نصب و راه اندازی سیستم اعلام و اطفا حریق آتش نشانی در تهران

در تهران ، تهران

نصب و راه اندازی سیستم اعلام و اطفا حریق آتش نشانی در تهران

🔴 شرکت یکتا ابنیه پاسارگاد

🔹 شرکت یکتا ابنیه پاسارگاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نصب و راه اندازی سیستم اعلام و اطفا حریق آتش نشانی در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت یکتا ابنیه پاسارگاد :

1_نصب و راه اندازی سیستم های اعلام حریق در ساختمان های اداری،تجاری،مسکونی،انبار وسوله ها

2نصب و راه اندازی سیستم اطفا حریق،پمپ،نصب اسپرینکلر،جعبه های فایرباکس و…

3_اخذ تاییدیه ایمنی برای ساختمان های مسکونی و اداری

4_اجرای دستورالعمل ایمنی و اخذ تاییدیه آتش نشانی

5_مشاوره در خصوص اجرای دستورالعمل ایمنی

6_فروش تجهیزات اعلام حریق،سیستم های اعلام حریق و دتکتور

و….

 

🔸 شماره تماس 09359802279همراه

🔸 شماره تماس 02166430100دفتر

🔸آدرس تهران،جمهوری

 

مزایای مهم سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق باعث نجات جان بسیاری می شود : بدون شک اولین و مهم ترین دلیل برای استفاده از سیستم اعلام حریق ، نجات جان افراد است. حداقل مزیت سیستم اعلام حریق این است که به کارکنان و ساکنین یک ساختمان فرصت لازم برای فرار و نجات جان را می دهد.
سیستم اعلام حریق باعث کاهش ضرر های مالی می شود : بسیاری از سیستم های اعلام حریق پس از فعال شدن به صورت خودکار با مراکز امدادی مانند آتش نشانی تماس حاصل می کنند. با توجه به وضعیت متشنج پس از شروع حریق شاید تماس با آتش نشانی سخت ترین کار باشد ، پس سیستم اعلام حریق این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد و همین باعث زودتر رسیدن نیروهای امدادی و جلوگیری از ضرر های بیشتر می شود.
سیستم اعلام حریق وقفه کاری ایجاد شده را کمتر می کند : جلوگیری سریع تر از حریق به معنی ضرر کمتر به اموال کسب و کار و ساختمان و در نتیجه نیازمند زمان کمتر برای بازیابی لوازم و کسب و کار است. به این شکل وقفه ایجاد شده در کسب و کار نیز کاهش خواهد یافت و به این شکل سیستم اعلام حریق باعث کاهش وقفه ایجاد شده خواهد شد.
سیستم اعلام حریق شما را به صورت 24 ساعته تحت نظر دارد : از دیگر مزایای سیستم اعلام حریق کنترل 24 ساعته آن بر روی محیط است. بنابراین حتی زمانی که شما در محل مورد نظر نیستید ، در صورت به وجود آمدن مشکل ، سیستم فورا دست به کار شده و شما و نیرو های امدادی و البته سیستم اطفا حریق را وارد عمل می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران