اتوبار صبا – حمل بار و اثاثیه منزل و شرکت در رشت – گیلان

در گیلان ، رشت

معرفی اتوبار صبا – حمل بار و اثاثیه منزل و شرکت در رشت – گیلان

🔴 اتوبار صبا

🔹 اتوبار صبا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه حمل بار و اثاثیه منزل و شرکت در رشت – گیلان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اتوبار صبا :

✅ حمل اثاثیه منزل تجاری،اداری

✅ باکادری مجرب وحرفه ای

✅ بابیش ازچنددهه کاری

✅ حمل باربابیمه باربری

و…

 

🔸 با مدیریت بهادرزینبی

🔸 شماره تماس 09114275039

🔸 آدرس گیلان،رشت

 

مهم ترین نکات ایمنی باربری  چیست؟

مهم ترین نکته ای که در خصوص نکات ایمنی باربری باید بگوییم این است که در هنگام حمل و نقل اسباب و اثاث اصلی و الکتریکی بخصوص لوازمی مثل سردخانه و تلویزیون که بخشی از وسایل گران‌قیمت و نسبتاً سنگین وزن محسوب میشوند , کمک گرفتن از کارتون های ۵ لایه و کلفت می‌باشد. همینطور از پلاستیک هوادار و حباب دار در کنار این اثاثیه در باکس آنان استفاده شود. معمولا کارتون های ۵ لایه قسمتی قطور در هنگام حمل و نقل محسوب میشوند و این وسایل را از ضرباتی را که ممکن است در هنگام اتوبار به آن‌ها وارد شود , نگهداری می نمایند . همینطور این کارتون ها به دشواری ممکن است پاره شوند . پس میتوانید تنظیم کارتون های ۵ لایه را یک نکته ایمنی در هنگام اتوبار برای اسباب و اثاث خانگی در نظر داشته باشید.
نکات ایمنی باربری در هنگام حمل و نقل برای اسباب و اثاث چینی

اسباب و اثاث چینی بخشی از اسباب و اثاث زیاد با اهمیت محسوب میشوند ; به همین بهانه رعایت نکته ایمنی در هنگام اتوبار آنان زیاد اهمیت داراست . یکی از مهمترین نکات ایمنی در باربری اثاثیه چینی این است که‌این وسایل را در کنار نیز قرار ندهید و در هر باکس صرفا یکی‌از این وسایل را بگذارید و اطراف آن را با پارچه قطور یا این که پلاستیک های هوادار تماما بپوشانید . در حالتی که این وسایل به خوبی کاور نشوند , ممکن است ضرباتی که در زمان جنبش به آنها وارد می شود , به طور کامل اثاثیه چینی را بشکند . کارتن هایی که حمل کننده این وسایل هستنند را بایستی توسط طناب های سفت در زمان حمل و نقل در جای خویش فیکس نمائید تا احتمال حرکت این وسایل پاک بشود .
وسایل شبیه را در کنار یکدیگر قرار دهید

از نکات ایمنی باربری بین شهری در هنگام اتوبار این است که وسایل شبیه را در کنار یکدیگر قرار دهیم . مثلاً همگی کتب در یک کارتن بسته بندی شوند یا این که همگی وسایل شکننده در یک باکس باشند . همینطور خوب تر است در کنار آن‌ها از پلاستیک های هوادار به کارگیری نمائید . همینطور اثاثیه خانگی بزرگ را در هنگام اتوبار در کنار نیز قرار داده و با طناب های سفت آن‌ها‌را ببندید . چون در صورتی این وسایل در هنگام حمل و نقل بیفتند , نه تنها سبب ساز شکستن بخش اعظمی از وسایل دیگر می گردند , بلکه خودشان نیز به طور کلی نابود می شوند . پس مراقبت هریک از وسایل در مکان مطلوب به خودی خویش یک نکته ایمنی در هنگام اتوبار به حساب آورده می شود .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران