بهترین مرکز اجاره و کرایه ون و مینی بوس در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز اجاره و کرایه ون و مینی بوس در تبریز و سراسر کشور

🔴 علی آقا محمدی

🔹 علی آقا محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره و کرایه ون و مینی بوس در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی آقا محمدی :

✅ اجاره کرایه ون و مینی بوس دربستی به نقاط کشور و نقاط مرزی و همکاری با تمام ارگانها ،ادارجات ،کارخانه ها و هتل ها و سرویس دهی درون شهری و برون شهری در خدمت عزیزان هستیم.

 

🔸 شماره تماس  09143043386

🔸 شماره تماس  09902527577

 

مزایای اجاره ون با راننده برای سفر و ایرانگردی چیست؟

برای سفر های داخلی همراه با دوستان یا خانواده گزینه های مختلفی وجود دارد. اگر قصد سفر زمینی داشته باشید احتمالا اولین فکری که به ذهنتان می رسد این است که با خودروهای شخصی سفر کنید. ولی آیا تا به حال به این فکر کردید که اگر برای سفر گروهی بجای استفاده از چند دستگاه خودروی شخصی که هزینه های زیادی را به ما تحمیل میکند از یکدستگاه ون استفاده کنید چقدر میتواند بصرفه تر باشد؟

هزینه هایی مانند:

هزینه سوخت که در حال حاضر چیزی حدود میانگین 10 لیتر در هر 100 کیلومتر یعنی حدود 30 هزار تومان برای پیمودن 100 کیلومتر برای هر دستگاه خودرو البته در مسیرهای جاده ای و بدون ترافیک باید پرداخت کنیم.
هزینه استهلاک که میدانیم در کشور ما به دلایل مختلفی مانند کم کیفیت بودن لوازم یدکی و همینطور نامناسب بودن جاده ها میتواند هزینه های میلیونی و بسیاری را به ما تحمیل کند.
هزینه احتمالی صدمات و خرابی خودرو که یکی از دغدغه های ما در سفر میباشد. اگر به هر دلیل اتفاقی برای ما در طول سفر بیافتد چه از نظر سلامت جسمی یا از نظر خسارت خودرویی در تصادفات می تواند هزینه های گاه جبران ناپذیری را برای ما داشته باشد.
با تمام این گفته ها خیلی راحت میشود به این نتیجه رسید که اگر بخواهیم سفری آسوده تر و بدون اضطراب داشته باشیم بهتر است تا از یک سرویس کرایه ون با راننده در اختیار چه بصورت ون توریستی یا ون تشریفاتی که شرکتهای با سابقه در ایران ارائه میکنند استفاده کنیم. البته باید قبل از هر کار با یک تماس از هزینه های مربوطه مطلع شویم تا متناسب با تعداد نفرات و همینطور بودجه مورد نظرمان بهترین گزینه را به ما پیشنهاد بدهند.

بهتر است این را هم بدانیم که این سرویسها بگونه ای ارائه می شوند که هیچگونه مدارکی برای اجاره این ون ها نیاز نیست چراکه راننده همراه مسافر است و نیازی به اخذ چک تضمین یا وجه نقد و امثال آن مانند شرایط اجاره ون بدون راننده وجود ندارد. تنها هزینه ای که مسافر پرداخت میکند هزینه کرایه روزانه ون می باشد و البته تامین محل اقامت راننده و خوراک ایشان نیز به عهده مسافر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران