خدمات پرستاری سالمند و کودک و امور منزل در تهران

در تهران ، تهران

خدمات پرستاری سالمند و کودک و امور منزل در تهران

🔴 شرکت خدمات بالینی پرستاری مهر آریا

✔اعزام پرستار سالمند،کودک ، بیمار و انجام دهنده امور روتین منزل

✔درباره‌ی شرکت:
شرکت مهرآریا یک مرکز مراقبت پرستاری مجاز مورد تایید وزارت بهداشت،
دارای مجوز وتحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و اماکن ، بهزیستی و اداره کار و وزارت بهداشت می‌باشد.
این شرکت،مفتخر به ارائه خدمات پرستاری در منزل در سراسر تهران بصورت شبانه روزی،روزانه ، شبانه، مقطعی و ماهانه با 21 سال تجربه می‌باشد.

🔴 مزایای انتخاب پرستار از موسسه:

✅امین بودن موسسه(به دلیل اینکه زیرنظر ۵ ارگان دولتی است)

✅کادر مجرب (دارای نیروهای موجه ، متعهد ، تضمین شده و تحصیل کرده در مقاطع مختلف (از دوره راهنمایی تا فوق لیسانس) ، با سابقه ، بهمراه مدارک اورژانس، کمک بهیاری ، بهیاری و پرستاری که افرادی بی آلایش، دلسوز و علاقمند به این رشته و حرفه از سنین 20الی 55ساله می‌باشند.

✅داشتن کادر روانشناس برای گزینش نیروها (پاسخگویی به مشکلات عاطفی، جسمی و روانی مددجوو دادن راه حل به مددجو و پرستار، تفکیک نیروها بر اساس شخصیت،سن، توانایی فیزیکی بدن، تحصیلات،سابقه،منطقه مسکونی(که ترجیحا نزدیک به محل کار باشند)).

✅عقد قرارداد درشرکت ، چارچوب نیاز کارفرما و مددجو را تعیین کرده تا با توجه به آن ، پرستار یا نیرویی با مهارت لازم اعزام نماید

✅ عقد قرار داد درشرکت ، یکی از مهمترین دلایل برای افزایش تعهد کاری پرستار یا نیرو می‌باشد که با وجدان کاری و مسئولیت پذیری ، رضایت شمارا فراهم می‌نمایند.

✅ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ، (کادر شرکت تمام توان خودرا به کار گرفته تا در کوتاهترین زمان پرستاری مطابق با نیاز و شرایط مددجو اعزام نماید.)

✅صرفه جویی در هزینه در مقایسه با قیمت ها ، (شما می توانید از هزینه ایاب و ذهاب به خانه سالمندان ، هزینه پرداختی به مرکز سالمندان،و هزینه خورد و خوراک و هدایایی که برای ملاقات چه در مراکز نگهداری یا بیمارستان یا مهدکودک جلوگیری کرده و درعین حال از سالمند یا کودک یا بیمارخود در کمال آرامش جسمی، عاطفی و روانی ، در منزل مسکونی خود و با امکانات موجود در منزل ، نگهداری کنید.)

✅خدمات شبانه روزی موسسه در هر شرایطی ، نگرانی شمارا درمورد مراقبت و پرستاری برطرف و محیطی امن برای مددجو فراهم می‌کند.

✅مزیت دیگر شرکت ما، امکان ارسال پیام و برقراری تماس با مدیر عامل شرکت در کل شبانه روز ، که در صورت عدم رضایت،می‌توانید مشکلات خود را با مدیرعامل شرکت درمیان بگذارید.

✅این مرکز می‌تواند قرار مصاحبه با نیرو را فراهم کند .

نیرو ، ۲ نهایت ۴ روز بصورت آزمایشی انجام وظیفه می‌کند، درصورت وجود نارضایتی ، پرستار تعویض می‌شود.

بعد از دوره ی آزمایشی قرارداد بسته می‌شود و کماکان بعد از بسته شدن قرارداد درصورتی که برای نیرو اتفاقی بیفتد یا مرخصی لازم داشته باشد یا به هردلیلی حضور نداشته باشد، ما نیروی جدید را جایگزین می‌کنیم.

✔ما همواره با کسب آگاهی از آخرین روش های پرستاری برای سالمندان ، کودکان و بیماران،تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بتوانیم بهترین مشاوره ها و خدمات را به شما عزیزان ارائه دهیم.

مهم‌ترین هدف ما کمک به بهبود زندگی پرمشغله و پر دغدغه مردم ایران است .

✔شرکت ما با نگاهی متفاوت به دوران سالمندی و یا دوران کودکی و با تجربیاتی که در طول سالیان دراز کسب کرده ایم،با برنامه ریزی و گزینش دقیق از بین صدها نیروی مجرب و موجه ، برای شما نیرویی مناسب اعزام می‌کند تا کیفیت زندگی این عزیزان از لحاظ روانی و فیزیکی(جسمی) بالاتر رود و باعث آسایش خاطر خانواده های آن عزیزان شود.
با تماس شما، نیروهای ما درصورت لزوم ، به منزل شما اعزام شده ، از سالمند یا کودکتان بازدید بعمل آورده ، شرایط شمارا بررسی کرده و مطابق با توضیحات جامع و کاملی که شما در اختیار ما می‌گذارید ، نیروی مناسب با شرایط شمارا معرفی می‌کنیم.

🔴 خدمات ارائه شده به سالمندان توسط پرستار سالمند:

مهیا کردن غذا برای سالمندان / انجام امور منزل برای سالمند /همراهی کردن سالمندان سالم برای رفتن به دستشویی و حمام / تعویض پوشک برای سالمندان پوشکی/ استحمام سالمندان ناتوان/ انجام امور بهداشتی سالمند / انجام خرید های منزل/گرفتن لگن برای سالمندانی که توان رفتن به دستشویی را ندارند/ماساژ دادن با روغن های سنتی/دادن دارو ها وصحبت کردن و گوش دادن به صحبتهای سالمند ودادن روحیه و شادی و انگیزه مثبت به سالمندو برقراری ارتباط عاطفی با سالمند و تمامی اموری که سالمند توانایی انجام آن را نداشته باشد.

🔴 خدمات ارائه شده به کودکان توسط پرستار کودک:

مراقبت و نگهداری از کودکان در منزل / دادن شیرخشک به نوزاد/ مهیاکردن غذا و دادن غذا به کودک / انجام امور روتین کودک اعم از شستن لباسهای کثیف نوزاد، تعویض پوشک نوزاد / آموزش های فکری و درسی به کودکان براساس سن کودک / پرورش خلاقیت و استعداد های کودک / آموزشهای فرهنگی و هنری.

🛑خدمات ارائه شده به بیماران در منزل توسط پرستار بیمار:

مراقبت های پزشکی از بیماران در منزل شامل دادن داروها و … / همراهی بیمار در بیمارستان /غذا دادن به بیمار و نظارت بر غذای او / انجام تزریقات برای بیمار/ کمک به بیمار در رفتن به دستشویی و حمام/ شستشو و تعویض پانسمان زخم ها از جمله زخم بستر و زخم های دیابتی/ انجام اموری مثل وصل کردن سرم، تزریقات ، سوند و ماساژ دادن / کمک به راه رفتن /انگیزه دادن به بیمار تا بهبودی سریعتر/چک کردن فشار ؛و تست قند وگرفتن نبض و زدن انسولین .

 

🔹 با مدیریت مریم باقری 

🔹 شماره های تماس :

📱 09140094944

📞   02177424304

📞  02177424305

📲 شماره واتساپ و تلگرام :

09034156610

09032155290

09216206565

 

🔹 آدرس: تهران ، خیابان پیروزی ، ابتدای خیابان پنجم نیروی هوایی، جنب درمانگاه قائم ،ساختمان پزشکان قائم ، پلاک ۲۴ ، طبقه ۴، واحد ۹

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران