ون دربستی 10 نفره با سیستم صوتی حرفه ای صندلی راحت در تهران، تجریش

در تهران ، تهران

معرفی ون دربستی 10 نفره با سیستم صوتی حرفه ای صندلی راحت در تهران، تجریش

🔹 مرتضی مقدم یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات توریستی تشریفاتی، سیاحتی و زیارتی با  ون دربستی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

………….بدون واسطه……………

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ ون دلیکا 10نفره کاملا راحت و نرم و خوش سفر با سیستم صوتی حرفه ای و صندلی راحت و بخواب با مجوز خروج به کلیه شهرستان ها با راننده پایه یک حرفه ای با سابقه و اخلاق کاری و آشنا به تمام جاده ها و نقاط گردشگری ایران با بیمه سرنشین کامل

✅ دربستی به فرودگاه امام و مهر اباد و راه آهن دو طرفه رفت و برگشت

✅ در اختیار عروسی بهشت زهرا و روزانه

✅ سیستم سرمایش و گرمایشی فعال با تجهیزات ایمنی کامل

✅ حمل بار شبانه روزی

«««لطفا اول ماشینها رو با بقیه آگهی ها مقایسه کنید حق شما ماشین راحت تمیز مرتب و کم کار و سلامت و مطمعن میباشد ماشینهای ما دقیقا همین که در عکس موجوده هست و کاملا تمیز ،ضدعفونی شده، جاده رو ،و برای کار شخصی و دربستی هست»»»

 

🔸 شماره تماس  09195807210

 

اجاره ون دربستی چیست؟

اگر شما نیز علاقه دارید به صورت دسته جمعی با همه ی اعضای خانواده، فامیل، دوستان دوران دانشگاه و … به مسافرت بروید اما به دلایل مختلف مثل آشنا نبودن با مسیرها، هزینه بالای بلیط های اتوبوس و قطار، نداشتن خودروی مناسب و نگرانی بابت اینکه ممکن است نتوانید همه ی مسیر را رانندگی کنید و یا در طول مسیر سردرگم شوید، از رفتن به این سفر خاطره انگیز پشیمان شده اید ما به شما اجاره ون دربستی را پیشنهاد میدهیم زیرا با این کار همه ی نگرانی ها برطرف خواهد شد. در صورتی که اجاره ون دربستی به همراه راننده باشد میتوانید از بودن با یک فرد با تجربه که به همه ی مسیرها آشنا است لذت ببرید.

اجاره ون دربستی چندین مزیت دارد؛ به خاطر ظرفیت ۶ تا ۱۵ نفره این ون ها مسافرت به صورت دسته جمعی را امکان پذیر کرده است. همانطور که میدانید بودن در کنار کسانی که دوست دارید در طول مسیر به اندازه ی رسیدن به مقصد لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

کرایه ون دربستی یکی از روش های مسافرت بی دردسر و مقرون به صرفه است، ضمن اینکه این خودروها بسیار راحت هستند و امکانات متعددی دارند که حتی در صورت طولانی بودن مسیر نیز خسته کننده نخواهد بود. صندلی این ون ها جا دار و راحت است و هم کودکان و هم بزرگسالان میتوانند از آن ها استفاده کنند.

همانطور که اشاره کردیم اگر بخواهیم اقتصادی نگاه کنیم خواهیم دید که قیمت اجاره ون دربستی خیلی بالا نیست و نسبت به مسافرت باسایر وسایل نقلیه مقرون به صرفه است. قیمت اجاره ون دربستی بر اساس چندین فاکتور تعیین میشود. حضور یا عدم حضور راننده به همراه ون، زمان (این که در چه فصلی سفر میکنید نیز بر قیمت اجاره این خودروها تاثیر گذار است)، مدت زمان سفر، ظرفیت و امکانات ون بر میزان قیمت کرایه ون دربستی تاثیر گذار خواهد بود.

اجاره تاکسی ون دربستی
در صورتی که قصد دارید به همراه دوستان یا همه ی اعضای خانواده در سطح شهرهای بزرگ مثل تهران تردد کنید بدون اینکه نگرانی بابت ورود به محدود طرح ترافیک را داشته باشید و یا در اطراف شهر برای چندین ساعت به گشت و گذار بپردازید به شما پیشنهاد میکنیم تاکسی ون دربستی اجاره کنید زیرا هزینه اجاره تاکسی ون دربستی در شهرهای شلوغی مثل تهران نسبت به اجاره تاکسی های سواری بسیار مناسب تر است و علاوه بر آن اگر تعداد همراهانتان بیش از ظرفیت یک خودرو سواری است میتوانید با اجاره تاکسی ون دربستی همگی با هم باشید بدون اینکه نیاز به کرایه چندین خودرو سواری داشته باشید که این مورد ممکن است باعث نگرانی شما و همچنین باعث هزینه های اضافه نیز میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران