پخش لوازم یدکی موتور پارسا.انژکتور و کاربرات بهترین مرکز فروش و تولید کننده و وارد کننده لوازم یدکی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی پخش لوازم یدکی موتور پارسا.انژکتور و کاربرات بهترین مرکز فروش و تولید کننده و وارد کننده لوازم یدکی در شیراز

🔴 پخش لوازم یدکی موتور پارسا

🔹 پخش لوازم یدکی موتور پارسا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و تولید کننده و وارد کننده لوازم یدکی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پخش لوازم یدکی موتور پارسا :

✅ انجین و بدنه و پخش مستقیم باک تیزرو و اگزوز دست ساز شیرازی 2011 ایران دوچرخ تهرانی

✅ تولید کننده قطعات لاکی و فلزی موتور

✅ وارد کننده لوازم راپیدو استاندارد

✅ کوکما

✅ ماراتون

✅ لیون

✅ پخش لاستیک و تیوپ یزد و یاسا

✅ ارسال به سراسر کشور

اول قیمت بگیرید بعد خرید

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 اینستاگرام  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

لوازم یدکی چیست؟

لوازم یدکی شامل قطعاتی است که هنگام خرابی خودرو، جایگزین انواع اصلی آن می‌ شود تا بتواند به عملکرد خود ادامه دهد. چراغ خطر خودرو یکی از این مثال ها است. اجزای ماشین نیز در طی زمان به دلایل مختلفی مانند ضربه، تصادف و اصطلاک دچار مشکلات فنی می شود که ادامه فعالیت خودرو را مختل می سازد. لوازم خودرو متناسب با نوع و مدل آن طراحی و ساخته می شود. به همین خاطر، کارخانه ها بسیاری در این زمینه فعال هستند و انواع قطعات یدکی را متناسب با برند و نوع خودرو طراحی می کنند.

البته بعضی از افراد سودجو نیز لوازم یدکی تقلبی و بی کیفیت را روانه بازار می کنند که استفاده از آن ها، نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی شود، بلکه روی دیگر قطعات سالم هم اثر منفی گذاشته و به مرور زمان موجب خرابی آن ها می گردد. نکته بسیار مهم این است که هنگام خرابی ماشین باید بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی را تهیه کرد.

تعمیرکاران ماهر به راحتی می توانند قطعات یدکی اصل را از انواع فیک یا تقلبی تشخیص دهند. چرا که هر روز با لوازم یدکی خودرو کار می کنند و به خوبی از روی ظاهر آن می توانند اصل بودن قطعات را تشخیص دهند. یک تعمیرکار حرفه‌ ای باید تمامی قطعات خودرو را بشناسد تا به راحتی آن را تعمیر یا تعویض نماید. نکته دیگری که هنگام تعویض قطعات ماشین وجود دارد، قرارگیری آن روی خودرو است. قطعات باید به درستی در جای خود قرار گیرند تا فعالیت خود را به خوبی انجام دهند. لوازم یدکی خودرو با توجه به کاربردی که دارند در سه دسته زیر قرار می گیرند.

بدنه خودرو
جلوبندی خودرو
گیربکس خودرو

سیستم فنی هر خودرویی پیچیدگی های خاص خود را دارد. هر قطعه وظیفه خود را با همکاری قطعات دیگر به نتیجه می‌ رساند و در آخر، شاهد به حرکت در آمدن چرخ خودرو هستیم. مهم ترین لوازم یدکی به کار رفته در خودرو شامل موارد زیر می باشد.

استارت ماشین
لنت و دیسک ترمز خودرو
پروانه و فن
شمع و وایر
موتور خودرو
استارت، مهم ترین لوازم یدکی خودرو
استارت خودرو وظیفه راه اندازی آن را بر عهده داشته و عامل اصلی به چرخش درآوردن اولیه موتور می باشد. این قطعه در حقیقت یک موتور الکتریکی است که نیروی الکتریسیته را به مکانیکی تبدیل می کند. استارت، برق را از باتری گرفته و بعد از عبور دادن آن از طریق سیم پیچ باعث چرخش دنده های خود می شود. در این لحظه وظیفه استارت انجام شده و چرخش موتور به حداقل 100 دور بر دقیقه رسیده است. هنگام چرخاندن سوئیچ انرژی الکتریکی از باتری به استارت رفته و به چرخش در می آید. بر اثر این چرخش، موتور شروع به حرکت می کند و ماشین روشن می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران