ارائه خدمات حفاری چاه در سراسر تهران

در تهران ، تهران

ارائه خدمات حفاری چاه در سراسر تهران

🔴 لطیف ظاهری

🔹 لطیف ظاهری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات حفاری چاه در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات لطیف ظاهری :

✅ حفاری چاه

✅ کندن چاه اب فاضلاب

✅ دراوردن پمپ اب

✅ کار گذاشتن پمپ اب

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۲۱۶۰۴۰۲۸

🔸 شماره تماس ۰۹۰۳۱۷۵۱۶۷۲

🔸 شماره تماس ۰۹۱۹۱۶۸۸۲۴۲

🔸آدرس تهران دماوند

معرفی انواع چاه

چاه های دستی :

این چاه ها قدیمی و ابتدایی ترین چاه های آب به شمار می‌روند که در گذشته، بیشتر از امروز متداول بوده و مورد استفاده واقع می‌شدند. در روستاهای ایران چاه های دستی زیاد است و از آب آن برای مصارف شرب استفاده و یا دام استفاده می‌شود.

چاه های دستی را اغلب در رسوبات آبرفتی و با وسایل ابتدایی (کلنگ و بیل) تا عمق برخورد به سطح آب زیرزمینی و تا چند متری زیر آن حفر می‌کنند. چون حفر چاه با دست در اعماق زیاد، با مشکلات با مشکلات فراوان همراه است، لذا این چاه ها را اغلب در نقاطی حفر می‌کنند که عمق برخورد به سطح آب زیرزمینی زیاد نباشد (بین 5 تا 40متر). به منظور ایمنی و جلوگیری از ریزش دیواره ی چاه، آن را توسط تخته سنگ، آجر، بتون و یا لوله ی جدار پوشش می‌دهند.

چاه های نیمه عمیق :

بعضی از چاه هایی که به وسیله دست حفر می‌شوند، چاه نیمه عمیق می‌گویند و برخی دیگر چاه هایی را که تا عمق حداکثر 30 تا 32 کنده می‌شوند، چاه نیمه عمیق می‌نامند. عده ای دیگر چاه هایی که تا اولین سفره ی آب زیرزمینی حفر می‌شوند، چاه نیمه عمیق می‌گویند.

 

عده ای دیگر می‌گویند که تا وقتی که کیفیت آب در زیر زمین تغییر نکند، چاه حفر شده در آن چاهی نیمه عمیق است. اما نظر غالب این است چاهی که تا اولین سفره ی آب زیرزمینی حفر می‌شود، چاهی است نیمه عمیق به شرطی که عمق آن از 100متر تجاوز نکند.

چاه های عمیق:

به چاه هایی گفته می‌شود که عمقشان زیاد است و با دستگاه حفاری حفر می‌شوند. بیشتر چاه های کشاورزی و چاه هایی که در سفره های عمیق، یعنی در سفره هایی که سطح آب آن ها در اعماق زیاد واقع است، حفر می‌شوند از نوع عمیق می‌باشند. قطر چاه های عمیق متفاوت است. در عین حال قطر بیشتر چاه های عمیق بین 12 تا 18 اینچ می‌باشد.

چاه های عمیق بر خلاف چاه های نیمه عمیق که تا اولین سفره ی آب حفاری می‌شوند و از آن ها آب می‌گیرند، از سفره های مختلف می‌گذرند و می‌توانند از تمامی آن ها آب بگیرند. چاه های عمیق را هم در رسوبات نرم ( آبرفتی) و هم در سازند سخت حفر می‌نمایند.

دستگاه حفاری ضربه ای با ضربه زدن های مداوم (حدود 50 تا 60 ضربه در دقیقه) و دستگاه حفاری روتاری با چرخش مداوم مته، زمین را خرد و سست می‌نمایند. مواد کنده را در سیستم حفاری ضربه ای با وسیله ای به نام گل کش بالا می‌آورند. ولی در سیستم روتاری به کمک جریان مستقیم و یا معکوس گل حفاری و یا آب، از درون چاه خارج می‌سازند. برای حفر چاه در سازند سخت از دستگاه حفاری روتاری استفاده می‌شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران