاه و مواد مناسب با بیابیم.

شما می توانید با تماس با شماره های این صفحه برای مشاوره رایگان کفسابی و یا انجام فرایند کفسابی در محل اقدام نمایید.

نکته مهم این است که : با توجه به تخصصی شدن دستگاه ها و مواد ، این فرایند باید حتما توسط استادکاران و با همکاری کارشناسان مربوطه انجام شود. تا این خدمات لوکس بهترین خروجی را برای مشتریان گرامی به ارمغان بیاورد.

سنگ سابی چیست؟
حالا که متوجه شدیم کفسابی چیست ، بد نیست درباره سنگ سابی هم اطلاعاتی داشته باشید: سنگ سابی هم یکی دیگر از اصطلاحات رایج در کف سابی است. سنگ سابی همان کف سابی است که تنها روی سنگ انجام می شود. کلمه کفسابی را ممکن است با اسم های مختلف سنگسابی و ساب زدن سنگ و … هم شنیده باشید. که همه آن ها به همین حوزه مربوط هستند. سنگ سابی تقریبا روی تمامی سنگ ها که به عنوان سنگ فرش استفاده می شود، قابل اجرا است.

البته دستگاه ها ، مواد و تعداد دفعات انجام سنگ سابی به نوع سنگ بستگی دارد. و این کار، حرفه ی سنگ ساب است که تشخیص دهد برای هر نوع سنگ از چه دستگاه هایی استفاده شود و تعداد دفعات تکرار سنگ سابی تا رسیدن به نتیجه مطلوب چقدر است. از این رو پیشنهاد می کنیم که از مراکز خدمات کفسابی معتبر و متخصص برای کفسابی و سنگ سابی کمک بخواهید. و در مقابل کفسابی های ارزان قیمت و بی کیفیت که ممکن است به نوع سنگ فرش شما آسیب بزند تسلیم نشوید!

سنگ سابی روی چه سنگ هایی قابل اجرا است؟
یکی از سوالات رایج کاربران این است که آیا کفسابی مناسب نوع و جنس سنگ کف مد نظر آن ها هست یا خیر. به طور کلی تر، سنگسابی برای چه نوع سنگ هایی قابل اجرا است؟

از رایج ترین نوع سنگ ها که برای سنگ فرش کف ساختمان ها و پارکینگ و … استفاده می شود، می توان این سنگ ها را نام برد:

سنگ ها مصنوعی ، سنگ های چینی، سنگ ترارتن ، سنگ مرمریت ، سنگ خوی ، سنگ دهبید ، سنگ سیاه رگه دار طلایی و سفید ، انواع گرانیت ها ، سنگ صلصالی ، سنگ ریخته شده ، سنگ های لوکس و قیمتی و انواع موزاییک ها .
این سنگ ها را می توان با دستگاه های حرفه ای و متناسب با هرکدام کفسابی کرد. سرامیک ها قابل کفسابی نیستند. ولی با دستگاه های فرچه شویی قابل شست و شو می باشند. کفسابی کف های بتنی و لاشه سنگ ها با لقمه سنگ های الماسه اجرا می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران