واردات و صادرات کلیه محصولات زراعی و باغی و کشاورزی در تبریز – گوگان

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی مرکز واردات و صادرات کلیه محصولات زراعی و باغی و کشاورزی در تبریز – گوگان

🔴 سعید شکر اللهی قراغیلی

🔹 سعید شکر اللهی قراغیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه واردات و صادرات کلیه محصولات زراعی و باغی و کشاورزی در تبریز – گوگان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید شکر اللهی قراغیلی :

✅ ارائه کلیه خدمات در زمینه واردات و صادرات کلیه محصولات زراعی و باغی و کشاورزی

✅ دارای کارت بازرگانی در زمینه واردات و صادرات محصولات کشاورزی و زراعی و باغی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۹۹۶۲۹۴۳

🔸 آدرس  گوگان

استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی چیست؟

کشورها می توانند در چارچوب توافقنامه های سازمان تجارت جهانی با رویکرد تضمین ایمنی محصولات غذایی وارداتی یکسری مقررات بهداشتی وضع کنند. مقررات وضع شده در هر یک از کشوهای عضو باید به گونه ای باشد که بتواند موارد ذیل را تضمین کند

هر عضو باید در قلمرو خود از بهداشت سلامت انسان در برابر خطرات ناشی از ورود استقرار یا گسترش آفات، امراض و موجودات ناقل بیماری حفاظت کند.
هر عضو باید در قلمرو خود از بهداشت و سلامت انسان در برابر خطرات ناشی از افزودنیها، آلودگی ها، سموم ناقل بیماری در غذا و نوشیدنی ها حفاظت نماید.
هر عضو باید در قلمرو خود از بهداشت و سلامت انسان در برابر خطرات ناشی از بیماریهایی که توسط حیوانات انتقال می یابد، گیاهان یا محصولات گیاهی، یا از ورود و استقرار با گسترش آفات حفاظت نماید.
هر عضو باید در قلمرو خود مانع ورود، استقرار یا گسترش آفات شده و یا آن را محدود کند .

اشکال گوناگون استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی

استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی می تواند اشکال گوناگونی داشته باشد.
بعنوان مثال، اداره ای از دولت می تواند فرآیند کنترل کیفیت را از راه بازرسی محصول پیش از صادرات عهده دار شود و گواهی استاندارد صادر کند. این گواهی برای وارد کنندگان راهنمایی است که محصول غذایی حداقل در سطح کمیته معینی دارای ایمنی و تضمین کیفیت است.

یک روش کاملا شناخته شده برای این دستور کارها آنالیز مخاطره و کنترل نقاط بحرانی است. آنالیز مخاطره و کنترل نقاط بحرانی مجموعه اصولی است که جهت شناسایی مخاطره ها و نقاطی که در فرآیند تولید برای انجام کنترل ها و کاهش خطرات مفید ترین هستند بکار گرفته می شوند.
استفاده از نهادهای واسط (Third Party)

یکی از عواملی که می تواند موجبات آسودگی خاطر صادر کنندگان و واردکنندگان را تا حد زیادی فراهم کند، وجود عامل سوم (Third Party) در تجارت بین آنهاست. عاملی که بدون جانبداری از هر یک از دو طرف و فقط به استناد استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی و قوانین و مقررات از پیش تدوین شده به داوری پرداخته و زمینه انتقال کالا از دست فروشنده به خریدار را فراهم کند.

این عامل سوم که به چشم سوم نیز معروف است، باید در ارتباط با کمیت و کیفیت کالاهای مبادله شده تعاریف مدون و مشخصی داشته باشد.؛ ازبان استاندارد زبان تفاهم بین المللی است و مفهوم لغوی استاندارد، نمونه، قاعده، اصل، مقیاس تصویب شده و هر چیزی است که به عنوان مبنایی برای مقایسه پذیرفته شود.

بنابراین مطابقت کالا، خدمات و آیین کار با استاندارد، به این معناست که در آن موارد قواعد، اصول و مقررات ويژهای رعایت شده است. استانداردسازی به مفهوم قانونمند شدن و مطابقت با اصول و ضوابط علمی و فنی در امور مختلف همچون تولید، تجارت، حمل و نقل ارتباطات و… مصداق می یابد.
بدیهی است در صورتی که هم خریدار و هم فروشنده پایبندی خود را به استاندارد خاصی اعلام کنند، می توانند در پناه این زبان مشترک، به راحتی داد و ستد خود را انجام دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران