مرکز خدمات تخصصی نرم افزاری موبایل و کامپیوتر در قم

در قم ، قم

معرفی مرکز خدمات تخصصی نرم افزاری موبایل و کامپیوتر در قم

🔴 موبایل آپدیت (فرجام)

🔹 موبایل آپدیت (فرجام) یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات تخصصی نرم افزاری موبایل و کامپیوتر در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات موبایل آپدیت (فرجام) :

✅ موبایل: فلش و تعویض رام ، فارسی‌سازی

✅ بروز‌رسانی ، حذف قفل بدون پاک شدن اطلاعات

✅ حذف قفل FRP ، ساخت Apple ID و سام اکانت ، ماکروسافت اکانت

و …

 

🔸 شماره تماس  09101373100

🔸 آدرس  قم ، ۴۵ متری‌ صدوقی ، ۲۰ متری امام‌ حسین ، موبایل مه‌تل

 

مشکلات رایج منجر به خرابی موبایل چیست؟

1-کند شدن گوشی
این رایج ترین مشکل تلفن همراه است که بیشتر کاربران موبایل حداقل یک بار تجربه کرده اند و در تلفن های قدیمی بیشتر اتفاق می افتد. با این حال ، دستگاه های جدیدتر نیز می توانند با این مشکل رو به رو شوند. وقتی حافظه دسترسی تصادفی (RAM) شما مملو از برنامه ها و فایل هایی است که از آنها استفاده نمی کنید یا به آنها احتیاج ندارید ، تلفن شما تمایل دارد به آهستگی به درخواست های شما پاسخ دهد.

2-کم شدن عمر باتری
یکی دیگر از دیگر مشکلات رایجی که برای بیشتر کاربران موبایل اتفاق می افتد، این است که با وجود استفاده کم از گوشی، تلفن شما هرگز به اندازه کافی باتری ندارد. عوامل مختلفی می توانند بر عمر باتری شما تأثیر بگذارند که قبل از دست دادن باتری باید آنها را در نظر بگیرید.

3-گرم شدن بیش از حد گوشی
گرم شدن گوشی یکی از دیگر مشکلات رایج در تلفن های همراه است. این مشکل معمولا می تواند مربوط به مشکل قبلی باشد. گاهی اوقات داغ شدن بیش از حد تلفن با مشکلات مربوط به باتری گوشی شما مرتبط است. اما ، می تواند مربوط به شارژر شما و همچنین مکانی باشد که تلفن خود را در آن قرار داده باشید، باشد. اگر با این مشکل روبرو هستید ، باید به زودی آن را برطرف کنید زیرا ممکن است باتری و صفحه گوشی شما آسیب جدی ببینند.

4-پر شدن فضای گوشی از رایج ترین مشکلات موبایل
شاید شما از آن دسته افرادی باشید که عکس ها ، آهنگ ها ، اسناد و فایل های زیادی را حتی زمانی که به آنها نیازی ندارید در گوشی موبایل ذخیره می کنید و آنها را حذف نمی کنید. گاهی اوقات آن فایل ها آنقدر قدیمی هستند که فراموش می کنید آنها را در تلفن همراه خود ذخیره کرده اید. برنامه های غیر ضروری فضای ذخیره سازی مهمی را اشغال می کنند که می تواند برای موارد دیگر استفاده شود.

5-خرابی و مسدود شدن برنامه های موبایل
این مشکل بسیار اتفاق می افتد و بسیار آزاردهنده است ، اما حل آن چندان دشوار نیست. بروز این مشکل می تواند مربوط به اشکالات برنامه باشند یا شاید سیستم عامل شما بهترین یا جدیدترین آن برنامه را ندارد. برنامه هایی هستند که دائماً گزینه های جدید را اضافه می کنند و برخی از جزئیات را برای عملکرد بهتر بهبود می بخشند ، اما گاهی اوقات تلفن شما نمی تواند از آخرین نسخه پشتیبانی کند و آن برنامه دائماً خراب و مسدود می شود.

6-مشکل دانلود نشدن برنامه ها در گوشی
این مشکل یکی از دیگر مشکلات رایج در موبایل است که کاربران بسیاری از آن شکایت دارند که تنها با چند مرحله قابل حل است. این مشکل عمدتا به دلیل خرابی حافظه پنهان رخ می دهد و حل آن بسیار آسان است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران