جوشکار سیار و تعمیرات ساختمان در کوی رمضان – خوزستان

در خوزستان

معرفی جوشکار سیار و تعمیرات ساختمان در کوی رمضان – خوزستان

🔴 رضا اسد پور

🔹 رضا اسد پور  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه جوشکار سیار و تعمیرات ساختمان در کوی رمضان – خوزستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضا اسد پور  :

✅ فعالیت در کار جوشکاری و تعمیرات

✅  تعمیرات ساختمان و تعمیرات سایبان

✅ درب و پنجره و کل تعمیرات ساختمان

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس استان خوزستان .کوی رمضان

 

خدمات جوشکاری چیست ؟

کاربرد آهن و نقش آن در زندگی روزمره در ابتدایی‌ترین حالت خود شروع شد و به مرور تکامل پیدا کرد. ساخت چاقوها، قفل‌های درها و بست‌هایی که از زمان گذشته تا به امروز مورد نیاز مردم بود با آهن ساخته شد و اکنون بسیاری از ساز‌های بزرگ حاصل دسترنج آدمی با ترکیب آهن و آتش امکان پذیر شد. بر طبق نظر روسو کشف آهن در سال‌های ۱۳۰۰ رخ داده است. بر اساس شواهد و مطالعاتی که در تاریخ صورت گرفته آهن پیش از این نیز وجود داشته، اما کاربردهای آن این قدر گسترده نبوده است. به طور مثال باستان شناسان در گورهای شهر اور از تمدن سومری تبری از جنس آهن پیدا کردند که قدمت آن به حدود سه هزار سال قبل می‌رسد. قطعا برای شما هم پیش آمده که در زندگی روزمره نیاز به ابزاری داشته باشید که لازمه آن مراجعه به یک آهنگر و یا یک جوشکار است. امروزه آهنگری و جوشکاری با هنر و ریاضیات ترکیب شده‌ است و سازه‌های بی نقصی را در دسترس عموم مردم قرار داده است. در عصر امروزی روش‌های جدید و تکنولوژ‌ی‌های روز دنیا سبب شدند تا این مهارت به زیبایی هرچه تمام‌تر در زندگی مردم جا باز کند و انواع جوشکاری متناسب با نیاز کاربران به وجود آمد. از جمله خدماتی که در زمینه جوشکاری انجام می‌شود، عبارت است از:

جوشکاری درب و پنجره
جوشکاری درب آکاردئونی
ساخت انواع حفاظ درب و حفاظ پنجره ها
ساخت انواع آلاچیق های فلزی
جوشکاری لوله گاز
ساخت نرده
ساخت انواع قفسه
خرده کاری های جوشکاری
ساخت و نصب اسکلت ساختمان

در تعریف جوشکاری گفته می‌شود، روشی است که به وسیله آن از طریق حرارت و ذوب مواد و در ادامه سرد شدن مواد، قطعات به یکدیگر وصل می‌شوند. همچنین برای آنکه فلزات ذوب شده در برابر اکسید شدن مقاوم‌تر عمل کنند به نوعی محافظ نیاز دارند که این نوع محافظ در جوشکاری به وجود می‌آید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران