مربی سگ ، آموزش و تربیت سگ در محل در غرب تهران

در تهران ، تهران

معرفی مربی سگ ، آموزش و تربیت سگ در محل در غرب تهران

🔴 شفق دیوان پور

🔹 شفق دیوان پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و تربیت سگ در محل در غرب تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شفق دیوان پور :

بر خلاف آنچه اکثر صاحبین پت (سگ) فکر میکنن آموزش سگ امری سخت است… و برای آموزش سگ زمان طولانی باید طی بشه…

ولی با خام بودن ذهن توله سگها در اولین روزهای جدای از مادر و پک خانواده و ورود به محیط جدید.
برای اینکه میزان استرس جدای به حداقل برسد..
باید چارچوب قانون های جدید برای رفتار سگ در محیط جدید وضع شود و در تایم های کوتاه کم کم شروع به آموزش شود..

.
مهمترین و اساسی ترین آموزش سگ شما…
آموزش محل دفع ادرار و مدفوع میباشد و اصول اولیه نگهداری.. که بنده با داشتن 7 سال سابقه بهترین روش رو هم به شما هم به پت شما یاد میدم… در کوتاهترین زمان 2الی ٣جلسه..

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو کلاس لطفا تماس بگیرید
با تشکر.

✔️آموزش دوره مقدماتی
✔️رفع ناهنجاری رایج در محل
✔️آموزش کلیه فرمان اصلی و مهم که هر سگ و صاحب سگی باید بداند

دارای مدرک بین المللی

 

🔸 شماره تماس  09354090239

🔸 آدرس  تهران اتوبان چمران ، شهرک آتی ساز

 

تربیت سگ یعنی چی؟

 

تربیت سگ یعنی اینکه که بهش آموزش بدیم چه کاری مطلبوبه و چه کار هایی نامطلبوبه و نباید انجام شون بده. مثلا سگ نباید نیمه شب وقتی که همسایه ها خوابن، بازی یا واق واق کنه. ما باید بهش یاد بدیم که این کار درست نیست و نباید انجامش بده چون از دید سگ ها پارس کردن هیچ مشکلی نداره. در نهایت به این کار میگن تعلیم سگ.

تربیت آموزش سگ نیاز به داشتن اطلاعات زیاد و مطالعه داره و در واقع یک مهارت به حساب میاد.
سگ ها تک تک حرکت های شما رو به عنوان صاحب در نظر میگیرن و ازش الگو برداری میکنن. شما کسی هستین که رفتار آینده اش رو معلوم میکنین و جایگاه مهمی براش دارین.
سخت ترین و مهم ترین بخش زندگی یک سگ، رفتار و تربیتش هست. همچنین وجود تشویقی و مکمل غذایی سگ در جلسات آموزشتیش بسیار لازم و ضروریه.
تربیت سگ در ماه های اول زندگیش باید اتفاق بی افته و اگر از این دوران بگذره خیلی خیلی سخت آموزش میبینه.
باید به ترتیب آسان به سخت آموزش ها رو انجام بدین و با پیشرفت سگ، فرمان بعدی رو با توجه به درجه سختیش بهش یاد بدین.
اگه قصد دارین سگ رو به منظور های مختلف مثل مواد یابی، ردیابی، محافظت و جست و جو تربیت کنین، باید بدونین که در دوره های تخصصی سگ انجام میشه و نباید در ابتدای کار وقتی که سگ چیزای کمی بلده، آموزش داده بشه.
شرایط فیزیکی سگ، شرایط آب و هوایی، حالت های روانی و رفتاری، فتوتیپ، ژنتیک، هوش، استانداردهای کیفی تاثیر زیادی بر یادگیریش داره و باید با توجه به این موارد هر روز یا یک روز در میان برای تربیت سگ وقت بذارین.
اگر مدت تمرینات بیشتر از 10 و حداکثر 15 دقیقه باشه باعث بی حوصلگی و خستگی زیاد سگ میشه و همچنین با ساختار ذهنیش سازگاری نداره.
صاحب یا مربی سگ نباید حرکات تند یا دارای ضد و نقیض داشته باشه؛ که باعث گیج شدن سگ بشه. رفتار شما در طول تربیت سگ باید از یه اصول ثابتی پیروی کنه، تا باعث سردرگمی سگ یا بی اعتمادیش نسبت به صاحبش نشه.
هنگام تمرین کردن، سگ باید در شاداب ترین و آروم ترین حالتش باشه و همینطور شما هم باید توی وضعیت روحی خوبی باشین؛ چراکه اگر حالت شما غیر طبیعی باشه و مثلا خشمگین، عصبی یا افسرده باشین، نتیجه مطلوب حاصل نمیشه.
مکان تربیت سگ باید عاری از عوامل و افرادی باشه که حواسش رو پرت میکنن. به خصوص در مراحل اولیه، سایر سگ ها و افراد غریبه، مواد غذایی و .. تاثیر زیادی روی از بین بردن تمرکز دارن. به طور عادی بعد از پیشرفت سگ و بالا رفتن میزان فرمان برداریش، این عوامل دیگه تاثیر خاصی ندارن چون سگ دیگه بدون دستور شما کاری رو انجام نمیده.

اگه سگ رو تربیت نکنیم چی میشه؟
دیدگاه و نگرش سگ به وقایع مثل ما نیست و وقتی که تربیت سگ به خوبی انجام نشه، نمیدونه توی شرایط مختلف چیکار بکنه؛ پس مجبوره خودش تصمیم بگیره که چه واکنشی نشون بده! طبیعیه که تصمیمات سگ با تصمیمات ما فرق داشته باشه و کار هایی رو بکنه که از نظر ما اشتباهه.

آموزش سگ اگه به شکل صحیحی انجام نشه باعث بروز مشکلات رفتاری سگ میشه که بهشون ناهنجاری میگیم. به طور مثال اگه سگ یاد نگیره که کجا و کدوم قسمت خونه جای دستشویی هست، خودش تصمیم میگیره که کجا دستشویی کنه و همچین اتفاقی دردسر های زیادی رو به دنبال داره. در ساده ترین سناریو، زندگی با سگ ها سخت میشه و اطرافیان ارتباط شون رو با شما کمرنگ میکنن چون در واقع هیچکس دوست نداره جایی بره که میزبان یه سگ عصبانی و پر سر و صدا داره. پس تربیت سگ رو جدی بگیرین و اون رو به درستی اجتماعی کنین.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران