پیش فروش نهال اصلاح شده تویسرکان

در همدان ، تویسرکان

معرفی پیش فروش نهال اصلاح شده تویسرکان

🔴 علی مالمیر

🔹 عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه عزیزان

تعدادی نهال گردوی اصلاح شده در نهالستان واقع در تویسرکان قطب گردو‌ی ‌جهان موجود میباشد که از مزایای این نهالها :

🔷باردهی کاملا تضمینی در سالهای اول

🔷دیرگل بودن نهال

🔷 مقاومت بالا در برابر سرمازدگی

🔷،بیشترین ارتفاع درختان 6تا 7میباشد وبصورت چتری هستند

🔷پایه کوتاه بودن نهالها

🔷باردهیً بسیار بالا

🔷کیفیت مغز عالی و پوست کاغذی

🔷بازدهی بیشتر نسبت به انواع دیگر نهال گردو‌ و خوش شاخ بودن درخت ها میباشد که این نهال ها نیم تا یک متر میباشد و دارای تقدیر نامه از نظر کفییت مغز و باردهی از جهاد کشاورزی تویسرکان میباشیم .

در صورت نیاز و نحوه کاشت و عمل آوری و هرگونه سوال با شماره بنده تماس بفرمایید درضمن ارسال به همه نقاط ایران هم داریم.

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۵۴۱۲۲۹۷

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۷۷۹۴۶۴۲

🔸 آدرس  تویسرکان جاده کرمانشاه

 

مشخصات نهال گردو تویسرکانی چیست؟

گردو تویسرکان از ارقام ارزشمند گردوی ایرانی (juglans regia) است که ارتفاع آن می تواند به ۲۰ متر هم برسد و خاستگاه آن شهر تویسرکان (همدان) را به عنوان بهشت گردوهای ایران می شناسند. این رقم پربار بوده و بین ۵ الی ۷ سالگی شروع به تولید محصول بصورت اقتصادی میکند. گردو تویسرکان از ارقام زودگل گردو به شمار می آید و میوه آن بر انتهای شاخه ها، بصورت جانبی ظاهر میگردد. کیفیت میوه این رقم بسیار بالاست. شکل میوه بیضی شکل و اندازه آن درشت بوده پوسته چوبی آن نسبتا سخت و رنگ میوه بسیار روشن است. درصد مغز گردو تویسرکان ۵۰ درصد است.
شرایط محیطی:

درخت گردو تویسرکان در مناطقی با آب و هوای معتدل مدیترانه ای تا معتدله مرطوب و معتدله خشک و حتی در مناطق استپی مانند آذربایجان، همدان، تویسرکان، کردستان، شمال خراسان، کرمان، و خوانسار اصفهان به خوبی رشد می کند. گرچه وزن مغز گردوی حاصله از درخت گردو خصیصه ای وابسته به واریته است اما به میزان زیادی توسط شرایط آب و هوایی و میزان بارندگی در طول دوران رشد میوه تحت تأثیر قرار می گیرد. نیاز سرمایی این گیاه ۸۰۰-۶۰۰ ساعت بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتی گراد در طی فصول پاییز و زمستان می باشد. بهترین اقلیم برای پرورش گردو مکان هایی است که دارای زمستان های سرد باشند و اصولا این و گیاه وقتی به بار می نشیند که یک دوره سرما را در طی فصل زمستان تحمل کرده باشد.
ویژگی خاک:

درخت گردو به خاطر داشتن ریشه های گسترده و عمیق به اراضی زراعی عمیق با عمق حداقل ۲- ۱/۵ متر نیاز دارد. اراضی لومی که تقریبا دارای ترکیب ۲۰ رس و نسبت مساوی ۴۰% شن و سیلت می باشند به دلیل قابلیت زهکشی برای گردو کاری بسیار مناسب هستند. گردو در خاک های سبک و آهکی خنک نیز به خوبی رشد می کند (گردوهای ایرانی در PH بین ۷/۵ – ۶/۵ رشد بهتری دارند). سفتی و کم عمق بودن خاک. رطوبت راکد شرایط را برای پوسیدگی ریشه فراهم می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران