اجرا کاشی کاری و سرامیک کاری در همدان

در همدان ، همدان

معرفی اجرا کاشی کاری و سرامیک کاری در همدان

🔴 وحید کرمی

🔹 وحید کرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا کاشی کاری و سرامیک کاری در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحید کرمی :

✅ اجرای کاشی کاری شامل کاشی

سرامیک

موزائیک

قرنیز

پله

بغل پله

بین کابینت

✅ با کیفیت عالی و نازل ترین قیمت

و…

 

🔸 شماره تماس 09188121340

🔸 آدرس همدان

 

کاربرد سرامیک و کاشی در ساختمان چیست؟

امروزه در ساختمان ها کاشی و سرامیک نقش بسزایی در تزیینات و و آبریزی مکان های مرطوب مانند سرویس های حمام و توالت و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خاصیت آب گریزی و مقاومت در برابر مواد شوینده و اسیدی علت به کار بردن لعاب بر روی آن

تنوع و طرح و رنگ و ابعاد منجر به انتخاب این مصالح در ساختمانها و اماکن مختلف قرار میگیرد.

به علت وجود مواد اولیه کاشی و سرامیک در ایران و در دسترس بودن این تولید کاشی و سرامیک ارزان تر از مصالح مشابه تمام می شود و در نتیجه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد

سرعت اجرا و دقت آن به دلیل ابعاد صاف و منظم بسیار بالا می باشد همچنین استادکاران کاشی و سرامیک در ایران بسیار زیاد هستند و مشکلی از بابت تامین نیروی انسانی برای اجرای کاشی و سرامیک نخواهیم داشت

تفاوت کاشی و سرامیک چیست ؟

به طور کلی تفاوت کاشی و سرامیک در نحوه بکارگیری آنها می‌باشد کاشی دارای ضخامت کمتر می‌باشد و یک روکش لعاب بر روی آن است به علت جذب آب بالا در فضاها و مکان هایی که رطوبت زیاد می باشد و آب بر روی آن جاری می‌شود نباید استفاده کرد چسبندگی آن با توجه به جذب بالای آب بر مصالح بنایی بالا است .
بنابراین از کاشی ها در دیواره های سرویسهای حمام و توالت و آشپزخانه ها و دیواره های پارکینگ ها و راه پله ها بیشتر استفاده می شود.

سرامیک معمولاً دارای ضخامت بیشتری می باشد و از خانواده کاشیها است به علت ضخامت بالاتر مقاومت فشاری بیشتری نسبت به کاشی دارد و به همین علت بیشتر در کف ها مورد استفاده قرار می گیرد روکش آن از جنس سرامیک است و به همین علت آن را سرامیک می نامند.

سرامیک نیز مانند کاشی مناسب فضاهای داخلی است و بهتر است در بیرون و فضای خارجی مورد استفاده قرار نگیرد چرا که چسبندگی آن به ملات کم است و ضریب انبساط آن در هوای سرد و گرم باعث جدا شدن آن از سطح می شود .

به منظور استفاده از سرامیک برای فضای خارجی بهتر است از سرامیک های پرسلان استفاده شود میزان جذب آب سرامیک پرسلان نزدیک به صفر است به همین دلیل مناسب استفاده در کف های بیرونی و پارکینگ ها میباشد.
همینطور از سرامیک پرسلان برای نمای ساختمان استفاده می شود که برای نگهداری آن باید از اسکوپ استفاده شود و در بیشتر مواقع به صورت خشک و با استفاده از آهن کشی نما به نما متصل می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران