ارزانسرای طاها – تولید ، فروش و پخش پوشاک در همدان

در همدان ، همدان

معرفی ارزانسرای طاها – تولید ، فروش و پخش پوشاک در همدان

🔴 ارزانسرای طاها

🔹 ارزانسرای طاها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و پخش پوشاک در همدان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ارزانسرای طاها :

✅ تولید و پخش عمده انواع پوشاک

✅ انواع لباسهای مردانه ،زنانه،پسرانه ،دخترانه

✅ باتنوع زیاد،جنس عالی،قیمت مناسب

جهت ارتباط و سفارش از دو روش تلگرام واینستا زیر استفاده نمائید

 

🔸 با مدیریت  محمدمحسنی

🔸 شماره تماس  09184438959

🔸 آدرس  همدان – عین القضات

نکات مهم در انتخاب پوشاک چیست ؟

1.دوخت لباس دوخت لباس یکی از فاکتورهایی است که در ارزشیابی کیفیت لباس لحاظ می گردد و در اولویت قرار دارد برای اینکه از کیفیت دوخت لباس اطمینان حاصل کنید یکی از درزهای جانبی آن را بکشید، اگر بین درزها فاصله ایجاد شد توصیه ما به شما این است که از خرید لباس مورد نظر اجتناب کنید. در انتخاب لباس هایی با پارچه های طرحدار و راه راه باید دقت کافی داشته باشید زیرا در قسمت دوخت و دوزها، طرح پارچه باید در ناحیه یقه،جیب و شانه یکدست و مرتب باشد، همچنین باید در هر 2.5 سانتی متر پارچه حدود 8 الی 12 کوک جای گرفته باشد .

2. کیفیت پارچه بافت پارچه هایی که سفت و زبر هستند از پارچه هایی که بافت نرم و صاف دارند دوام و ماندگاری بیشتری دارند. به طور مثال کتان،پنبه،ترمه و پشم از دوام بیشتری نسبت به سایر پارچه ها برخوردار هستند یا پلی استر و جین پارچه هایی عالی برای لباس های ورزشی محسوب می شوند.

3. تست چروک با انجام یک آزمایش ساده می توانید جلوی خرید یک لباس بی کیفیت را بگیرید به گونه ای که در هنگام خرید قسمتی از پارچه را در دست خود مچاله کنید و سپس رها سازید،در صورت مشاهده چین و چروک بهتر است که از خرید آن منصرف شوید.

4. زیپ لباس اگر بر سر دو راهی انتخاب لباس هایی با زیپ فلزی و زیپ پلاستیکی قرار گرفتید،پیشنهاد ما به شما انتخاب گزینه اول یعنی زیپ فلزی می باشد.زیپ بیشتر در لباس های زمستانی همچون کاپشن و سوشرت خود را نشان می دهد و دوام و ماندگاری آن حائز اهمیت است .

5. یکدست بودن رنگ در لباس باکیفیت به سطوح پارچه توجه کنید در صورتی که رنگرزی به روش صحیح صورت نگرفته باشد باید انتظار داشته باشید که در قسمت تای پارچه رنگ بر روی آن محو شده باشد به عبارتی دیگر قسمت های چین خوده لباس باید با سایر قسمت ها یکدست و یکرنگ باشد یعنی به گونه ای نباشد که رنگ قسمت هایی از پارچه نسبت به بقیه قسمت ها متفاوت باشد .

6. بافت پارچه پارچه به دو دسته :پارچه هایی با الیاف طبیعی و پارچه هایی با الیاف مصنوعی تقسیم می شود: پارچه هایی با الیاف طبیعی منشا گیاهی یا منشا حیوانی دارند :متقال،کرباس،کتان،مخمل،پشم ، ابریشم و… پارچه هایی با الیاف مصنوعی منشا معدنی و ترکیبات و سنتزهای شیمیایی دارند : پارچه های شیشه ای ،پنبه نسوز و پارچه های ریون، آکریلیک و … **علامت 100 درصد کتان نشانه مرغوبیت جنس نیست زیرا بعد از مدتی پارچه از فرم اصلی می افتد پس لازم است که درصد کمی ناخالصی در بافت پارچه وجود داشته باشد .

7. لیبل لباس تولیدکنندگان برای محافظت از لباس ها و کلیه محصولات پارچه ای علائم و نشانه های صحیح شستشو و نگهداری را بر روی لیبل های پارچه ای چاپ و تولید می نمایند. طراحی درست لیبل پارچه ای نشان دهنده این است که لباس با کیفیت است و تولیدکننده به محصول خود کاملا اطمینان دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران