گچبری مدرن کلاسیک – بهترین مرکز گچ بری در زاهدان

در سیستان و بلوچستان ، زاهدان

معرفی گچبری مدرن کلاسیک – بهترین مرکز گچ بری در زاهدان

🔴 گچبری مدرن کلاسیک

🔹 گچبری مدرن کلاسیک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات گچ بری در زاهدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گچبری مدرن کلاسیک :

✅ انجام انواع خدمات گچ بری های مد روز و با کیفیت بالا

✅ با قیمت مناسب

✅ زیر نظر مهندس ناظر شما

✅ هر طرحی که شما تمایل داشته باشید اجرا می‌کنیم.

✅ با کار دقیق و زیبا

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تاثیر گچبری در خانه چیست؟

ایده های گچبری در دکوراسیون خانه های امروزی!
سقف: خانه های ایرانی مملو است از تزئینات مختلف، تزییناتی که حضورشان خانه را زیباتر و فضای آن را دل چسب تر می کند، تزییناتی بس پر جزییات که چشم هر بییننده ای را به خود خیره می کند. به سراغ گچبری ها برویم، گچبری هایی که مثال آن ها را در هیج جای دیگری نمی توان پیدا کرد. گچبری هایی که ظرافت تراش شان زبان را به تحسین وا می دارد. قطعا کاربرد این گچبری ها در خانه های امروزی با خانه های قدیمی و سنتی فرق دارد.

گچری های سقف
وقتی صحبت از گچ بری ها به میان می آید اولین چیزی که به ذهن انسان می رسد سقف خانه است. درست هم هست، چرا که در قدیم هم از هنر گچبری برای از سادگی درآوردن سقف ها استفاده می شده است. گچبری های سقف دارای اشکال مختلف و متفاوتی هستند که می توان آن ها را با توجه به چیدمان مبلمان ها و یا حتی سبک دکوراسیون خانه انتخاب کرد.

گچبری ها، جدا کننده سقف و دیوار
از گچبری ها برای جدا کردن دیوار از سقف و از بین بردن حالت یکپارچگی آن ها استفاده می شود. معمولا این گچبری ها رنگی متفاوت از دیوار و سقف دارند و بیشتر هم با رنگی مکمل رنگ اصلی دیوارها رنگ می شوند تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید.

گچبری هایی با ضخامت زیاد
در دیوارهایی که ارتفاع زیادی دارند معمولا از گچبری هایی با ضخامت زیاد استفاده می کنند تا حضورشان باعث شود تا ارتفاع دیوار کمتر به نظر برسد. شما هم می توانید از همین ترفندهای دکوراسیونی برای خانه تان استفاده کنید.

ایجاد سقف کاذب با گچبری ها
اگر می خواهید در خانه تان سقف های کاذب متفاوتی داشته باشید از گچبری ها استفاده کنید و به وسیله آن ها در سقف حفره ای زیبا ایجاد کنید. حتی می توانید به وسیله نورپردازی ها هم آنها را کمی متفاوت تر کنید.

گچبری ها راهی برای ایجاد هماهنگی در دکوراسیون داخلی
گچبری ها را الزاما نباید در حد فاصل دیوار ها و سقف ها استفاده کرد. می توان برای ایجاد هماهنگی بیشتر در دکوراسیون داخلی فضاهایی مانند اتاق خواب و یا نشیمن در بالای درب های ورودی هم از همان گچبری هایی که در دیوارها استفاده شده، استفاده کنید. اگر رنگ شان هم یکی باشد که بهتر است. همین نکته های ظریف دکوراسیونی می تواند به شما در داشتن فضایی زیبا تر و دل نشین تر کمک کند.

گچبری و دیوارهای بلند
برای دیوار های بلند هم می توان نوع دیگری از گچبری ها را استفاده کرد. می توان دیوار ها را با استفاده از قاب های گچبری شده حس و حالی تازه بخشید، اصلا شاید بشود داخل این قاب ها را با تابلو های نفیس و زیبا زیباتر هم کرد، این دیگر به سلیقه خودتان بر می گردد.

گچبری ها در فضاهای داخلی
برای استفاده از گچبری ها محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از آن ها در فضاهای داخلی مختلف استفاده کنید. مثلا برای سقف فضاهایی مانند حمام ها که معمولا سقف ها به دلیل رطوبت موجود پوسیده می شوند. برخی از انواع گچبری ها لایه هایی محافظ و کمی براق دارند که هم میتواند برای دکوراسیون داخلی حمام جالب باشد و هم کاربردی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران